Beoordelingen voor Athleteshop.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 2.468 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 3.953 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Goede merkproducten tegen een zeer concurerende prijs,
Bij bedragen boven de 50 euro ofzo zouden de verzendkosten naar mijn mening wel gratis mogen zijn.... al is dat ook vaak een sigaar uit eigen doos.

Levering kon wat sneller 22-4 besteld(zaterdagmorgen) en 25-4 geleverd
4.67

super snelle levering ...we kregen een mail dat ie weer leerbaar was goede service
5.00

Netjes geleverd jammer dat hij een dag later kwam maar bedankt jongens
3.67

Levering duurt langer dan bij concurrente. Klantenservice niet bereikbaar.
2.33
Matig

Nadat ik een pakket had gekregen, waarvan de inhoud kapot bleek te zijn, heb ik een melding van gemaakt .
Paar dagen later heb ik bericht ontvangen van athleteshop, dat ze een nieuwe produkt opsturen .
Dat stel ik zeer op prijs, goede service.

Zoals steeds. Perfect.
5.00

makkelijk besteld en snel geleverd, top
5.00

Binnen12 uren bestelling binnen en uitgeprobeerd. Klasse.
5.00

Kon de eerste korting van € 5 niet verwerken in de aankoop. Heb direct een mail gestuurd en daarom gevraagd maar kon niet. Bij de volgende zou het wel gaan maar wat heb ik daar aan de verzendkosten zijn al meer. Jammer voor de rest prima

Tevreden
Redelijk

alles liep vlot, product was zeker naar behoren.

Lekker snel
4.33

Schoenmaat 31 valt heel erg groot.

Zeer zeer slechte levering
1.00
Slecht

Athleteshop.nl antwoordt: 24-04-2017
Bedankt voor je review. Onze excuses voor het ongemak. Je kunt je bestelling verwachten op 29-04-2017. We hopen dat je tevreden zult zijn met het product. Als je nog vragen hebt, kan je altijd contact met ons opnemen via: www.athleteshop.nl/contacts

Problemen met de betaling. Ik had betaald, maar ontving een mail dat dit niet gebeurd was.
Hier uiteindelijk over gemaild en snel reactie gekregen met excuses. Daarna binnen 2 dagen de bestelling ontvangen.
Totaal cijfer 7,5
4.33

Snelle levering en een kwalitatief goed product
5.00

Ik had problemen met het aangeven dat ik de bestelling wilde ophalen bij een pick-up point. Op een of andere manier lukte het niet op de site om deze optie bevestigd te krijgen.

Ik heb hierover de klanteservice gebeld, na de derde poging van minimaal een kwartier elk, kwam ik er eindelijk doorheen. Dit mag wel sneller, kan veel frustratie voorkomen.

Verder goede service
4.00

snelle revering tegen een schappelijke prijs
5.00

makkelijk bestellen, en snel ontvangen, zoals het hoort.

Niet juiste maat voor stuurhouder garmin1000 edge
4.00

Het product hebben we snel en goed ontvangen.
Minpuntje is de vrij hoge verzendkosten van bijna € 7 voor het kleine pakketje.

Prima service, aanrader
5.00

Wegens slechte levering fabrikant duurde het voor mij veel te lang (9 werkdagen)

Athleteshop.nl antwoordt: 24-04-2017
Bedankt voor je review. Het spijt ons dat we het product niet eerder konden leveren. We hopen dat je tevreden zult zijn met het product dat je besteld hebt. Als je vragen hebt, kan je ons altijd bereiken via: www.athleteshop.nl/contacts.

Snelle levering; goed product.
5.00

Snelle bestelling, levering zoals aangegeven
5.00

Het betreft hier een levering van een buitenband voor mijn fiets. Keurig afgeleverd. Verder niets op aan te merken.
Ik beleef uw shop aan bij vrienden en bekenden.

Met groet
4.67

Levering ging prima, het product kan ik nog niet beoordelen, maar op het oog goed en de service ook; de feedback vwb de levering, was prima.
4.67

Goede levering, product voldoet waar het voor is bedoeld.

Had alles snel in huis
5.00

Ben net nieuwe klant en moed zeggen heb geen klachten is op tijt geleverd nee ben zeer tevreden tot nu toe vdg K Bos.

Levering duurt te lang

Athleteshop.nl antwoordt: 24-04-2017
Bedankt voor je review. Het spijt ons dat we het product niet eerder konden leveren. Als je vragen hebt, kan je ons altijd bereiken via: www.athleteshop.nl/contacts.

Helaas moest ik een week langer wachten

prima
5.00

Mijn tegoed werd omgezet naar nieuwe aankooptegoed maar dit is mijn geld en ik wil terugstorting op eigen rekening bvd
3.67

Geen informatie over bestelling. Niet correct informeren over leveringen. Slecht bereikbaar, telefonisch contact niet mogelijk.
2.00
Matig

Athleteshop.nl antwoordt: 24-04-2017
Bedankt voor je review. Onze excuses voor het ongemak. Onze leverancier wist het product niet op tijd aan ons te leveren, waardoor je bestelling helaas vertraging had opgelopen. Het bedrag van het deel van de bestelling dat niet geleverd kon worden, is teruggestort op je rekening. Als je verder nog vragen hebt, kan je altijd contact met ons opnemen via: www.athleteshop.nl/contacts

Prima site
5.00

Geleverd op de afgesproken datum. Goed product, prima kwaliteit.

Mooie duidelijke website.
Pennyboard komt volgens verwachting overeen met wat op website staat.
Snelle levering, ondanks dat het Paasweekend ertussen zat
4.00

Makkelijk besteld en snel ontvangen.

Athleteshop.nl klantbeoordeling

Athleteshop.nl

Athleteshop - de nummer 1 in sportartikelen!

Athleteshop is dé webshop in sportartikelen. Van voetbal, fitness, sportgadgets, sportbrillen tot aan outdoor producten. Je kunt bij ons terecht als particulier, maar ook als bedrijf. Athleteshop heeft vanaf dag één de ambitie om het breedste en meest uitgebreide assortiment aan te bieden op het gebied van sportartikelen. Door de jaren heen heeft Athleteshop een flink aantal merken aan zich gebonden en bestaat het assortiment inmiddels uit meer dan 100.000 producten.

Rostockweg 5

Kamer van Koophandel 01182566
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Y. Solinger
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Athleteshop.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen