Beoordelingen voor Athleteshop.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 3.681 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 6.093 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Maken belofte waar. Alles op afgesproken tijd geleverd.
4.33

Prima bedrijf. Snelle levering en duidelijke site
5.00

Ik heb de beenbeschermers voor twee kids van 6 en 8 gekocht. Passen goed. Voor de prijs een prima product. Levering ging snel. Tevreden klant.
4.67

prima en snel geleverd precies zoals in de mail stond en dat voor de laagste prijs in Nederland. Top van mij een dikke 5
5.00

Overzichtelijke website, goede beschrijving van het door mij gewenste artikel (een dagrugzak), concurrerende prijzen, snelle levering. Ik ben zeer tevreden.

5.00

heel erg tevreden . altijd super blij als je bodyboard super netjes aan is gekomen kom maar op met die GOLVENNNNN DANNNNN JOH .......
5.00

Snelle levering van mijn producten. Prijs-kwaliteit verhouding van mijn producten zijn prima
5.00

Netjes afgehandeld en een snelle service
4.00

Dartbord set besteld met losse pijlen en een ring, er was waarschijnlijk verwarring omdat ok zelf pijlen had besteld. Maar naar 1 mailtje gestuurd te hebben was het zo opgelost en kreeg 2 sets nieuwe pijlen er bij :) top service
5.00

Alles ging prima maar misschien iets sneller zou mooi zijn. Op maandag besteld, op donderdag geleverd.
4.67

Heb het regenpak voor mijn zoon goed ontvangen, ondanks een andere kleur is hij erg tevreden.
4.00

de garantie was voorbij maar ik kreeg toch een nieuw product. GEWELDIGE Service
5.00

Levering een dag later dan gemeld via email. Verder alles OK.
4.33

Snelle levering, goed verpakt, aantrekkelijk geprijsd t.o.v. andere webshops

snelle en accurate levering
5.00

Alles in orde, materiaal + snelle verzending
5.00

Op de site stond voor 21:00 besteld volgende dag in huis wat blijkt pakket komt pas na 3 dagen.
3.33
Redelijk

Meer is er niet van een website te wensen
5.00

Levering keurig op de afgesproken tijd en product voldoet aan de verwachtingen.
Cijfer : 8
4.67

opzoek naar fietsbanden. Tijdens de zoektocht werd schatmogelijkheid geboden, heb ik geen gebruik van gemaakt. Voldoende informatie over de producten op de site. Levering was snel en correct
5.00

Snelle levering. Product is ok en een prima prijs
5.00

Goede communicatie per mail en keurig verpakt. Van DHL het bericht ontvangen wanneer de bestelling werd afgeleverd.
4.33

Product besteld en snel geleverd. Echter is dit niet het product wat ik besteld heb. Ik probeer athleteshop nu al een half uur te bereiken en sta nog is de wacht. Letterlijk 28 minuten op dit moment. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
2.00
Matig

Goede afhandeling van de bestellingen en alles op tijd geleverd
4.00

communicatie loopt zeer stroef, zaken beloven en niet uitvoeren, account laten verdwijnen
Product vraag slecht beantwoord, geen juiste info en op de site is het ook onduidelijk
nochtans was het onmiddellijk duidelijk dat ik de verkeerde mand had op de kartonnen info op het product, duidelijk vermeld welke mand bij welke bagagedrager hoort.
telefoon is ook steeds bezet
niet voor herhaling vatba
2.33
Matig

Goed productaanbod. Wat langzamerw levering dan andere sops. Waardeloos dat je moet betalen voor het retourneren van producten.
3.67

alles prima...top.
5.00

Shop werkt samen met DPD, een firma die het niet zo nauw neemt met hun leveringen. Iets beloven maar niet uitvoeren.
3.00
Redelijk

Product in goede staat ontvangen, concurrerende prijs.
5.00

Keurige bezorging en altijd voordelige producten. Netjes verpakt en op tijd
5.00

Bezorgd wanneer beloofd. Goedkoop vergeleken met concurrent.

Good
5.00

Vlot zaken gedaan,het zou handig zijn als iemand een buitenband besteld jullie aangeven welke binnenband je er bij moet kopen ik vond het nogal lastig welke maat geschikt was.
Verder erg tevreden en tot ziens
4.00

Ruim assortiment en snelle levering
5.00

Van de drie bestelde MTB-banden zaten er maar twee (draadbanden) in de verpakking. De (vouw)band ontbrak; de grote verpakkingszak was aan een kant ook open...
Na nog even goed op het afhaaladres gecontroleerd te hebben of niet dáár de vouwband uit de verpakking was gevallen, Athleteshop gebeld. Zonder problemen werd een nieuwe band beloofd, die na twee dagen werd thuisbezorgd Prima service
4.00

Zonnebril keurig op tijd geleverd. Niets op aan te merken.
5.00

Ben zeer tevreden over levering en afhandeling van het product.
Wat u betreft een 10.
De afhandeling bij Nico de Wit verliep wat stroever. Duurde lang voordat ik werd geholpen.
Stond eerst in de rij aan de infobalie.
Toen ik aan de beurt was riep de medewerkster een collega om mij verder te helpen. Die zat ook achter een de kassa en hielp eerst de klanten die bij haar in de rij stonden.
5.00

Duidelijke website en een hele goede klantenservice
5.00

De order is tijdig volgens afspraak ontvangen .Wel even het volgende: op 19-09-2017 heb ik via e-mail 2 vragen gesteld: is het mogelijk om alleen het achterwiel te bestellen en kunnen er buitenbanden van 25 mm gebruikt worden op betreffende wiel .Antwoord: er kan niet alleen het achterwiel worden besteld en de wielenbreedte van de band is 15 mm zie ik Antwoorden zijn volgens mij niet juist

Athleteshop.nl klantbeoordeling

Athleteshop.nl

Athleteshop - de nummer 1 in sportartikelen!

Athleteshop is dé webshop in sportartikelen. Van voetbal, fitness, sportgadgets, sportbrillen tot aan outdoor producten. Je kunt bij ons terecht als particulier, maar ook als bedrijf. Athleteshop heeft vanaf dag één de ambitie om het breedste en meest uitgebreide assortiment aan te bieden op het gebied van sportartikelen. Door de jaren heen heeft Athleteshop een flink aantal merken aan zich gebonden en bestaat het assortiment inmiddels uit meer dan 100.000 producten.

Rostockweg 5

Kamer van Koophandel 01182566
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Y. Solinger
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Athleteshop.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen