Beoordelingen voor Athleteshop.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 4.428 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 8.398 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

06-04-2018
25-04-2018
k heb een dynamo bestelt en die is verstuurt naar de bezorger zonder huisnummer, daarna is de bestelling retour gegaan naar athleteshop.
na gebeld te hebben werd mij beloofd dat de bestelling 13 april werd bezorgd, toen was er een vertraging en werd het 17 april bezorgd weer niet. opnieuw gebeld, ja morgen komt het binnen en word het verstuurd nog meerdere keren gebeld maar het product komt nie

Athleteshop.nl antwoordt: 26-04-2018
Wat vervelend om te horen. Ik zie dat je ons in eerste instantie inderdaad een foutief adres had gegeven. We hadden het product daarna echter niet meer direct in voorraad en moesten wachten op nieuwe leveringen om een vervanging te kunnen opsturen. Erg jammer dat dat zo gelopen is, we gaan er nog even achteraan en nemen contact met je op.

25-04-2018
netjes geleverd de producten in een dichte doos

25-04-2018
Goede producten en snelle levering. De verzendkosten zijn alleen belachelijk hoog (8,95). Ook komt er met een iDeal betaling nog 0,25 euro aan betalingskosten bij

25-04-2018
Het juiste product op de aangegeven dag geleverd. De tijd tussen bestelling en levering zou korter moeten.

25-04-2018
zoals door meerdere klanten reeds aangegeven, levering laat lang op zich wachten.
uiteindelijk product ergens anders besteld en geleverd.
wacht nu nog op teruggave van de betaling.
verzendkosten zijn vrij hoog, en ik heb nog niet eerder meegemaakt, dat ik moest betalen voor een I-deal betaling
2.33

Athleteshop.nl antwoordt: 26-04-2018
Ok, dat is vreemd om te horen. Daar zijn we namelijk niet echt uniek in. Maar de vertraging is natuurlijk erg vervelend om te horen, daar hadden je gewoon beter over moeten berichten. We nemen betreffende de refund direct even contact met je op.

11-04-2018
25-04-2018
Extreem slecht Er word steeds van alles beloofd en er word niks waar gemaakt. Ik heb al veel online ellende meegemaakt, maar Athleteshop spant de kroon

Athleteshop.nl antwoordt: 26-04-2018
Bedankt voor je recensie, hadden we natuurlijk liever een wat fijnere ervaring achter gelaten. We snappen je frustratie heel goed, dat hebben we gewoon niet goed opgepikt. We hebben een beetje een probleem gehad met de leverancier van je bestelling, maar daar had jij natuurlijk niet de dupe van moeten worden. We regelen een volledige terugbetaling, plus een beetje extra op je account als tegoed.

11-04-2018
25-04-2018
Of de banden goed zijn kan ik nu nog niet zeggen Vraag me dat over een jaar maar En wat bedoeld u met service?
De levering was vlot - zoals de meeste webwinkels

25-04-2018
Squash schoenen waren te klein, heb verzocht om te ruilen voor grotere maat.
Retourbon word niet gelezen en geld word teruggestort.
Verzending en retour is niet gratis dus € 14,00 verder en geen schoenen.
Bedankt voor de service en ik bestel hier nooit meer.
3.00

Athleteshop.nl antwoordt: 26-04-2018
Bedankt voor je recensie. Dat is jammer om te horen. Het is inderdaad wel zo dat bij een retour door eigen toedoen we niet de retourkosten kunnen vergoeden, maar dat staat ook duidelijk aangegeven. We hebben je echter wel het volledige aankoopbedrag + de initiële verzendkosten teruggeboekt, we hopen je hiermee toch goed te hebben kunnen helpen.

06-04-2018
25-04-2018
er is geen communicatie over niet te leveren producten, pas bij navraag 'waar is de rest?', ontvang je een bericht. telefonische bereikbaarheid is slecht.
3.33

31-03-2018
24-04-2018
Het duurde langer dan voorspelt, maar alles is gecommuniceerd
3.00

Athleteshop.nl antwoordt: 26-04-2018
Dat is fijn om te horen, dank je voor de recensie. En onze excuses voor de vertraging, daar hadden we inderdaad beter op moeten inspelen. We hopen daar wel verbetering in te kunnen laten zien, hopelijk wel tot weerziens.

24-04-2018
alle artikelen correct en op tijd ontvangen en tegen een concurrerende prijs

24-04-2018
Heb bijna 2 wkn geleden besteld met de belofte dat het dan zaterdags erna geleverd werd, maar zonder andere eerdere waarschuwing verschoof de levering naar eind van deze week. Ik kan netgens een telefoonnummer vinden van hen..... En ondertussen prijzen ze ook het artikel nog eens af een paar dgn na de bestelling...

Athleteshop.nl antwoordt: 26-04-2018
Bedankt voor je recensie. Dat is vervelend om te horen, onze excuses. Je had sowieso een bericht over de vertraging moeten ontvangen, heel vervelend dat dat niet gebeurd is. We gaan hier direct achteraan, en hebben ook even wat tegoed op je account gezet ter compensatie.

19-04-2018
24-04-2018
Super geleverd, en goede prijzen.
Gewoon TOP

24-04-2018
Lange (of totaal geen) levertijden die steeds opschuiven en belachelijke verzendkosten: 8:95 euro voor 1 springtouw
2.00

Athleteshop.nl antwoordt: 26-04-2018
Bedankt voor je feedback. Dat is begrijpelijk, maar onze verzendkosten zijn eigenlijk altijd conform en statisch, dus niet afhankelijk van de grootte van de orde, zoals ook duidelijk aangegeven op onze website. Onze excuses als dat enigszins verwarring heeft veroorzaakt, dat is niet onze bedoeling.

Snelle en correcte levering

24-04-2018
Goude bergen beloven beloftes niet nakomen leverings datum elke keer opschuiven kortom al krijg ik geld bij bestel ik er niet meer bovendien zijn ze veel te duur
1.33

Athleteshop.nl antwoordt: 26-04-2018
Bedankt voor je review. Dat we duurder zijn de alternatieven vind ik lastig te geloven, maar de rest is natuurlijk heel vervelend. Ik zie dat de verwachte levering inderdaad na bestelling meer dan een week is opgeschoven, onze oprechte excuses daarvoor. We regelen een direct terugbetaling voor je en houden je op de hoogte.

Niets op tijd

Athleteshop.nl antwoordt: 26-04-2018
Bedankt voor je recensie. Dat is niet de bedoeling. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Ik zie dat echter de helft van je bestelling vrijwel direct was verzonden en bezorgd, maar het klopt dat inderdaad 1 product door vertragingen nog ontbreekt. We gaan hier direct voor je achteraan en houden je op de hoogte.

24-04-2018
Product niet ontvangen. Tweemaal mail ontvangen over vertraagde levering t volgens de website het product direct leverbaar was.....daarna gewoon geen mail meer ontvangen:(
Telefonisch zeer lastig te bereiken. Moest veel moeite doen om telefoonnummer te achterhalen. Telefoniste vriendelijk maar niet beslissingsbevoegd. Vergelijkbaar direct leverbaar product bij ander bedrijf veel goedkoper.

Athleteshop.nl antwoordt: 26-04-2018
Bedankt voor je feedback. Dat is inderdaad niet netjes gelopen, onze oprechte excuses voor het ongemak. Dat het product elders goedkoper vinden we bijna lastig te geloven - maar uiteraard begrijpelijk dat je dan wilde annuleren. Ik zie dat we dat al geregeld hebben, ik heb daarnaast ook even wat winkeltegoed op je account gezet ter compensatie. Hopelijk wel tot weerziens.

23-04-2018
Had een luchtbed besteld. Direct betaald, zou de volgende dag geleverd worden. Uiteindelijk 4 keer mail gehad dat het later zal worden geleverd. 3 keer gebeld waarbij je eerst minstens 12 minuten in de wacht hangt en degene die je dan aan de lijn krijgt alledrie exact hetzelfde verhaal ophangen. Probleem met de levering vanuit de leverancier. Uiteindelijk de bestelling geannuleerd. Geld niet terug

Athleteshop.nl antwoordt: 24-04-2018
Bedankt voor je feedback. Dat is inderdaad jammer om te horen... Maar dat was ook daadwerkelijk de reden voor de vertraging. Dus excuses als we dan geen ander verhaal te delen hebben. De volle terugbetaling is gewoon geregeld, maar zoals aangegeven kan die een paar dagen kosten om te verwerken.

23-04-2018
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling van 4 april.... En krijg geen reactie op mijn mail??

Athleteshop.nl antwoordt: 24-04-2018
Bedankt voor je recensie. Ik zie dat je ons gisteren gemaild hebt. Excuses, het kan soms inderdaad tot een dagje duren om op al onze mail te reageren. We hebben je direct even per mail benaderd, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik hoop dat we samen tot een oplossing kunnen komen, alvast bedankt.

23-04-2018
Bestelling in goede orde ontvangen.
Prima prijs/kwaliteit verhouding
Netjes door DHL bezorger op aanwijzing afgeleverd.

23-04-2018
Ordered items: shimano shoe + locks
1st promised delivery date: next day
2nd proposed delivery date: 13-04 & 24-04
3rd proposed delivery date : 20-04
Automated update on delivery date: 01-05
So I cancelled the order. this site is not reliable at all to have your sports item
you will got get your item when you in need

Athleteshop.nl antwoordt: 24-04-2018
Thanks for your review. It depends on the item, but in this case it definitely did not go as smoothly as we'd like. Our sincerest apologies for any inconvenience incurred. We have put some compensation on your account as store credit, and we do hope to get a chance to make it up to you in the future.

23-04-2018
Kwaliteit, niet duur en snel geleverd.

23-04-2018
Op 9 april bestelde ik voor EUR 151,00 twee voetbaldoelen voor de verjaardag van twee jongens, eind april. In eerste instantie kreeg ik bericht dat ze pas op 18 april geleverd werden. Toen werd het 20. Toen 24. Gisteren te horen gekregen dat ze helemaal niet meer geleverd zullen worden. Ik mocht, hoe genereus, voor mijn EUR 151,00 ook wel met twee prutsdoeltjes van EUR 61,95 p/st genoegen nemen.

Athleteshop.nl antwoordt: 24-04-2018
Bedankt voor je recensie. Dat was natuurlijk niet onze bedoeling; uiteraard had je bij een goedkopere optie het volledige verschil teruggeboekt gekregen, zoals we ook aangaven. We bieden gewoon liever iets dan niets, we hopen dat je dat begrijpt, en in dit geval was dit het enige goede, echt direct leverbare, alternatief dat we konden vinden.

alles gewoon goed.

23-04-2018
Over producten is niks te melden
Wel over de leveringsdatum die nu al een paar keer is veranderd omdat het artikel niet leverbaar zou zijn....het zou nu moeten zijn dat ik 3 mei mijn artikelen die ik half april besteld heb
2.00

Athleteshop.nl antwoordt: 24-04-2018
Bedankt voor je recensie. Dat is inderdaad niet de bedoeling. We horen de laatste inderdaad meer over leverproblemen met het product dat je besteld hebt. We gaan hier voor je achteraan en nemen desnoods nog even direct contact met je op, onze excuses.

23-04-2018
Tot 2x toe kreeg ik t beticht dat men niet op de afgesproken datum kkn leveren. Daarna bleeft t helemaal stil. Telefoniscg contact was ook onmogelijk. Heb wel na n dag n reactie op mijn mail gehad: het geld zou worden teruggestort... daar wacht ik nu op....
Nooit meer dus

Athleteshop.nl antwoordt: 24-04-2018
Dat is inderdaad jammer om te horen, onze excuses voor de drukte en de slechte bereikbaarheid. Omdat we je product blijkbaar niet binnen de verwachte tijd konden leveren hebben we maar een volledige terugbetaling voor je geregeld. Dit liever dan je nog langer te laten wachten, we hopen dat je dit begrijpt. We hopen je toch in de toekomst misschien nog eens te zien.

23-04-2018
Supersnelle levering. Vrijdagavond besteld, zaterdagmiddag geleverd
Wachttijd aan de telefoon langer dan aan het begin wordt aangegeven. Daarna vriendelijk en correct te woord gestaan.

22-04-2018
Top product, regeling voor 22:00 besteld andere dag in huis gaat niet op. Artikelen zijn dag later pas verstuurd, verder prima
4.67

07-04-2018
22-04-2018
Een produkt besteld ,krijg je een berichtje dat het een paar dagen later komt dat kan, vervolgens kan niet geleverd worden dus gemaild stort het bedrag maar terug, dan berichtje krijg het binnen dus zeg is goed en vervolgens een week later nog niks ontvangen en tot op heden nog niks.
Dus is geen reklame voor jullie en verwacht het toch deze week te ontvangen.
1.67

Athleteshop.nl antwoordt: 23-04-2018
Hartelijk dank voor je review. Ik heb je bestelling gecontroleerd en zie dat de banden helaas nog niet binnen zijn gekomen in ons magazijn vanuit de leverancier. Mijn excuses voor het ongemak en vertraging. We vinden dit erg vervelend en proberen ze zo snel mogelijk bij je te leveren. Zodra het pakket verzonden is, ontvang je ook een track en trace nummer van de zending.

22-04-2018
Ik heb tot nu toe nog niets binnen gehad ik heb zelf moeten mailen. En er worden dingen verkocht die er niet zijn. Ik w8 nu al een week. Ik hoop snel dat het binnen is maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt

Athleteshop.nl antwoordt: 23-04-2018
Hartelijk dank voor je bericht. Ik heb je bestelling bekeken en zie dat de producten inderdaad moeilijk leverbaar zijn. Mijn excuses daarvoor. Ik heb je een e-mail gestuurd met meer details zodat we dit zo goed mogelijk kunnen oplossen.

22-04-2018
Ik wist al dat het product een week later geleverd zou worden, maar nu owrdt het nog eens 2 weken later. Ze deden een tegenproduct, maar die was van lagere waarde dan het product wat ik besteld had. Of ik mocht een tegoedbon krijgen. Die 2 opties vond ik sowieso geen optie, dus dan maar wachten
3.33

22-04-2018
Zoals vele andere reviews; shop heeft niet op tijd kunnen leveren. Ook vond ik t erg eng dat alle keurmerken zijn verdwenen, die in de google resultaten nog wel werden getoond... dus ben blij dat ik wel op tijd mijn geld terug kreeg.

na verzoek tot creditering vroegen ze toch een keer of ze alsnog mochten leveren, waardoor creditering alsnog iets langer duurde. Geen goede eerste indruk.
1.67

Athleteshop.nl antwoordt: 23-04-2018
Hartelijk dank voor je review. Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging. Ik zie dat het achterzitje inderdaad vertraagd was vanuit de leverancier. We vinden dit ontzettend vervelend en we hopen je, ondanks deze ervaring, weer een keer terug te zien in onze webshop

22-04-2018
Na twee weken en 6 toezeggingen zijn mijn artikelen nog steeds niet binnen.
Bij Bol.com binnen 24 uur in huis. Zo jammer

Athleteshop.nl antwoordt: 23-04-2018
Hartelijk dank voor je review. Mijn excuses voor de vertraging en het ongemak. We vinden het erg vervelend dat we je bestelling niet hebben kunnen leveren zoals we dat in eerste instantie voor ogen hadden. Ondanks je ervaring, hopen we je weer een keer terug te zien in onze webshop

20-04-2018
22-04-2018
Producten en prijs zijn goed en bestelling werd volgende dag bezorgd. Het bestelproces verliep niet naar wens. In mails van Athleteshop en op zustersites van Atthleteshop (sportartikelen.nl; eiwit.nl) werden lagere prijzen getoond dan ik nu heb betaald.
Bij het bestellen stopt het proces tot twee keer toe toen ik via iDeal wilde betalen. Daarna moest het mandje opnieuw gevuld worden. Gedoe dus.

22-04-2018
Wil mijn oordeel graag aanpassen, maar heb 8/4 besteld en zou 13/4 bezorgd worden. Eerste mail; levering is vertraagd en op 20/4 bezorging. Heb aangegeven dat ik hier echt op reken i.v.m. vakantie. 20/4 werd dus beloofd Vervolgens nieuwe mail levering wordt 27/4. Word er op Koningsdag bezorgd? Heb nogmaals aangedrongen dat ik nu et smart zit te wachten. Hoop dat ze belofte waarmaken
2.33

Athleteshop.nl antwoordt: 23-04-2018
Hartelijk dank voor je bericht. Ik heb je bestelling gecontroleerd en zie dat de fietsendrager inderdaad vertraagd was vanuit de leverancier. Mijn excuses voor het ongemak. Dit vinden we erg vervelend en was niet verwacht. Zodra het pakket verzonden is, ontvang je ook een track en trace nummer.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, staat al vanaf 8 april in order
3.67

22-04-2018
Zwembad besteld, een stuk goedkoper dan elders. Verpakking prima en product prima. Werd wel een dag later bezorgd dan in eerste instantie vermeld werd. Ik had per ongeluk 2x betaald. Keurig antwoord op mijn mail en bedrag direct terug gestort.
Top
4.67

07-04-2018
21-04-2018
Levering al voor de 2e keer uitgesteld.
Dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt.
2.67

21-04-2018
Beetje koude start met mijn bestelde fietscomputer. Vertraagde levering, uitgestelde levering - dat schoot niet op. Met Athlete shop / Eva gebeld en een alternatief uit kunnen zoeken - was duurder - hoefde niet bij te betalen. Na levering een probleem met de fietscomputer gemeld, kreeg direct een andere fietscomputer. Snelle levering en goede service.

Athleteshop.nl klantbeoordeling

Athleteshop.nl

Athleteshop - de nummer 1 in sportartikelen!

Athleteshop is dé webshop in sportartikelen. Van voetbal, fitness, sportgadgets, sportbrillen tot aan outdoor producten. Je kunt bij ons terecht als particulier, maar ook als bedrijf. Athleteshop heeft vanaf dag één de ambitie om het breedste en meest uitgebreide assortiment aan te bieden op het gebied van sportartikelen. Door de jaren heen heeft Athleteshop een flink aantal merken aan zich gebonden en bestaat het assortiment inmiddels uit meer dan 100.000 producten.

Rostockweg 5
9723 HG Groningen
Kamer van Koophandel 01182566
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Y. Solinger
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Athleteshop.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen