Beoordelingen voor Athleteshop.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 2.460 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 3.485 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Bij de afrekening werd pas duidelijk wanner het product geleverd zou worden. Dat weet ik liever van te voren.
3.67

wederom een reden om bij deze retailer te bestellen

Vlotte verzending.

Goed verpakt
Kwaliteit goed

Alles liep goed
4.00

Ging allemaal perfect , geen enkele opmerking

volgens de site op voorraad en dan 2 weken levertijd is best wel lang
Redelijk

Volgens mij is alles bij Athleteshop.nl goed geregeld, maar ik bestelde iets dat kennelijk niet leverbaar was. Dat hoort eigenlijk niet, als het via de webshop aangeboden wordt, moet je het ook kunnen leveren vind ik. Daarna echter prima opgelost, ook inzake de tegemoetkoming in de verzendkosten bij ruil van het product. Daarom 5 sterren voor service
4.00

keurige afwikkeling van de bestelling.
4.67

Ik heb op 22 februari in de voornamiddag een kogel (2kg kogelstoten), besteld aan uitstekende prijs. De volgende dag in de vroege namiddag is deze al geleverd. Proficiat en bedankt voor de supergoeie service.

Makkelijk. Snel. Goed
4.67

Mijn bestelling is erg vlot geleverd via DHL met track & trace. Werkte perfect. Alleen is mijn bestelling geleverd zonder omdoos om het product heen. De verpakking van het product was door het transport helemaal gedeukt, en even later viel het product bij het verplaatsen zo door de bodem heen.
Het is gelukkig onbeschadigd gebleven en voldoet verder prima. Het verpakken voor transport kan dus bete
4.00

product correct en op tijd afgeleverd
4.33

Valse beloften, verhullend taalgebruik, te lange levertijd
Matig

Snelle levering en op de afgesproken tijd Dik in orde
4.67

Victoria Skimboard besteld. Mooie plank en snelle levering via DHL.
Een voordeel van deze Nederlandse webwinkel is dat ze de spullen niet automatisch met PostNL versturen, want PostNL is extreem onbetrouwbaar voor leveringen in de omgeving van Brussel, België.
5.00

Ik heb geen klachten over het product en over de levering.

100 tevreden
5.00

Het bestelde product werd keurig op de aangekondigde datum afgeleverd en de prijs was ook oke.
5.00

Super product werkt gigantisch goed
4.67

Vrijwel altijd latere levering of andere leverdata dan op webshop vermeld op moment van bestellen. Kan soms weken duren. Trage klantenservice. Matige follow-up. Al met al geen klantgerichte indruk.
Matig

Bobike fiets stoeltje gekocht vergeten om een extra beugel erbij te kopen om op de fiets te bevestigen dus even gebeld en deze is zonder verzend kosten meegeleverd super geen woorden maar daden.
5.00

keurig op tijd het juiste product ontvangen.
5.00

Goede service en verzending.
5.00

Gewoon top. Snel, goede communicatie. Ik kan geen aanbeveling bedenken.
Ik ben zeer tevreden.
5.00

Goede prijs en mooi op tijd geleverd.
5.00

Keurig op de afgesproken tijd lag mijn pakket bij het afhaalpunt. Prima en degelijk verpakt.Gelijk mijn eerste les er op gedaan en voelde prima.
Vandaag ook weer aan de slag.
Lekker compact en prima op te bergen onder het bed.
Naast mijn 3x per week hardlopen en snelwandelen is dit apparaat een geweldige extra ondersteuning om nog weer strakker in mijn vel te zitten
5.00

Mijn eerste ervaring met online schoenen bestellen is een top ervaring geworden
Duidelijke site,duidelijke specificaties en snelle service
Zeer tevreden.
5.00

Niet te duur en de volgende dag al in huis... Mijn zoon is helemaal blij
5.00

Prima bestelling en snelle levering. En de prijs was tov andere webwinkels scherp.
De mand is mooi groot, daar kan prima een rugzak in van kinderen die naar het voorgezet onderwijs gaan.
4.67

Erg klein had ze groter verwacht
Redelijk

Ik heb een eenvoudig trapapparaat besteld, maar de computer deed niets. De fabrikant zou mij een nieuw batterijtje sturen. Dat is nu 2 weken geleden. Inmiddels heb ik het apparaat teruggebracht (persoonlijk, in Groningen). Ik dacht: dat is voorbij. Maar nee, ik moet nu eerst nog het batterijtje opsturen voordat ik mijn geld krijg. En wat als die fabrikant niets stuurt? Dat kan toch niet?

Alles naar wens uitgevoerd
5.00

De sterren spreken voor zich. Snel, betaalbaar en betrouwbaar Wat wil een klant nog meer?
5.00

Porduct was niet op voorraad, waardoor ik iets langer moest wachten. 1 produkt was mogelijk defect en moest retour.
Service was top en hele vriendelijke en hulpvaardige medewerker van Athleteshop aan de telefoon
Redelijk

Goede snelle levering. Prijs wel wat aan de hoge kant... Verpakking had iets degelijker gekunt. Twee in elkaar geschoven dozen die bij optillen uit elkaar gingen... Tape had zeker geholpen.
Redelijk

Op verzoek een deellevering gemaakt, zodat ik alles voor mijn weekendje weg binnen had en kon gebruiken. Hele goede service
5.00

De handschoenen zitten lekker en houden m'n handen goed warm. Tijdens ritten onder nul werken ze goed met onderhandschoenen.
5.00

Tijdens het bestellen was de fietsmand op voorraad.
Week later gebeld waarom de bestelling nog niet geleverd was.
Zonder dat er melding van gedaan was werd er door de telefoon verteld dat het nog wel vier weken kon duren.
Zeer onprofessioneel en heel teleurstellend voor onze dochter.
waarschijnlijk zullen we van de diensten van Athletenschop geen gebruik meer maken.
Jammer hoor.
2.33
Matig

Snelle levering en een reete-strakke prijsstelling die je nergens anders tegenkomt, puik Athleteshop

Athleteshop.nl klantbeoordeling

Athleteshop.nl

Athleteshop - de nummer 1 in sportartikelen!

Athleteshop is dé webshop in sportartikelen. Van voetbal, fitness, sportgadgets, sportbrillen tot aan outdoor producten. Je kunt bij ons terecht als particulier, maar ook als bedrijf. Athleteshop heeft vanaf dag één de ambitie om het breedste en meest uitgebreide assortiment aan te bieden op het gebied van sportartikelen. Door de jaren heen heeft Athleteshop een flink aantal merken aan zich gebonden en bestaat het assortiment inmiddels uit meer dan 100.000 producten.

Rostockweg 5

Kamer van Koophandel 01182566
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Y. Solinger
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Athleteshop.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen