refurbished-iphone.shopBeoordelingen

: 263GoedGecertificeerd

Details
Contact
refurbished-iphone.shop- Logo - Beoordelingen
refurbished-iphone.shop- Logo - Beoordelingen

Categorieën

refurbished-iphone.shop - Verkoop van hoge kwaliteit refurbished iPhones

Refurbished-iPhone.shop is ontstaan vanuit de voorliefde voor Apple producten, een technische achtergrond als iPhone reparateur en de droom om zoveel mogelijk mensen blij te maken met een kwalitatief hoogstaand product tegen een eerlijke, betaalbare prijs. Refurbished-iPhone.shop biedt hoge kwaliteit, originele refurbished toestellen aan waarvan vaak alleen de batterij vervangen is. Door middel van een grondig technisch onderzoek wordt het kaf van het koren gescheiden en verdienen alleen de allerbeste toestellen een plek in de webwinkel.
Contact
SalePlus.nl VoF
Tobias Asserlaan 7
2662 SB Bergschenhoek
Nederland

Beoordelingen voor refurbished-iphone.shop

4.31/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

98 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

64 %
21 %
4 %
2 %
8 %
263 beoordelingen in totaal

de meest positieve beoordeling


Alle positieve beoordelingen weergeven
4 maanden geleden
wat werken deze mensen hard om hun klanten tevreden te stellen en dat doen ze niet alleen door het leveren van producten van topkwaliteit, maar ook het reageren op je klacht. (als die er al zijn) bij mij ging heel veel mis in het begin dat is wat mij betreft te wijten aan de Corona crisis waar we mee zitten. veel invalkrachten om de werkvloer gevuld te houden die dan ook nog eens de weg moeten leren kennen binnen het bedrijf. desondanks wisten ze me goed op weg te helpen en kreeg ik mijn iphone Xs max zonder enige kras of vlek. precies zoals staat omschreven bij een Premium Refurbished product. deze site is wat mij betreft een absolute aanrader. het verloopt misschien niet gelijk naar wens maar als je geduld hebt een een top kwaliteit product wilt hebben dan is dit de beste site voor jouw wensen.
Verder lezen

de meest kritische beoordeling


Alle kritische beoordelingen weergeven
6 maanden geleden
Bestelde product voldoet prima. Alleen nadat de bestelling was gedaan geen enkele communicate meer ontvangen over de levering. Bestelling gedaan op woensdagavond verwachte leverdatum op vrijdag. Dat is overigens gebeurd. Omdat ik op donderdag en vrijdagochtend nog niets had gehoord, via het website contactformulier navraag gedaan. Niets meer gehoord. Om 15.30 uur gebeld. Kreeg een aardige dame aan de lijn (callcenter). Ze kon niet de order inzien, maar ze zou een bericht sturen naar het bedrijf en ik zou per e-mail z.s.m een reactie krijgen. Toevallig vrijdagavond in de PostNL gekeken. Wat bleek, pakketje lag al bij het afhaalpunt van PostNL. Opgehaald. Nogmaals product voldoet prima. Zaterdagochtend kreeg ik een berichtje via de website. Na inloggen schreef de medewerker, ik zie dat u het pakketje al heeft opgehaald. Er was een probleem met het ordersysteem geweest :-(. Veel plezier ermee. Conclusie: product prima, levering op tijd, communicatie slecht.
Verder lezen

Lees de meest positieve of kritische beoordeling

Positief
Kritisch
Alle positieve beoordelingen weergeven
4 maanden geleden
wat werken deze mensen hard om hun klanten tevreden te stellen en dat doen ze niet alleen door het leveren van producten van topkwaliteit, maar ook het reageren op je klacht. (als die er al zijn) bij mij ging heel veel mis in het begin dat is wat mij betreft te wijten aan de Corona crisis waar we mee zitten. veel invalkrachten om de werkvloer gevuld te houden die dan ook nog eens de weg moeten leren kennen binnen het bedrijf. desondanks wisten ze me goed op weg te helpen en kreeg ik mijn iphone Xs max zonder enige kras of vlek. precies zoals staat omschreven bij een Premium Refurbished product. deze site is wat mij betreft een absolute aanrader. het verloopt misschien niet gelijk naar wens maar als je geduld hebt een een top kwaliteit product wilt hebben dan is dit de beste site voor jouw wensen.
Verder lezen
Alle kritische beoordelingen weergeven
6 maanden geleden
Bestelde product voldoet prima. Alleen nadat de bestelling was gedaan geen enkele communicate meer ontvangen over de levering. Bestelling gedaan op woensdagavond verwachte leverdatum op vrijdag. Dat is overigens gebeurd. Omdat ik op donderdag en vrijdagochtend nog niets had gehoord, via het website contactformulier navraag gedaan. Niets meer gehoord. Om 15.30 uur gebeld. Kreeg een aardige dame aan de lijn (callcenter). Ze kon niet de order inzien, maar ze zou een bericht sturen naar het bedrijf en ik zou per e-mail z.s.m een reactie krijgen. Toevallig vrijdagavond in de PostNL gekeken. Wat bleek, pakketje lag al bij het afhaalpunt van PostNL. Opgehaald. Nogmaals product voldoet prima. Zaterdagochtend kreeg ik een berichtje via de website. Na inloggen schreef de medewerker, ik zie dat u het pakketje al heeft opgehaald. Er was een probleem met het ordersysteem geweest :-(. Veel plezier ermee. Conclusie: product prima, levering op tijd, communicatie slecht.
Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over refurbished-iphone.shop

Filter 
 Sorteren relevantie 
1 maand geleden
Telefoon werd snel geleverd. De telefoon is slechts 2 jaar oud en ziet er als nieuw uit. Daarbij ook nog een screen protector en een hoesje geleverd. De 3 jaar garantie maken het helemaal af! Beter dan een nieuwe😁.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Telefoon 100% batterij en ziet er nieuw uit. Bij vragen wordt er telefonisch meteen opgenomen. Helaas zijn de telefonisten niet erg technisch en snel met beantwoorden van de vragen.
 Geverifieerde beoordeling|
9 dagen geleden
het was goed, en ze zijn erg aardig
 Geverifieerde beoordeling|
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling|
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling|
14 dagen geleden
1e pakket is door PostNL nooit geleverd, na 10 dagen en vele emails een ander toestel opgestuurd, deze leek ook niet geleverd te gaan worden, daarom 2 weken na bestelling maar via andere winkel iPhone aangeschaft. Spontaan kwam de volgende dag PostNL alsnog met pakket. Pakket geweigerd en daardoor direct, ongeopend, retour. Pas een week daarna m'n geld pas terug. Communicatie was in de eerste week vlot en vriendelijk, maar daarna zeer traag en erg kortaf. Ik begrijp dat het onvermogen van PostNL een pakket te bezorgen niet Refurbisched-iPhone.shop's schuld is, maar het is wel de vervoerder waar zij voor hebben gekozen en hadden daarin een actievere rol kunnen nemen. Ik ben zeer ontevreden over de wijze hoe alles is gelopen.
 Geverifieerde beoordeling|
refurbished-iphone.shop- Logo - Beoordelingen
refurbished-iphone.shop- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van refurbished-iphone.shop
5 dagen geleden
Bedankt voor uw feedback. Ik heb alle correspondentie teruggelezen en wil even ingaan op uw review. Het klopt inderdaad dat er flinke vertragingen zijn bij PostNL waar wij helaas ook door gedupeerd worden. Op de site hebben wij onze levertijden daarom ook aangepast. Op het moment dat u aangaf dat uw pakket nog niet bezorgd was hebben wij direct een onderzoek ingesteld bij PostNL en hebben wij u hier over geïnformeerd. Al uw mails zijn vervolgens netjes door mijn collega beantwoord. Uiteindelijk hebben wij, ondanks het feit dat uw pakket nog niet als vermist was opgegeven door PostNL, u een tweede pakket toegestuurd. Niet heel gebruikelijk aangezien het eerst pakket nog onderweg was. Helaas liep ook dit pakket vertraging op bij PostNL maar werd uiteindelijk binnen een week bij u afgeleverd. Ondanks al onze inspanningen heeft u de order uiteindelijk geannuleerd. Binnen een week na ontvangst van het door u retour gestuurde pakket stond het aankoopbedrag weer op uw rekening. De communicatie van mijn collega naar u is altijd correct en klantvriendelijk geweest. Wij hebben binnen onze mogelijkheden er alles aangedaan om u tegemoet te komen. We hebben u netjes geïnformeerd en de gehele situatie conform de voorwaarden met u afgehandeld. Helaas staat u er niet voor open om met mij het gesprek aan te gaan. De snelheid van de levering van het pakket is inderdaad onvoldoende geweest, maar dat u mijn collega zo negatief afschildert is echt onterecht. Wij staan voor ons product en voor onze klanten. U geeft aan het "gevoel" te hebben dat u niets meer zou horen als het aan ons had gelegen, maar dit is natuurlijk geen reden om onze klantenservice zo slecht te beoordelen. Met vriendelijke groet, Stefan Klutz - Ceo
1 maand geleden
Geen levering volgens afspraak, slechte communicatie, nemen geen verantwoordelijkheid. Bellen niet terug, sturen geen bevestigingemail, hebben externe helpdesk die geen mandaat hebben om oplossingen te initiëren. Refurbished kun je overal krijgen: dus ik zou nog even doorzoeken naar een aanbieder met wel goede klantenservice.
 Geverifieerde beoordeling|
refurbished-iphone.shop- Logo - Beoordelingen
refurbished-iphone.shop- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van refurbished-iphone.shop
25 dagen geleden
Bedankt voor uw review. Uw pakket is aangetekend door ons verstuurd en door PostNL afgeleverd op het door u opgegeven adres. Er is vervolgens getekend voor ontvangst. U heeft aangegeven dat u niet getekend heeft waarna wij direct een onderzoek hebben ingesteld bij PostNL. Die geven aan dat u toestemming heeft gegeven om het pakket bij uw buren af te leveren. U geeft aan dat dit niet waar is en dat PostNL liegt. Wij hebben u verzocht om even contact op te nemen met PostNL om hier melding van te maken zodat wij daarna vervolgstappen kunnen ondernemen. Helaas heeft u toen besloten om deze review te schrijven. Vervolgens hebben wij u wederom benadert met de vraag wanneer we u telefonisch kunnen bereiken, maar we wachten nog steeds op uw reactie... Met vriendelijke groet, Refurbished-iPhone.shop
1 maand geleden
 Geverifieerde beoordeling|
refurbished-iphone.shop- Logo - Beoordelingen
refurbished-iphone.shop- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van refurbished-iphone.shop
25 dagen geleden
Bedankt voor uw review. Waarschijnlijk negatief omdat de levering was vertraagd door PostNL. Gelukkig is het pakket dezelfde dag nog bezorgd :) Met vriendelijke groet, Refurbished-iPhone.shop
2 maanden geleden
Goede en snelle service. Ook bij een aanpassing in de bestelling
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Snelle levering , goed product
 Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
Zeer tevreden.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
 Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
Niet samenwerken met post nl en zelf komen brengen gaat veel makkelijk zijn en niet die bullshit dat 2weken moeten wachten en dan men geld terug vragen
 Wordt beoordeeld|
3 maanden geleden
Op website vermeld dat de iPhone op voorraad was en direct leverbaar met 1 werkdag, alleen pas 1 week later ontvangen (zending bij PostNL blijven liggen)
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
De presentatie op de website, met daarin een duidelijke uitleg van de doelstelling.
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Toestel zag er perfect uit. Geen een krasje. Snelle levering. Goeie communicatie.
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
De telefoon werkt matig. Klantenservice was ronduit grof. Eens maar nooit weer!
 Geverifieerde beoordeling|
refurbished-iphone.shop- Logo - Beoordelingen
refurbished-iphone.shop- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van refurbished-iphone.shop
3 maanden geleden
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u een negatieve ervaring heeft met onze klantenservice. Helaas kan ik geen enkele correspondentie met u terugvinden. Daarnaast heeft u 3 jaar garantie op uw toestel, dus geef het vooral aan als u problemen ervaart met uw toestel. Zou u nogmaals contact met ons op kunnen nemen zodat wij u kunnen helpen. klantenservice@saleplus.nl Met vriendelijke groet, Stefan Klutz - Ceo
3 maanden geleden
Snelle levering, vriendelijke klantenservice, goed apparaat!
 Geverifieerde beoordeling|