refurbished-iphone.shop

Verkoop van hoge kwaliteit refurbished iPhones

Beschrijving
Refurbished-iPhone.shop is ontstaan vanuit de voorliefde voor Apple producten, een technische achtergrond als iPhone reparateur en de droom om zoveel mogelijk mensen blij te maken met een kwalitatief hoogstaand product tegen een eerlijke, betaalbare prijs. Refurbished-iPhone.shop biedt hoge kwaliteit, originele refurbished toestellen aan waarvan vaak alleen de batterij vervangen is. Door middel van een grondig technisch onderzoek wordt het kaf van het koren gescheiden en verdienen alleen de allerbeste toestellen een plek in de webwinkel.
SalePlus.nl VoF
Tobias Asserlaan 7
2662 SBBergschenhoek

Beoordelingen voor refurbished-iphone.shop

4.68 / 5.00

70 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over refurbished-iphone.shop

1 week geleden
Super service

In 1 woord : top Ik ga dit bedrijf zeker aanbevelen bij familie en vrienden.

2 weken geleden
prima service en snelle levering

3 weken geleden
Na mijn bestelling kreeg ik de reactie dat het product helaas even niet leverbaar was. Toen ik op de website keek, zag ik hetzelfde product nogsteeds als op voorraad’ staan. Als compensatie zou ik een extra oplaadkabeltje krijgen. Niet echt om warm van te worden Dus ik bel met de klantenservice. Pas na dreiging met een 1ster beoordeling krijg ik een goede vervanger aangeboden. Dus 2sterren

Antwoord van refurbished-iphone.shop
2 weken geleden
Bedankt voor uw feedback. Kunt u aangeven wanneer de door u omschreven correspondentie heeft plaatsgevonden? Er is zojuist terug gekeken en voor zover ons bekend heeft u op 26 november om 20:00 een order bij ons geplaatst die u vervolgens 3,5 uur later via de mail heeft geannuleerd. In die periode is de telefonische klantenservice niet bereikbaar. In afwachting van uw reactie.
3 weken geleden
Ik ben erg goed geholpen toen mijn telefoon onverhoopt toch nog geruild moest worden. Goede communicatie. Er werd gedaan wat beloofd was

Prima geleverd

4 weken geleden
De iPhone 8 Plus 64GB Goud werd, zoals beloofd, de volgende dag geleverd. Conditie Premium refurbished betekent bij refurbished-iphone.shop daadwerkelijk technisch in perfecte conditie, geen gebruikerssporen én een nieuwe accu. Ook fijn dat je standaard 3 jaar garantie hebt op het toestel en 2 jaar op de accu. Tot slot is Nadia van de klantenservice zeer vakkundig en klantvriendelijk. Aanrader

Prima ervaring

Geen opm.

Uitstekende en snelle service. Precies ontvangen wat er op de site stond.

Batterij liep snel leeg. Goed advies gehad van de service om de harde reset te doen na helemaal leeg te laten lopen. Moet vandaag gaan ervaren of het werkt.

Prima telefoon die in alle opzichten lijkt te voldoen aan de beschrijving

Goede website en toestelbeschikbaarheid. Snelle levering. 3 jaar garantie

Prima, niks op aan te merken

Prima ervaring, tweede keer. Telefoon in nieuwstaat en klantenservice is goed bereikbaar.

Levering kwam iets later maar dat bleek aan PostNL te liggen Mobiel ziet er prachtig uit, snoertje dat ontbrak wordt keurig nageleverd. Goede service : )

Alles top Goede kwaliteit en lijkt gewoon nieuw uit doos

Verzending van het eerste toestel ging niet helemaal goed (pakketje bij Post NL verdwenen), maar door de iPhone shop goed opgepakt. Deze hebben gelijk een nieuwe gestuurd en zij zullen de zaak met Post NL verder afhandelen. Telefoon ziet er goed uit en werkt naar behoren. Communicatie met de iPhone shop liep goed en duidelijk. Een aanrader voor nieuwe klanten.

goed ontvangen

iPhone 8 plus gehaald en is eigenlijk gewoon nieuw