allcam.nl- Logo - Beoordelingen

allcam.nl

247 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.301 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 mei 2022
allcam.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prima Dashcam. Het maakt mooie opnames. De Azdome maker heeft ook zijn app aangepast zodat nu ook houders van een Samsung telefoon de Azdome app kunnen gebruiken. Wat ik heel mooi vind van de Azdome GS63H dual pro is: Je kunt de dashcam niet alleen uit je auto halen om te voorkomen dat men inbreekt en je dashcam eruit sloopt, maar nadat je het eruit gehaald hebt, kun je deze met een usb-kabel voor je telefoon, ook aansluiten op je computer zodat de gemaakte beelden op je computer getoond word en deze eventueel transporteren naar je hardeschijf. Ook kun je de dashcam op je powerbank aansluiten met een 1 ampere usb-kabel; kabel voor smartphones en zo de gemaakte beelden op je telefoon bekijken via wifi. De titel Prima Dashcam is hierop zijn plaats en de dashcam is zeker 5 sterren waard.

25 mei 2023
Levering super snel en netjes geregeld. Apparaat is wel ok, alleen geen respons op vragen cq problemen. Dat is wel erg jammer. Hoewel ik vragen aan ddpai rechtstreeks ook niet beantwoord krijg ondank beloftes. 2x jammer..overweeg dus de dashcam terug te sturen als er niet binnen enkele dagen alsnog wordt gereageerd

Beoordelingen voor allcam.nl

15 aug 2023

Verpakking beschadigd. Niet verzegeld.

Geen 1 ster omdat de bezorging snel verliep, maar het product wat geleverd is zit in een beschadigd doos en is niet ‘verzegeld’. Dan krijg ik de indruk dat het om een retourproduct gaat.
25 jul 2023
Slechte toelichting bekomen
6 apr 2023
Ik heb nog niks ontvangen
Antwoord van allcam.nl
12 apr 2023
Goedemiddag, we hebben hierover inmiddels contact met je opgenomen. Mocht je later nog vragen hebben aarzel dan niet om contact op te nemen.

Onbereikbaar wegens vakantie periode

Bereikbaar zijn