Beoordelingen voor Athleteshop.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 2.476 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 3.709 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Als je besteld heb is die in eens lange levertijd
Doen niet moeilijk als je wolf annuleren
2.33
Matig

Athleteshop.nl antwoordt: 24-03-2017
Bedankt voor je review. Aangezien het product uitverkocht is, konden we het niet meer leveren. Hierdoor liep je order vertraging op. Onze excuses voor het ongemak. We hopen je in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Voor meer vragen kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice via: www.athleteshop.nl/contacts

In 2016 een fietszadel gekocht. Na nog geen jaar begon er gel uit het zadel te lekken (product: 2 sterren). Athleteshop gecontacteerd. Ze waren onmiddellijk bereid om een nieuw fietszadel op te sturen (service: 5 sterren). Er waren echter drie verzendpogingen nodig om het nieuwe zadel op het juiste adres te leveren (levering: 2 sterren).

Athleteshop.nl antwoordt: 24-03-2017
Hallo Frank, vervelend om te horen dat het zadel niet voldeed aan de eisen. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat je tevreden zult zijn met het andere zadel, en zien je in de toekomst graag weer tegemoet. Voor meer vragen kan je altijd contact met ons opnemen via: www.athleteshop.nl/contacts

uitstekend
5.00

Bestel 1 fietsstandaard,krijg er 2.
Vraag: is dit een actie, 2 halen 1 betalen?
Hoe nu verder?
Gr.Karel
3.67

goederen goed ontvangen. snel geleverd
4.00

Levering duurde te lang Verjaardag van mijn kleinkind was al geweest,erg sneu.

Athleteshop.nl antwoordt: 24-03-2017
Bedankt voor je review. Het spijt ons dat we je order niet op tijd konden leveren. We hopen je in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. We hopen dat je kleinkind tevreden zal zijn met haar product. Voor meer vragen kan je ons altijd bereiken via: www.athleteshop.nl/contacts

Met alleen drie mailtjes dat mijn bestelling 3x niet kan worden uitgeleverd kom je er niet. Enige toelichting is op haar plaats.

Athleteshop.nl antwoordt: 24-03-2017
Bedankt voor je review. Onze excuses dat we de producten niet op tijd konden leveren. Omdat we niet de gehele bestelling op voorraad hadden, was er een nieuwe bestelling geplaatst bij de leverancier. Deze kon alles pas later leveren, waardoor je order vertraging op liep. Ik hoop je bij deze voldoende geïnformeerd te hebben. Voor meer vragen kan je contact opnemen via: www.athleteshop/contacts

Goed artikel alleen de levertijd is ( veel ) te lang

Athleteshop.nl antwoordt: 24-03-2017
Bedankt voor je review. Het spijt ons dat we het product niet sneller konden leveren. We hopen je in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Voor meer vragen kan je altijd bij ons terecht via: www.athleteshop.nl/contacts

Alles ging zo als het hoort
5.00

Geweldige service Ik had een pilates ring besteld die achteraf kapot bleek te zijn. Na een mail gestuurd te hebben kreeg ik de dag erna meteen een nieuwe toegezonden. Top
4.00

Product was op moment van bestelling op voorraad. Toegezegde (reeds late) leverdatum werd toch nog uitgesteld.

Athleteshop.nl antwoordt: 23-03-2017
Bedankt voor je review. Het spijt ons dat we het product niet op tijd konden leveren. We hopen dat je tevreden zult zijn met het product, en zouden je in de toekomst graag beter van dienst willen zijn. Voor meer vragen, kan je altijd contact met ons opnemen via: www.athleteshop.nl/contacts

Vanaf het begin van de bestelling netjes op de hoogte gebracht over de levering. Helemaal top.
5.00

Prima kwaliteit, levering en website
5.00

Vlot & correct verlopen. Kom meer dan waarschijnlijk nog terug.
5.00

bestlling niet geleverd op beloofde dag en link naar DHL werkt niet. Na contact opnieuw order aangemaakt echter bepaalde produkten nu niet leverbaar. Uiteindelijk bestelling weer boven water bij DHL en alsnog verzonden en binnen op woensdag ipv zaterdag

Athleteshop.nl antwoordt: 23-03-2017
Bedankt voor je review. Onze excuses dat we het product niet op tijd konden leveren. We hopen je in de toekomst beter van dienst te zijn. Als je verder nog vragen hebt, kan je altijd contact opnemen met de klantenservice via: www.athleteshop.nl/contacts

Hij past perfect, ondanks dat ik een tomtom runner/cardio 2 heb Fantastisch
5.00

Hengel besteld maar groothandel leverde steeds niet. Zonder er zelf om te vragen aanbod gehad om duurdere hengel met zelfde eigenschappen en voor zelfde prijs te krijgen.
Top
5.00

Snel geleverd en een goede prijs Zeer tevreden

Snelle correcte levering
5.00

Goede ervaring met Athleteshop. Koplamp besteld, met afstand het goedkoopst op het net, snel geleverd, echter zonder handleiding (maar dat stond achteraf gezien wel bij het product vermeld).
Er was nog wat after sales service nodig maar dat was bij nader inzien ook mijn fout. Daar hebben ze zeer prettig op gereageerd Echt een aanrader, zitten gewoon mensen achter die je nog echt helpen
4.67

Product prima, service prima, levering traag.
Redelijk

probleem met type toestel maar opgelost en volledig terugbetaald
4.33

perfect product, schapelijke prijs , levering pricies volgen gegevens
dus zeer te vreden
5.00

Duidelijke site, goede productinformatie en een gemoedelijke prijs.

product is zoek
1.00
Slecht

Athleteshop.nl antwoordt: 22-03-2017
Bedankt voor je review. Onze excuses voor het ongemak. We hebben een nieuwe order voor je aangemaakt, en deze zal geleverd worden op 25-03-2017. Ik hoop je bij deze voldoende geïnformeerd te hebben. Voor meer vragen kan je altijd bij ons terecht via: www.athleteshop.nl/contacts

Snelle levering en goed verzorgd pakket. Dik tevreden

Producten worden niet geleverd
Voorraad Informatie op web-site klopt niet
Blijven wel betalingsverzoek zenden om je te laten betalen
Een waardeloze webshop dus, 1 ster is nog teveel
1.00
Slecht

Athleteshop.nl antwoordt: 22-03-2017
Hallo Miranda, bedankt voor je review. Het spijt ons dat we het product niet konden leveren. Als je vragen hebt m.b.t. levering, zou je dan contact op willen nemen met de klantenservice? Zij helpen je graag verder. Ze zijn te bereiken via: www.athleteshop.nl/contacts. Ik hoop je bij deze voldoende geïnformeerd te hebben.

omdat bepaalde onderdelen niet meer leverbaar waren is toch alles naar tevredenheid opgelost.

snel en goed
5.00

verzendkosten zijn toch verrekend boven 50 Euro gratis?
3.67

het product is in gebruik en voldoet prima de levering was keurig. Heb een puntje, er zat geen handleiding bij om het te monteren dus dat was even een puzzel maar gelukt. Ben heel tevreden

Verzending niet gratis...
Redelijk

Ik heb nog nooit zo'n goede en snelle service van een site gehad ga vooral zo verder 1000 maal dank
5.00

Makkelijk bestelling te plaatsen, meerdere betaal mogelijkheden, snelle levering
5.00

Prima webshop met leuke artikelen voor een aantrekkelijke prijs
5.00

Mooi product, keurig geleverd.
4.33

artikel goed en snel ontvangen
4.00

netjes en volgens afspraak geleverd.

geen
4.00

Precies geleverd zoals gevraagd.

Athleteshop.nl klantbeoordeling

Athleteshop.nl

Athleteshop - de nummer 1 in sportartikelen!

Athleteshop is dé webshop in sportartikelen. Van voetbal, fitness, sportgadgets, sportbrillen tot aan outdoor producten. Je kunt bij ons terecht als particulier, maar ook als bedrijf. Athleteshop heeft vanaf dag één de ambitie om het breedste en meest uitgebreide assortiment aan te bieden op het gebied van sportartikelen. Door de jaren heen heeft Athleteshop een flink aantal merken aan zich gebonden en bestaat het assortiment inmiddels uit meer dan 100.000 producten.

Rostockweg 5

Kamer van Koophandel 01182566
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Y. Solinger
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Athleteshop.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen