refurbished-iphone.shopBeoordelingen

refurbished-iphone.shop - Verkoop van hoge kwaliteit refurbished iPhones

Refurbished-iPhone.shop is ontstaan vanuit de voorliefde voor Apple producten, een technische achtergrond als iPhone reparateur en de droom om zoveel mogelijk mensen blij te maken met een kwalitatief hoogstaand product tegen een eerlijke, betaalbare prijs. Refurbished-iPhone.shop biedt hoge kwaliteit, originele refurbished toestellen aan waarvan vaak alleen de batterij vervangen is. Door middel van een grondig technisch onderzoek wordt het kaf van het koren gescheiden en verdienen alleen de allerbeste toestellen een plek in de webwinkel.
SalePlus.nl VoF
Tobias Asserlaan 7
2662 SB Bergschenhoek

Beoordelingen voor refurbished-iphone.shop

4.70/5.00

77 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over refurbished-iphone.shop

goed product, met extra's (beschermhoes), snelle levering; zonder voeding(skabel), dat zou expliciet op de website vermeld moeten staan.

Snelle bezorging, mooi toestel voor deze prijs.

1 week geleden
Bestelde product voldoet prima. Alleen nadat de bestelling was gedaan geen enkele communicate meer ontvangen over de levering. Bestelling gedaan op woensdagavond verwachte leverdatum op vrijdag. Dat is overigens gebeurd. Omdat ik op donderdag en vrijdagochtend nog niets had gehoord, via het website contactformulier navraag gedaan. Niets meer gehoord. Om 15.30 uur gebeld. Kreeg een aardige dame aan

Goede klantenservice

3 weken geleden
Snelle en goede levering, telefoon was er eerder dan track and tracé. Was huiverig online te bestellen maar refurbished iPhone verdiend het vertrouwen.

3 weken geleden
Zeer snelle levering. Bestelling goed verpakt. Heel tevreden met mijn IPhone. Ook snelle reactie bij vragen.

Goede website Snelle levering Goede prijs, kwaliteit verhouding 3 jaar garantie op de premium

Prima, maar ik had al een beoordeling gestuurd. Vlotte verzending.

ER staan producten op de website die ze niet kunnen leveren.

Het toestel dat ik in eerste instantie ontving laadde maar een enkele keer op en functioneerde daarna niet meer. Na mijn melding werd direct een ander toestel toegestuurd met een doos om het kapotte toestel franco te retourneren. Goede service en het nieuwe toestel werd naar verwachting.

Alles duidelijk op de website. Te kiezen uit verschillende kwaliteiten telefoons zoals wel of geen gebruikerssporen. Fijn ook 3 jaar garantie. Levering was de volgende dag al. Heb hem nu 2 weken in gebruik en nog steeds tevreden, heb de premium kwaliteit gekozen

Ben super tevreden. Telefoon nieuw in originele verpakking.

In afwachting of telefoon nog rare kuren heeft

Oke

Snelle levering. Premium niet van nieuw te onderscheiden en standaard nieuwe accu met 2 jaar garantie en 3 jaar op het toestel. Prima prijs.

Duidelijke communicatie en alles voldoet aan de verwachtingen

Na een telefoontje van mij, omdat ik na 4 dagen nog geen mail had gehad over de leverdatum, bleek dat de order was blijven liggen. Echter direct kreeg ik een mail dat ze de telefoon gingen leveren en kreeg ik een telefoon met meer MB’s ter compensatie. Super service En na de mail was de telefoon er de dag erna. Super telefoon

Top kwaliteit voldoet aan mijn verwachtingen

quick easy and straight forward alongside a great product

Snelle en goede levering.