allcam.nl- Logo - Beoordelingen

allcam.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 4 mei 2022
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
allcam.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij allcam.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 4 mei 2022
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor allcam.nl

85 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

5 aug. 2022
Azdome dashcam incl. Achter camera met achter uit rij camera functie icm. Hardwire kit besteld. 2e kans camera besteld, duurde dagje langer dan volgens de site omdat ik al een afspraak had met de garage een mail en appje gestuurd. Direct antwoord met excuses voor de dag vertraging en is er door Allcam zelfs een nieuwe verstuurd ipv. De 2e kans. Super service en wat betreft de dashcam erg tevreden, zodra de auto in de achteruit gaat het scherm aan en de achtercamera geactiveerd incl. De parkeerlijntjes.

4 jun. 2022
Minpunten: niet direct kunnen doorklikken naar volgende opname op computer, geen plaatherkenning, dat zijn 2 zaken die mijn vorige dashcam wel had, deze AZDOME heeft niets dat mijn vorige niet had, gezien de plaatherkenning (beeld) was mijn vorige dashcam veel beter, ik beschouw het als een miskoop.

Beoordelingen voor allcam.nl

27 dec. 2021
11 dec. 2021
4 jun. 2022
14 jul. 2022
Op de website staat voor 23.59 besteld, de volgende morgen in luis en dat is niet waar. Ook krijg je twee linken in de email van distributeurs, waarvan er maar 1 correct is. De andere, brievenbus pakket geeft een foutmelding