refurbished-iphone.shopBeoordelingen

refurbished-iphone.shop - Verkoop van hoge kwaliteit refurbished iPhones

Refurbished-iPhone.shop is ontstaan vanuit de voorliefde voor Apple producten, een technische achtergrond als iPhone reparateur en de droom om zoveel mogelijk mensen blij te maken met een kwalitatief hoogstaand product tegen een eerlijke, betaalbare prijs. Refurbished-iPhone.shop biedt hoge kwaliteit, originele refurbished toestellen aan waarvan vaak alleen de batterij vervangen is. Door middel van een grondig technisch onderzoek wordt het kaf van het koren gescheiden en verdienen alleen de allerbeste toestellen een plek in de webwinkel.
SalePlus.nl VoF
Tobias Asserlaan 7
2662 SB Bergschenhoek

Beoordelingen voor refurbished-iphone.shop

4.70/5.00

77 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over refurbished-iphone.shop

Het leveren van mij nieuwe telefoon heb ik als heel goed ervaren Wat ik besteld had heb ik gekregen en toen bleek dat het geluid niet oke was is er zonder enige moeite mij een andere toegestuurd, met zelfs nog meer capaciteit. En dat zonder kosten Ik ben dik tevreden

Snelle vlotte levering

Gewoon super service snelle levering en je wordt netjes te woord gestaan.

Prima geholpen en Iphone ziet er goed uit

Maakt waar wat ze zeggen. Goede kwaliteit, service en levering.

De Iphone is keurig in orde en keurig op tijd en twee jaar garantie op de batterij en totaal drie jaar. We zijn tot nu toe tevreden.

Snelle ontvangst. Prima toestel.

Super service

In 1 woord : top Ik ga dit bedrijf zeker aanbevelen bij familie en vrienden.

prima service en snelle levering

Na mijn bestelling kreeg ik de reactie dat het product helaas even niet leverbaar was. Toen ik op de website keek, zag ik hetzelfde product nogsteeds als op voorraad’ staan. Als compensatie zou ik een extra oplaadkabeltje krijgen. Niet echt om warm van te worden Dus ik bel met de klantenservice. Pas na dreiging met een 1ster beoordeling krijg ik een goede vervanger aangeboden. Dus 2sterren

Antwoord van refurbished-iphone.shop
Bedankt voor uw feedback. Kunt u aangeven wanneer de door u omschreven correspondentie heeft plaatsgevonden? Er is zojuist terug gekeken en voor zover ons bekend heeft u op 26 november om 20:00 een order bij ons geplaatst die u vervolgens 3,5 uur later via de mail heeft geannuleerd. In die periode is de telefonische klantenservice niet bereikbaar. In afwachting van uw reactie.
Ik ben erg goed geholpen toen mijn telefoon onverhoopt toch nog geruild moest worden. Goede communicatie. Er werd gedaan wat beloofd was

Prima geleverd

De iPhone 8 Plus 64GB Goud werd, zoals beloofd, de volgende dag geleverd. Conditie Premium refurbished betekent bij refurbished-iphone.shop daadwerkelijk technisch in perfecte conditie, geen gebruikerssporen én een nieuwe accu. Ook fijn dat je standaard 3 jaar garantie hebt op het toestel en 2 jaar op de accu. Tot slot is Nadia van de klantenservice zeer vakkundig en klantvriendelijk. Aanrader

Prima ervaring

Geen opm.

Uitstekende en snelle service. Precies ontvangen wat er op de site stond.

Batterij liep snel leeg. Goed advies gehad van de service om de harde reset te doen na helemaal leeg te laten lopen. Moet vandaag gaan ervaren of het werkt.

Prima telefoon die in alle opzichten lijkt te voldoen aan de beschrijving

Goede website en toestelbeschikbaarheid. Snelle levering. 3 jaar garantie