refurbished-iphone.shopBeoordelingen

refurbished-iphone.shop - Verkoop van hoge kwaliteit refurbished iPhones

Refurbished-iPhone.shop is ontstaan vanuit de voorliefde voor Apple producten, een technische achtergrond als iPhone reparateur en de droom om zoveel mogelijk mensen blij te maken met een kwalitatief hoogstaand product tegen een eerlijke, betaalbare prijs. Refurbished-iPhone.shop biedt hoge kwaliteit, originele refurbished toestellen aan waarvan vaak alleen de batterij vervangen is. Door middel van een grondig technisch onderzoek wordt het kaf van het koren gescheiden en verdienen alleen de allerbeste toestellen een plek in de webwinkel.
SalePlus.nl VoF
Tobias Asserlaan 7
2662 SB Bergschenhoek

Beoordelingen voor refurbished-iphone.shop

4.75 / 5.00

69 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over refurbished-iphone.shop

Na mijn bestelling kreeg ik de reactie dat het product helaas even niet leverbaar was. Toen ik op de website keek, zag ik hetzelfde product nogsteeds als op voorraad’ staan. Als compensatie zou ik een extra oplaadkabeltje krijgen. Niet echt om warm van te worden Dus ik bel met de klantenservice. Pas na dreiging met een 1ster beoordeling krijg ik een goede vervanger aangeboden. Dus 2sterren

Antwoord van refurbished-iphone.shop
Bedankt voor uw feedback. Kunt u aangeven wanneer de door u omschreven correspondentie heeft plaatsgevonden? Er is zojuist terug gekeken en voor zover ons bekend heeft u op 26 november om 20:00 een order bij ons geplaatst die u vervolgens 3,5 uur later via de mail heeft geannuleerd. In die periode is de telefonische klantenservice niet bereikbaar. In afwachting van uw reactie.