refurbished-iphone.shop

Verkoop van hoge kwaliteit refurbished iPhones

Beschrijving
Refurbished-iPhone.shop is ontstaan vanuit de voorliefde voor Apple producten, een technische achtergrond als iPhone reparateur en de droom om zoveel mogelijk mensen blij te maken met een kwalitatief hoogstaand product tegen een eerlijke, betaalbare prijs. Refurbished-iPhone.shop biedt hoge kwaliteit, originele refurbished toestellen aan waarvan vaak alleen de batterij vervangen is. Door middel van een grondig technisch onderzoek wordt het kaf van het koren gescheiden en verdienen alleen de allerbeste toestellen een plek in de webwinkel.
SalePlus.nl VoF
Tobias Asserlaan 7
2662 SBBergschenhoek

Beoordelingen voor refurbished-iphone.shop

4.69 / 5.00

71 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over refurbished-iphone.shop

iPhone 8 plus gehaald en is eigenlijk gewoon nieuw

Perfect product. Erg blij mee. Voor de volledigheid: Levering was niet de volgende dag, maar één dag later.

Ik heb bij refurbished-iphone.shop een iphone gekocht. Deze werd snel geleverd en in prima staat.

snelle levering en top service

fijn toestel , snelle service

Alles top

Toestel was niet van nieuw te onderscheiden. Levering was supersnel. Bij deze webshop kom ik zeker terug.

Goede ervaring 8

Nadat ik een week moest wachten omdat ze even uitverkocht waren, is de telefoon geleverd en ben ik tevreden met de hoge kwaliteit.

Alles ging vlot en iPhone is geweldig goed

Levering in een werkdag, telefoon (zo goed als nieuw iPhone SE) in nieuwstaat. Super

Erg tevreden over de IPhone

De verlichting bleef branden maar iemand heeft hem voor mij kunnen stellen. Heeft wel 2 maanden geduurd voor ik iemand had gevonden die het voor mij heeft uit gezocht.

Geen bijzonderheden product voldoet aan de verwachtingen. Levering is snel volgende dag in huis.

Duidelijke website, snelle levering, en een mooie, niet van nieuw te onderscheiden 6SPlus, ben er erg blij en ik kan dit bedrijf iedereen aanbevelen.

Was een klein probleempje betreft verzending van de order. Maar na een mail te hebben gestuurd. Werd ik binnen 10 min persoonlijk opgebeld met uitleg van het probleem. Dus super service wat mij betreft

Goed telefonisch bereikbaar, prima telefoon

Prima en snel geregeld. Zeer blij met m’n nieuwe toestel, deze is als nieuw

Prima smartphone als nieuw

Mooie Iphone 6se ontvangen. Snel geleverd en in prima staat