Beoordelingen voor Athleteshop.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 2.618 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 4.302 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Snelle levering. Leuke step voor een leuke prijs.
5.00

De bestelling zou 17 mei bezorgd worden. We hebben inmiddels al 3 mails gekregen waarbij de bezorg datum verplaatst wordt.
Het is nu 27 mei, En nog steeds niets gezien.
1.00
Slecht

Een fijne koplamp, hij is echt XL. Doordat oude al 4x gemaakt is ben ik erg blij met kwaliteit van deze koplamp. Stevige lamp die fel schijnt. Degelijk materiaal, snel geleverd en meteen gemonteerd en savonds kunnen gebruiken. Top En nog met batterijen geleverd ook
5.00

Op mijn verzoek hebben ze meegewerkt om de levering nog voor ons vertrek op vakantie te leveren, top

Alles goed netjes
4.33

Gewoon in 1 woord geweldig

5.00

Besteld, volgende dag in huis voor een prima prijs.
Ga zo door,
SUPER
5.00

Goede shop waar we regelmatig wat bestellen
5.00

Ik vond de levering snel en goed verlopen.
Dankjewel
En de site was ook duidelijk

too slow shipment
1.00
Slecht

Supersnel en conform afspraak geleverd
5.00

Prijs en kwaliteit van het product in verhouding met elkaar.
Prima bedrijf met grote variëteit aan artikelen.
4.67

Beloofde levertijd wordt niet gerealiseerd. Reageren niet op email.
Redelijk

Het product dat ik nodig had, voor de cherpste prijs, en vrij snel thuis geleverd. Een pluim
4.67

Het product is goed, en via postkantoor goed op te halen.
Het van enige wat ik jammer vond is dat je geen losse broek en jas van hetzelfde kon kopen. Bv XL jas en L broek. Verder geen negatieve ervaring
4.00

Dit was maar eenmalig ik had zo n bord nodig een kon verder nergens terecht
Redelijk

Eerste keer besteld, was vlotte levering

nette afhandeling
vlotte levertijd ( de gestelde leverdatum was wel wat ver weg),
maar alles was er eerder en compleet
5.00

Levering kwam 2 dagen later dan aangegeven..
4.33

snelle levering
4.00

Volgens de site zou ik 5 euro korting krijgen als ik me zou inschrijven voor de nieuwsbrief.
Pas op het einde van de bestelling bleek dat dat geldt vanaf 50 euro.
Ik kwam niet verder dan 27 euro.
Vermeld dat meteen. Ik vind dit zeer klantonvriendelijk.
2.67
Redelijk

super snelle levering product ook goed verpakt top
5.00

Op maandagavond besteld en op dinsdag al in huis. Netjes mailtjes van de verschillende stappen in het proces gekregen.
4.67

Als ge bel duur het zeker 6:00 uren voor er wordt niet op genomen.
Dit heb ik meermaals voor gehad. Dit is een duur bel prijs bij athleteshop.
1.67
Matig

Athleteshop.nl antwoordt: 26-05-2017
Bedankt voor je review. Onze excuses voor het ongemak. De klantenservice heeft het erg druk, waardoor de telefoon soms niet direct opgenomen kan worden. We verwachten binnenkort versterking om dit probleem in de toekomst te voorkomen.

Lange levertermijn
Redelijk

Had 5 sterren kunnen zijn ,maar een beetje jammer van die overbodig grote verpakking,een punt om aan te werken,voor de rest perfect.
4.00

5 sterren behoeft geen uitleg meer.
5.00

Snel geleverd en compleet zoals verwacht
Goed op de hoogte gehouden van de leverstatus
5.00

Niet duur en goede service
5.00

Juiste informatie, producten goed en levertijd volgens afspraak
5.00

Geen reactie op e-mails aan klantenservice. Bij het aangekochte artikel stond niet vermeld dat er voor mijn fiets een separate koppelplaat nodig is. Bij navraag per email het artikel te mogen nabestellen zonder extra verzendkosten krijg ik geen reactie.

Van bestelling tot levering 100 zoals vooraf beschreven
4.67

Goede maar vooral een snelle levering en in vergelijking met andere sites komt Athleteshop wel de belofte na vandaag besteld morgen in huis
5.00

Snelle levering, goede service en kwaliteit. Thanks.
4.67

Produkt is goed en de levering snel. Hele vage prijsstelling op de website , ik zag wel 3 verschillende prijzen langs komen. Van 5 euro tot 12 euro , eigenlijk weet je pas wat t kost als er wordt afgerekend (de hoogste prijs natuurlijk). Vaag hoor.. ze gaan ook erg gemakkelijk met je vragen om (kluitje in t riet). Oppassen dus
Redelijk

Niet duur en goede service.
5.00

Helaas waren de tennisschoenen te groot, mijn maat was er niet meer helaas Na retourneren van de schoenen stond het geld binnen een paar daen weer op mijn rekening, goede service.....
5.00

Ik heb een kettlebell rek bestel maar die was er niet .
Ok ze hebben me een ander aan geboden een kettlebell crossmaxx.
Ik vond die ander kettlebell rek mooier.
2.67

Athleteshop.nl antwoordt: 26-05-2017
Bedankt voor je review. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat je desondanks het ongemak, tóch veel plezier beleeft aan het product. We hebben de status van het rek veranderd op onze website, om dit probleem in de toekomst te voorkomen. We wensen je nog een fijne dag!

Goed produkt voor een zeer mooie prijs.

Athleteshop.nl klantbeoordeling

Athleteshop.nl

Athleteshop - de nummer 1 in sportartikelen!

Athleteshop is dé webshop in sportartikelen. Van voetbal, fitness, sportgadgets, sportbrillen tot aan outdoor producten. Je kunt bij ons terecht als particulier, maar ook als bedrijf. Athleteshop heeft vanaf dag één de ambitie om het breedste en meest uitgebreide assortiment aan te bieden op het gebied van sportartikelen. Door de jaren heen heeft Athleteshop een flink aantal merken aan zich gebonden en bestaat het assortiment inmiddels uit meer dan 100.000 producten.

Rostockweg 5

Kamer van Koophandel 01182566
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Y. Solinger
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Athleteshop.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen