refurbished-iphone.shopBeoordelingen

: 281GoedGecertificeerd

refurbished-iphone.shop - Verkoop van hoge kwaliteit refurbished iPhones

Refurbished-iPhone.shop is ontstaan vanuit de voorliefde voor Apple producten, een technische achtergrond als iPhone reparateur en de droom om zoveel mogelijk mensen blij te maken met een kwalitatief hoogstaand product tegen een eerlijke, betaalbare prijs. Refurbished-iPhone.shop biedt hoge kwaliteit, originele refurbished toestellen aan waarvan vaak alleen de batterij vervangen is. Door middel van een grondig technisch onderzoek wordt het kaf van het koren gescheiden en verdienen alleen de allerbeste toestellen een plek in de webwinkel.
SalePlus.nl VoF
Tobias Asserlaan 7
2662 SB Bergschenhoek

Beoordelingen voor refurbished-iphone.shop

4.03/5.00

80 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

wat werken deze mensen hard om hun klanten tevreden te stellen en dat doen ze niet alleen door het leveren van producten van topkwaliteit, maar ook het reageren op je klacht. (als die er al zijn) bij mij ging heel veel mis in het begin dat is wat mij betreft te wijten aan de Corona crisis waar we mee zitten. veel invalkrachten om de werkvloer gevuld te houden die dan ook nog eens de weg moeten leren kennen binnen het bedrijf. desondanks wisten ze me goed op weg te helpen en kreeg ik mijn iphone Xs max zonder enige kras of vlek. precies zoals staat omschreven bij een Premium Refurbished product. deze site is wat mij betreft een absolute aanrader. het verloopt misschien niet gelijk naar wens maar als je geduld hebt een een top kwaliteit product wilt hebben dan is dit de beste site voor jouw wensen.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Bestelde product voldoet prima. Alleen nadat de bestelling was gedaan geen enkele communicate meer ontvangen over de levering. Bestelling gedaan op woensdagavond verwachte leverdatum op vrijdag. Dat is overigens gebeurd. Omdat ik op donderdag en vrijdagochtend nog niets had gehoord, via het website contactformulier navraag gedaan. Niets meer gehoord. Om 15.30 uur gebeld. Kreeg een aardige dame aan de lijn (callcenter). Ze kon niet de order inzien, maar ze zou een bericht sturen naar het bedrijf en ik zou per e-mail z.s.m een reactie krijgen. Toevallig vrijdagavond in de PostNL gekeken. Wat bleek, pakketje lag al bij het afhaalpunt van PostNL. Opgehaald. Nogmaals product voldoet prima. Zaterdagochtend kreeg ik een berichtje via de website. Na inloggen schreef de medewerker, ik zie dat u het pakketje al heeft opgehaald. Er was een probleem met het ordersysteem geweest :-(. Veel plezier ermee. Conclusie: product prima, levering op tijd, communicatie slecht.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over refurbished-iphone.shop

Filter  Sorteren Relevantie
Ziet als nieuw
"zo goed als nieuw" besteld maar kwam binnen met veel en duidelijke krassen. Nu wil ik het product retourneren maar ik lees veel negatieve reacties... Ik hoop dat het bij mij beter verloop!
Bestellen en leveren gaan probleemloos! De communicatie bij retourzendingen is onvoldoende. De uiteindelijke afhandeling / retourbetaling is in orde.
They having some issues with adding correct delivery address in order. Fast delivery, but as address is not possible to add correct, currier did not deliver order and sent it back to the shop and they asked me to pay transport costs if I wanted to receive my order. Sorry, it is not my fault they having issues with adding correct delivery address. I canceled my order. Still have not received money back, credit note was made on 22/09/2020 today is 01/10/2020. In email they sent credit note is written that money should be on account in 3-5 days.
Antwoord van refurbished-iphone.shop
Bedankt voor uw review. Zoals aangegeven heeft u een niet bestaand adres opgegeven waardoor uw pakket niet geleverd kon worden, waardoor het pakket retour afzender is gestuurd. Achteraf blijkt dit niets te maken te hebben met een fout op onze bestelpagina. Omdat de fout bij u lag hebben we u een voorstel gedaan om het pakket nogmaals te versturen, maar wel met het verzoek om de verzendkosten dit keer zelf te betalen. Dit vond u een slecht voorstel en daarom heeft u ervoor gekozen om de order te annuleren. Wij hebben hier niet moeilijk over gedaan en de bestelling geannuleerd echter kan dit enkele dagen duren.
Mooie producten maar matige communicatie. Blijkbaar een probleem in personele bezetting maar ook dat werd alleen bij persoonlijk telefonisch contact duidelijk en niet gecommuniceerd op de site of per email. Jammer, want de producten zijn mooi en prijstechnisch interessant. Telefoon uiteindelijk ontvangen en tevreden mee, de wachttijd was langer dan normaal en zoals gezegd de communicatie kan beter.
Snelle service en omschrijving komt volledig overeen met geleverd product. Verder zijn de garantievoorwaarden goed en hoop ik dat ik daar geen gebruik van hoef te maken maar voor het geval dat... En wat de prijs-kwaliteitverhouding betreft zit dit tot nu helemaal goed.
Snelle reactie na een ondeugdelijke levering van IPhone. Camera werkte niet en zonder problemen werd er een nieuwe opgestuurd met een retour sticker zonder extra kosten. Superfijn! Nu doet de nieuwe iPhone het perfect!
Telefoon werd snel geleverd. De telefoon is slechts 2 jaar oud en ziet er als nieuw uit. Daarbij ook nog een screen protector en een hoesje geleverd. De 3 jaar garantie maken het helemaal af! Beter dan een nieuwe😁.
De toestellen van Refurbished-iPhone.shop zijn van constante goede kwaliteit en in perfecte conditie. Ik heb nu 2 Premium toestellen in huis met inderdaad geen gebruikerssporen en een batterijconditie van 100%.
Duidelijke website, prijsstelling en voorwaarden. Snelle aflevering, goed toestel. Prijs is wel wat aan de hoge kant maarnuiteindelijk toch voor gekozen omdat ik een goed toestel snel nodig had
Alles is prima verlopen, snelle levering. Kleine tip misschien om even aan te geven hoe je de telefoon installeert/opstart. Gelukkig ging het mij goed af, ondanks mijn 71 jarige leeftijd.
Telefoon 100% batterij en ziet er nieuw uit. Bij vragen wordt er telefonisch meteen opgenomen. Helaas zijn de telefonisten niet erg technisch en snel met beantwoorden van de vragen.
Op website vermeld dat de iPhone op voorraad was en direct leverbaar met 1 werkdag, alleen pas 1 week later ontvangen (zending bij PostNL blijven liggen)
Snelle en goede levering, telefoon was er eerder dan track and tracé. Was huiverig online te bestellen maar refurbished iPhone verdiend het vertrouwen.