refurbished-iphone.shopBeoordelingen

refurbished-iphone.shop - Verkoop van hoge kwaliteit refurbished iPhones

Refurbished-iPhone.shop is ontstaan vanuit de voorliefde voor Apple producten, een technische achtergrond als iPhone reparateur en de droom om zoveel mogelijk mensen blij te maken met een kwalitatief hoogstaand product tegen een eerlijke, betaalbare prijs. Refurbished-iPhone.shop biedt hoge kwaliteit, originele refurbished toestellen aan waarvan vaak alleen de batterij vervangen is. Door middel van een grondig technisch onderzoek wordt het kaf van het koren gescheiden en verdienen alleen de allerbeste toestellen een plek in de webwinkel.
SalePlus.nl VoF
Tobias Asserlaan 7
2662 SB Bergschenhoek

Beoordelingen voor refurbished-iphone.shop

4.52/5.00

87 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

wat werken deze mensen hard om hun klanten tevreden te stellen en dat doen ze niet alleen door het leveren van producten van topkwaliteit, maar ook het reageren op je klacht. (als die er al zijn) bij mij ging heel veel mis in het begin dat is wat mij betreft te wijten aan de Corona crisis waar we mee zitten. veel invalkrachten om de werkvloer gevuld te houden die dan ook nog eens de weg moeten leren kennen binnen het bedrijf. desondanks wisten ze me goed op weg te helpen en kreeg ik mijn iphone Xs max zonder enige kras of vlek. precies zoals staat omschreven bij een Premium Refurbished product. deze site is wat mij betreft een absolute aanrader. het verloopt misschien niet gelijk naar wens maar als je geduld hebt een een top kwaliteit product wilt hebben dan is dit de beste site voor jouw wensen.
Verder lezen

Bestelde product voldoet prima. Alleen nadat de bestelling was gedaan geen enkele communicate meer ontvangen over de levering. Bestelling gedaan op woensdagavond verwachte leverdatum op vrijdag. Dat is overigens gebeurd. Omdat ik op donderdag en vrijdagochtend nog niets had gehoord, via het website contactformulier navraag gedaan. Niets meer gehoord. Om 15.30 uur gebeld. Kreeg een aardige dame aan de lijn (callcenter). Ze kon niet de order inzien, maar ze zou een bericht sturen naar het bedrijf en ik zou per e-mail z.s.m een reactie krijgen. Toevallig vrijdagavond in de PostNL gekeken. Wat bleek, pakketje lag al bij het afhaalpunt van PostNL. Opgehaald. Nogmaals product voldoet prima. Zaterdagochtend kreeg ik een berichtje via de website. Na inloggen schreef de medewerker, ik zie dat u het pakketje al heeft opgehaald. Er was een probleem met het ordersysteem geweest :-(. Veel plezier ermee. Conclusie: product prima, levering op tijd, communicatie slecht.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over refurbished-iphone.shop

Sorteren relevantie
De presentatie op de website, met daarin een duidelijke uitleg van de doelstelling.
Toestel zag er perfect uit. Geen een krasje. Snelle levering. Goeie communicatie.
vlotte bestelling + levering. Premiumtoestel in perfecte staat
Snelle levering, vriendelijke klantenservice, goed apparaat!
Overzichtelijke site, snelle levering van de telefoon
Super ! Het was een plezier om het pakje te openen!
Snelle levering. Product voldoet aan verwachting.
Snel bezorgd! Telefoon is naar wens
nvt
De telefoon werkt matig. Klantenservice was ronduit grof. Eens maar nooit weer!
 Antwoord van refurbished-iphone.shop
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u een negatieve ervaring heeft met onze klantenservice. Helaas kan ik geen enkele correspondentie met u terugvinden. Daarnaast heeft u 3 jaar garantie op uw toestel, dus geef het vooral aan als u problemen ervaart met uw toestel. Zou u nogmaals contact met ons op kunnen nemen zodat wij u kunnen helpen. klantenservice@saleplus.nl Met vriendelijke groet, Stefan Klutz - Ceo
Snelle service en omschrijving komt volledig overeen met geleverd product. Verder zijn de garantievoorwaarden goed en hoop ik dat ik daar geen gebruik van hoef te maken maar voor het geval dat... En wat de prijs-kwaliteitverhouding betreft zit dit tot nu helemaal goed.
Duidelijke website, prijsstelling en voorwaarden. Snelle aflevering, goed toestel. Prijs is wel wat aan de hoge kant maarnuiteindelijk toch voor gekozen omdat ik een goed toestel snel nodig had
goede prijsprestatie verhouding, snel geleverd, en inderdaad premium kwaliteit zoals besteld...aanrader
Prima behandeld. De bestelling was er binnen een week. Mooi apparaat.
Snel; iphone ziet er goed uit. Functineert goed
Snel geleverd
De prijs
Telefoon besteld in de avond, volgende werkdag of de dag erna zou die bezorgd worden. Na 5 dagen zonder bericht (t&t) of pakket maar eens contact opgenomen. Was iets mis gegaan en er zou een nieuw pakket op de post gaan. Weer 3 dagen later nog geen verzendbericht dus gebeld en via mail contact. Ze zouden er achter aan gaan. Nog een dag later bericht dat de telefoon niet leverbaar was. Had me twee weken gespaard als dit gelijk duidelijk was geweest. Wel netjes geld terug uiteraard.