allcam.nl- Logo - Beoordelingen

allcam.nl

230 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.302 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 mei 2022
allcam.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prima Dashcam. Het maakt mooie opnames. De Azdome maker heeft ook zijn app aangepast zodat nu ook houders van een Samsung telefoon de Azdome app kunnen gebruiken. Wat ik heel mooi vind van de Azdome GS63H dual pro is: Je kunt de dashcam niet alleen uit je auto halen om te voorkomen dat men inbreekt en je dashcam eruit sloopt, maar nadat je het eruit gehaald hebt, kun je deze met een usb-kabel voor je telefoon, ook aansluiten op je computer zodat de gemaakte beelden op je computer getoond word en deze eventueel transporteren naar je hardeschijf. Ook kun je de dashcam op je powerbank aansluiten met een 1 ampere usb-kabel; kabel voor smartphones en zo de gemaakte beelden op je telefoon bekijken via wifi. De titel Prima Dashcam is hierop zijn plaats en de dashcam is zeker 5 sterren waard.

25 mei 2023
Levering super snel en netjes geregeld. Apparaat is wel ok, alleen geen respons op vragen cq problemen. Dat is wel erg jammer. Hoewel ik vragen aan ddpai rechtstreeks ook niet beantwoord krijg ondank beloftes. 2x jammer..overweeg dus de dashcam terug te sturen als er niet binnen enkele dagen alsnog wordt gereageerd

Beoordelingen voor allcam.nl

24 feb 2024
kabels besteld. De volgende dag al bezorgd. Super blij mee. Jammer dat ik verzendkosten moet betalen voor kabels die 5 euro kosten terijl ze op ebay maar 1.50 euro kosten. Had tenminste grats verzenden erbij gezet. Gek ook dat ik 6 euro betaal voor een brievenbuspakket ipv de 4 euro die daadwerkelijk benodigd zijn. Ik weet de verzendtarieven wel van postnl en DHL.

Prima verlopen snel bezorgd

Goed en snel geleverd,nu de werking nog bekijken,komt goef
Goede camera, behoorlijke service.
25 dec 2023
Eerste reactie snel. Telefoonisch beter berijkbaar.
30 dec 2023

Een bestelfout en wert direkt opgelost

Een bestelfout en werd direct opgelost
De levering is vlot verlopen, dashcam in goede orde ontvangen. Handleiding in het Nederlands op de site, goed geregeld. Aansluiten snel geregeld. Accu cam wel snel leeg. Wat ik jammer vind is dat duurdere camera’s van 300-400 euro, toch nog opmerkingen krijgen over slechte beeldkwaliteit, slecht nachtzicht, kentekens niet te lezen, als je meerdere camera’s aansluit de kwaliteit drastisch daalt. Duurdere camera’s van 800 euro vind ik geen optie en bij 300 -400 euro mag je ook wel een goede beeldkwaliteit verwachten, waardoor ik heb gekozen voor een cam van 99 euro, tot nu toe tevreden.
15 jul 2023

De verkochte camera is prima werk goed…maar trage download, knudde

De verkochte camera is prima werk goed beeld is ook goed, de afhandeling van Allcam ook, maar ik vind het jammer dat er geen beter download optie is dan via de camera en mobiel en dat is belabberd traag onwerkbaar. Ik zou mijn pc willen gebruiken maar dat is geen optie, dus falend product.
25 nov 2023

Denken mee!

Reageert snel, denkt mee, komt met suggesties of alternatieven. Heel fijn mensen daar, wij zijn echt tevreden. Waarom geen 5*? Simpel, er moet altijd iets te groeien zijn. 😁
1 nov 2023
was niet duidelijk dat er geen zekering in de kabeltjes aanwezig zijn voor dubbele aansluitingen. deze dus alsnog evtl bestellen en wederom bezorgkosten dan.
30 sep 2023
Over het apparaat heb ik nog geen mening omdat het nog niet in gebruik is De bestelling verliep vlekkeloos 👍🏼
29 mei 2023
Na een verkeerd advies zeer duidelijk en snel antwoord met snelle afhandeling via de app
16 jul 2023
Prima webshop en snelle en goede hulp via whatsapp
Duidelijke bestelling , goede en snelle levering .
10 okt 2023
Heb hem nog maar net maar beeld is zeer goed
21 nov 2023
Snelle levering camera werkt naar behoren
WS
Willem S.
Rijssen
24 apr 2023
snelle levering en correct aangeleverd
19 aug 2023
Reactie op de gestelde vragen
3 mei 2023
Instalatiefilmpjes aanbieden.