refurbished-iphone.shopBeoordelingen

refurbished-iphone.shop - Verkoop van hoge kwaliteit refurbished iPhones

Refurbished-iPhone.shop is ontstaan vanuit de voorliefde voor Apple producten, een technische achtergrond als iPhone reparateur en de droom om zoveel mogelijk mensen blij te maken met een kwalitatief hoogstaand product tegen een eerlijke, betaalbare prijs. Refurbished-iPhone.shop biedt hoge kwaliteit, originele refurbished toestellen aan waarvan vaak alleen de batterij vervangen is. Door middel van een grondig technisch onderzoek wordt het kaf van het koren gescheiden en verdienen alleen de allerbeste toestellen een plek in de webwinkel.
SalePlus.nl VoF
Tobias Asserlaan 7
2662 SB Bergschenhoek

Beoordelingen voor refurbished-iphone.shop

4.75 / 5.00

69 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over refurbished-iphone.shop

Het toestel dat ik in eerste instantie ontving laadde maar een enkele keer op en functioneerde daarna niet meer. Na mijn melding werd direct een ander toestel toegestuurd met een doos om het kapotte toestel franco te retourneren. Goede service en het nieuwe toestel werd naar verwachting.

Alles duidelijk op de website. Te kiezen uit verschillende kwaliteiten telefoons zoals wel of geen gebruikerssporen. Fijn ook 3 jaar garantie. Levering was de volgende dag al. Heb hem nu 2 weken in gebruik en nog steeds tevreden, heb de premium kwaliteit gekozen

Ben super tevreden. Telefoon nieuw in originele verpakking.

1 week geleden
Snelle levering. Premium niet van nieuw te onderscheiden en standaard nieuwe accu met 2 jaar garantie en 3 jaar op het toestel. Prima prijs.

1 week geleden
Duidelijke communicatie en alles voldoet aan de verwachtingen

1 week geleden
Na een telefoontje van mij, omdat ik na 4 dagen nog geen mail had gehad over de leverdatum, bleek dat de order was blijven liggen. Echter direct kreeg ik een mail dat ze de telefoon gingen leveren en kreeg ik een telefoon met meer MB’s ter compensatie. Super service En na de mail was de telefoon er de dag erna. Super telefoon

Top kwaliteit voldoet aan mijn verwachtingen

2 weken geleden
quick easy and straight forward alongside a great product

Snelle en goede levering.

3 weken geleden
Het leveren van mij nieuwe telefoon heb ik als heel goed ervaren Wat ik besteld had heb ik gekregen en toen bleek dat het geluid niet oke was is er zonder enige moeite mij een andere toegestuurd, met zelfs nog meer capaciteit. En dat zonder kosten Ik ben dik tevreden

4 weken geleden
Snelle vlotte levering

4 weken geleden
Gewoon super service snelle levering en je wordt netjes te woord gestaan.

Prima geholpen en Iphone ziet er goed uit

Maakt waar wat ze zeggen. Goede kwaliteit, service en levering.

De Iphone is keurig in orde en keurig op tijd en twee jaar garantie op de batterij en totaal drie jaar. We zijn tot nu toe tevreden.

Snelle ontvangst. Prima toestel.

Super service

In 1 woord : top Ik ga dit bedrijf zeker aanbevelen bij familie en vrienden.

prima service en snelle levering

Ik ben erg goed geholpen toen mijn telefoon onverhoopt toch nog geruild moest worden. Goede communicatie. Er werd gedaan wat beloofd was