refurbished-iphone.shopBeoordelingen

: 277GoedGecertificeerd

refurbished-iphone.shop - Verkoop van hoge kwaliteit refurbished iPhones

Refurbished-iPhone.shop is ontstaan vanuit de voorliefde voor Apple producten, een technische achtergrond als iPhone reparateur en de droom om zoveel mogelijk mensen blij te maken met een kwalitatief hoogstaand product tegen een eerlijke, betaalbare prijs. Refurbished-iPhone.shop biedt hoge kwaliteit, originele refurbished toestellen aan waarvan vaak alleen de batterij vervangen is. Door middel van een grondig technisch onderzoek wordt het kaf van het koren gescheiden en verdienen alleen de allerbeste toestellen een plek in de webwinkel.
SalePlus.nl VoF
Tobias Asserlaan 7
2662 SB Bergschenhoek

Beoordelingen voor refurbished-iphone.shop

4.23/5.00

104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

wat werken deze mensen hard om hun klanten tevreden te stellen en dat doen ze niet alleen door het leveren van producten van topkwaliteit, maar ook het reageren op je klacht. (als die er al zijn) bij mij ging heel veel mis in het begin dat is wat mij betreft te wijten aan de Corona crisis waar we mee zitten. veel invalkrachten om de werkvloer gevuld te houden die dan ook nog eens de weg moeten leren kennen binnen het bedrijf. desondanks wisten ze me goed op weg te helpen en kreeg ik mijn iphone Xs max zonder enige kras of vlek. precies zoals staat omschreven bij een Premium Refurbished product. deze site is wat mij betreft een absolute aanrader. het verloopt misschien niet gelijk naar wens maar als je geduld hebt een een top kwaliteit product wilt hebben dan is dit de beste site voor jouw wensen.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Bestelde product voldoet prima. Alleen nadat de bestelling was gedaan geen enkele communicate meer ontvangen over de levering. Bestelling gedaan op woensdagavond verwachte leverdatum op vrijdag. Dat is overigens gebeurd. Omdat ik op donderdag en vrijdagochtend nog niets had gehoord, via het website contactformulier navraag gedaan. Niets meer gehoord. Om 15.30 uur gebeld. Kreeg een aardige dame aan de lijn (callcenter). Ze kon niet de order inzien, maar ze zou een bericht sturen naar het bedrijf en ik zou per e-mail z.s.m een reactie krijgen. Toevallig vrijdagavond in de PostNL gekeken. Wat bleek, pakketje lag al bij het afhaalpunt van PostNL. Opgehaald. Nogmaals product voldoet prima. Zaterdagochtend kreeg ik een berichtje via de website. Na inloggen schreef de medewerker, ik zie dat u het pakketje al heeft opgehaald. Er was een probleem met het ordersysteem geweest :-(. Veel plezier ermee. Conclusie: product prima, levering op tijd, communicatie slecht.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over refurbished-iphone.shop

Filter  Sorteren Relevantie
They having some issues with adding correct delivery address in order. Fast delivery, but as address is not possible to add correct, currier did not deliver order and sent it back to the shop and they asked me to pay transport costs if I wanted to receive my order. Sorry, it is not my fault they having issues with adding correct delivery address. I canceled my order. Still have not received money back, credit note was made on 22/09/2020 today is 01/10/2020. In email they sent credit note is written that money should be on account in 3-5 days.
Antwoord van refurbished-iphone.shop
Bedankt voor uw review. Zoals aangegeven heeft u een niet bestaand adres opgegeven waardoor uw pakket niet geleverd kon worden, waardoor het pakket retour afzender is gestuurd. Achteraf blijkt dit niets te maken te hebben met een fout op onze bestelpagina. Omdat de fout bij u lag hebben we u een voorstel gedaan om het pakket nogmaals te versturen, maar wel met het verzoek om de verzendkosten dit keer zelf te betalen. Dit vond u een slecht voorstel en daarom heeft u ervoor gekozen om de order te annuleren. Wij hebben hier niet moeilijk over gedaan en de bestelling geannuleerd echter kan dit enkele dagen duren.
Door de Corona is ons telefoon nog niet geleverd, maar zoals jullie daar mee omgaan vind ik uitstekend. Zeker ook richting PostNL.
Snelle levering en duidelijke mails over de status van de bestelling
Alles was zoals beschreven. Snelle levering.
Wees transparant over levertijden en indien deze, door welke oorzaak dan ook, af gaan wijken gaande het leverproces, communiceer daar dan over.
 nuttig (1)
het was goed, en ze zijn erg aardig
1e pakket is door PostNL nooit geleverd, na 10 dagen en vele emails een ander toestel opgestuurd, deze leek ook niet geleverd te gaan worden, daarom 2 weken na bestelling maar via andere winkel iPhone aangeschaft. Spontaan kwam de volgende dag PostNL alsnog met pakket. Pakket geweigerd en daardoor direct, ongeopend, retour. Pas een week daarna m'n geld pas terug. Communicatie was in de eerste week vlot en vriendelijk, maar daarna zeer traag en erg kortaf. Ik begrijp dat het onvermogen van PostNL een pakket te bezorgen niet Refurbisched-iPhone.shop's schuld is, maar het is wel de vervoerder waar zij voor hebben gekozen en hadden daarin een actievere rol kunnen nemen. Ik ben zeer ontevreden over de wijze hoe alles is gelopen.
Antwoord van refurbished-iphone.shop
Bedankt voor uw feedback. Ik heb alle correspondentie teruggelezen en wil even ingaan op uw review. Het klopt inderdaad dat er flinke vertragingen zijn bij PostNL waar wij helaas ook door gedupeerd worden. Op de site hebben wij onze levertijden daarom ook aangepast. Op het moment dat u aangaf dat uw pakket nog niet bezorgd was hebben wij direct een onderzoek ingesteld bij PostNL en hebben wij u hier over geïnformeerd. Al uw mails zijn vervolgens netjes door mijn collega beantwoord. Uiteindelijk hebben wij, ondanks het feit dat uw pakket nog niet als vermist was opgegeven door PostNL, u een tweede pakket toegestuurd. Niet heel gebruikelijk aangezien het eerst pakket nog onderweg was. Helaas liep ook dit pakket vertraging op bij PostNL maar werd uiteindelijk binnen een week bij u afgeleverd. Ondanks al onze inspanningen heeft u de order uiteindelijk geannuleerd. Binnen een week na ontvangst van het door u retour gestuurde pakket stond het aankoopbedrag weer op uw rekening. De communicatie van mijn collega naar u is altijd correct en klantvriendelijk geweest. Wij hebben binnen onze mogelijkheden er alles aangedaan om u tegemoet te komen. We hebben u netjes geïnformeerd en de gehele situatie conform de voorwaarden met u afgehandeld. Helaas staat u er niet voor open om met mij het gesprek aan te gaan. De snelheid van de levering van het pakket is inderdaad onvoldoende geweest, maar dat u mijn collega zo negatief afschildert is echt onterecht. Wij staan voor ons product en voor onze klanten. U geeft aan het "gevoel" te hebben dat u niets meer zou horen als het aan ons had gelegen, maar dit is natuurlijk geen reden om onze klantenservice zo slecht te beoordelen. Met vriendelijke groet, Stefan Klutz - Ceo
Telefoon werd snel geleverd. De telefoon is slechts 2 jaar oud en ziet er als nieuw uit. Daarbij ook nog een screen protector en een hoesje geleverd. De 3 jaar garantie maken het helemaal af! Beter dan een nieuwe😁.
Telefoon 100% batterij en ziet er nieuw uit. Bij vragen wordt er telefonisch meteen opgenomen. Helaas zijn de telefonisten niet erg technisch en snel met beantwoorden van de vragen.
Goede en snelle service. Ook bij een aanpassing in de bestelling