Beoordelingen voor Athleteshop.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 3.232 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 5.153 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Delivery and order processing was flawless. I would buy again.

prima op tijd geleverd
4.33

De chauffeur van Heemskerk was erg behulpzaam. Levertijd was snel.
De handleiding was erg onduidelijk. Nog erger dan Ikea.
3.67

Prima prijs voor een uitstekend uct.
4.00

Super snelle levering Goeie service en overzichtelijke site Netjes afhandeling van eerder bestelde product wat niet voldeed en retour moest sturen, geld netjes en snel terug gestort gekregen
5.00

De artikelen werden op tijd geleverd. Een verkeerd product, werd adequaat opgelost. Prima
4.67

Snelle levering, zo snel zelfs dat ik geen verandering meer kon doen aan m'n bestelling
4.00

Moet wel erg lang op mijn geld wachten bij retour.
3.00

Hele positieve ervaring met Athleteshop
Bij de levering kregen we een mail zodat we het pakketje konden volgen. Bij de aflevering waren we niet thuis en kregen we geen afleverbewijs in de brievenbus. Het is dat mijn dochter online keek. Dat was het enige verbeterpunt
4.33

Vouwbare bolderwagen besteld in nederland,en precies op de aangegeven dag bezorgd, Toppie.

Aanrader...
5.00

Scherpe prijs en snelle levering.
5.00

Een pluim voor uw Athletesshop de bestelde artikelen ook gekregen voor een goede prijs.
Ook rap aan geboden bij DHL ,maar bij DHL ging het mis twee dagen thuis gezeten voor ontvangst en 1x buitenband geknikt (klem gezeten?) Dus ik durf het wel aan om bij u wat te bestellen maar de transport wordt dan door Post nl gedaan.Top
5.00

Levertijd en leverdatum precies zoals bevestigd en product conform wens. Ga zo door
4.00

Levering ging moeizaam. Meerdere keren uitgesteld ondanks beloofd. Uiteindelijk het product ontvangen, bleek de zending niet compleet en het product was het verkeerde.
AthleteShop heeft dit meteen opgepakt en beloofd het verkeerde voor het goede product om te ruilen en helemaal compleet.
Nu afwachten.....
3.00

Alles perfect. Behalve geenPiet maar Rene
4.67

Verzending was op tijd binnen.
Nog geen ervaring met de service gehad.
4.00

goed verpakt, levering was op tijd
4.33

Helaas was 1 product dezelfde dag al kapot, mogelijk door verkeerde plaatsing. Er werd dezelfde dag kosteloos een nieuw exemplaar gestuurd, die wel perfect is
4.67

product afgeleverd op tijd. prijs/kwaliteitverhouding uitstekend.
duidelijke omschriijving op website.
5.00

Levering duurde langer dan aangegeven, we kregen wel steeds een mail, maar dat vergoed t niet.
3.33
Redelijk

Bestelling ging prima. Het artikel is op zich ook prima. Maar er mag wel een handleiding bij die iets meer vertelt dan hoe de onderdelen heten. De verwijzing naar de website was grote onzin. Daar kon je de beschrijving downloaden die er al bij zat.
3.67

.Prima
5.00

Snel en goed geleverd. Goede verpakking.
5.00

Tot op heden heb ik de producten nog steeds niet ontvangen.
1.00
Slecht

Contact genoeg gehad alleen hebben jullie niets zelf gedaan heel erg slecht
2.33
Matig

Alles top
4.00

besteld en super snel geleverd
5.00

Leuke fietstas, handig voor een weekend weg.
4.00

Duidelijke site met zoekfunctie.
Goede informatie en terugkoppeling.
Bezorgen keurig op tijd voor een prima prijs.
5.00

Altijd snel en correct zoals het hoort. Simpelweg klasse

4.33

Alles was naar verwachting.
5.00

Alles was precies zoals afgesproken
5.00

Alles is prima verlopen met onze bestelling. Super snorkel sets voor heel veel duikplezier in de Atlantische oceaan.
Bedankt
Corine
5.00

Fiets zijtassen besteld en de volgende dag afgeleverd.

Zeer mooi product en van goede kwaliteit.
Handige vakjes met rits en makkelijk afneembaar.
Wat een vertering met mijn vorige zijtassen
5.00

De service is goed en de levering snel. De beoordeling over het product kan ik pas geven als het luchtbed is gebruikt. Vakantie is vanaf 28 juli. Product ziet er wel goed uit en de lengte 205 cm is uitstekend
4.67

bestellen ging moeilijk levering goed
4.00

Het ging steeds fout maar er werd goed en snel gereageerd
4.00

Bestelling is in goede staat afgeleverd.
Snelle levering.

Athleteshop.nl klantbeoordeling

Athleteshop.nl

Athleteshop - de nummer 1 in sportartikelen!

Athleteshop is dé webshop in sportartikelen. Van voetbal, fitness, sportgadgets, sportbrillen tot aan outdoor producten. Je kunt bij ons terecht als particulier, maar ook als bedrijf. Athleteshop heeft vanaf dag één de ambitie om het breedste en meest uitgebreide assortiment aan te bieden op het gebied van sportartikelen. Door de jaren heen heeft Athleteshop een flink aantal merken aan zich gebonden en bestaat het assortiment inmiddels uit meer dan 100.000 producten.

Rostockweg 5

Kamer van Koophandel 01182566
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Y. Solinger
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Athleteshop.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen