Beoordelingen voor Athleteshop.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 2.562 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 3.214 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Netjes op mijn verjaardag geleverd. BLIJ
5.00

Op 2 januari deed ik mijn bestelling. Het is nog niet binnen. Ikzelf heb contact gezocht en toen werd mij medegedeeld dat de leverancier nog niet had geleverd. Inmiddels is het 16 januari.

Beste service
5.00

Omruilen totaal geen probleem.
4.33

Pakket nog niet ontvangen terwijl belooft wat van afgelopen vrijdag. Ook geen bericht ontvangen dat het later komt.

Heel goed
5.00

De Levering ging volgens afspraak.
Product voldoet volgens verwachting.
Service Was ook goed.
hier bestel ik dus vaker.
Prima Ga zo Door

Levering te laat.
3.67

Het heeft andere halve week gekost voordat ik eens mijn bestelling heb ontvangen Ondertussen ook nog een mail gehad dat t ordernr niet overeenkomt met t adres.. vind t slecht en veel te lang duren
1.50
Matig

Snelle en betrouwbare levering. Prima Service en goede prijs/kwaliteitsverhouding van het product.

Goede en snelle levering
5.00

Waardeloze shop zetten een verkeerde prijs online en leveren gewoon niet zielige shop neem je verlies dan
Slecht

Razendsnelle levering en kwalitatief geweldige producten. TOP

Athleteshop.nl antwoordt: 16-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Veel plezier met je nieuwe producten.

Levering stond op 2 dagen uiteindelijk langer dan een week moeten wachten. Helaas dus veels te laat voor de verjaardag.
2.00

Athleteshop.nl antwoordt: 16-01-2017
Bedankt voor de review. Excuses voor de vertraging van uw bestelling. Hopelijk was het cadeau nog steeds naar wens en heeft u iemand blij kunnen maken.

Ik heb voor een uitstekende prijs een skateboard gescoord
Levering was ook exact zoals beloofd.
Ik kom zeker terug

Athleteshop.nl antwoordt: 16-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Fijn dat je blij bent met je nieuwe skateboard. Tot de volgende keer!

Gewoon prima

Gewoonweg niet toereikend
2.00

Athleteshop.nl antwoordt: 16-01-2017
Bedankt voor de review. Excuses voor het ongemak.

Geen
3.67

Athleteshop.nl antwoordt: 16-01-2017
Bedankt voor de review! Veel plezier met je aankoop.

Gewoon snel en goed

Bedankt voor de positieve review! Veel plezier met je aankoop.

Goede kwaliteit en snelle levering van de bestelde shimano raceschoenen

Athleteshop.nl antwoordt: 16-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Veel plezier met je nieuwe shimano raceschoenen en kom gezellig weer eens een kijkje nemen.

Kan niet anders zeggen, ....dan snel, en voor een mooie prijs geleverd Top

Athleteshop.nl antwoordt: 16-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Goed om te horen dat je zo blij bent met onze service. Veel plezier met je aankoop.

Athleteshop.nl antwoordt: 16-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Veel plezier met je order.

Goede overzichtelijke website. Snelle levering.

Gewoon tevreden.
Levering optijd en netjes ingepakt.

Athleteshop.nl antwoordt: 16-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Veel plezier met je aankoop.

Ik kreeg goede antwoorden/advies op al mijn telefonisch gestelde vragen. Producten zijn prima van kwaliteit.

Athleteshop.nl antwoordt: 16-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent tijdens het aankoopproces. Veel plezier met de producten en wie weet tot een volgende keer.

2 puddle jumpers besteld en gekregen....prima toelichting erbij en ook fijn dat er reacties van anderen bij stonden wat zij van het product vonden...zo kon ik een goede keuze maken....levering duurde wel drie dagen maar werd wel keurig verteld en alles was zeer netjes verpakt....super dus

Athleteshop.nl antwoordt: 16-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Goed om te horen dat het bestelling zo naar wens verliep. Veel plezier met de nieuwe puddle jumpers en hopelijk tot snel!

Ik ben zeer tevreden, concurrerende prijzen, aanbod / assortiment is groot, service is prima, en de levering is accuraat en snel, ik geef hierbij een 10 op 10 voor deze webshop.

Athleteshop.nl antwoordt: 16-01-2017
Bedankt voor de positieve review en het mooie cijfer! Fijn dat je zo tevreden bent. Veel plezier met je bestelling.

Goed product voor scherpe prijs en snel geleverd. Top.

Athleteshop.nl antwoordt: 16-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Fijn dat het product goed bevalt, veel plezier er mee!

Tja, weken moeten wachten. Constant doorschuiven van leverdatum. Niet leverbaar werd er gezegd. Vervolgens een andere versie gekregen, want ik had m'n bestelling al betaald. Ik moest er erg vaak zelf er achteraan. En de gratis flights? Die krijg je niet, maar ja, die had ik nu enkel willen hebben om ze zsm kapot te gooien. Voor mij geen Athleteshop meer. Service is echt te onpersoonlijk en karig.
2.33

Athleteshop.nl antwoordt: 13-01-2017
Bedankt voor de review. Onze excuses voor het ongemak. Hopelijk bevalt het product wel nu het bij u is aangekomen. Indien u de flights nog wel graag zou willen ontvangen wijs ik u door naar de klanten service. Zij kunnen er altijd voor zorgen dat deze nog worden nagestuurd.

Drama

Athleteshop.nl antwoordt: 13-01-2017
Bedankt voor de review. Onze excuses voor het ongemak. Zodra uw order is geannuleerd staat het aankoopbedrag binnen vijf tot zeven werkdagen terug op uw rekening.

Snelle levering en in prima staat

Athleteshop.nl antwoordt: 13-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Veel plezier met je order en hopelijk tot snel.

Goed, compleet, snel geleverd

Athleteshop.nl antwoordt: 13-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Veel plezier met je bestelling.

Snel en goede prijs kwaliteit

Athleteshop.nl antwoordt: 13-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Veel plezier met je aankoop en wij hopen je weer eens te mogen helpen in de toekomst.

De levering is niet altijd even snel. Ook is het assortiment voor wielrenproducten soms te klein. Wel is deze winkel voordelig en betrouwbaar. Als er iets is wordt dit ook snel en goed opgelost.

Athleteshop.nl antwoordt: 13-01-2017
Bedankt voor de positieve review. Wij nemen de feedback intern mee en gaan kijken wat we hier mee kunnen doen. Veel pelzier met je producten!

Top

Athleteshop.nl antwoordt: 12-01-2017
Bedankt voor de positieve review!

Nu al twee keer vertraging voor een simpel basketbal bordje. De eerste vertraging hoorde ik pas van nadat de status steeds het zelfde bleef. Kortom product nog niet gehad, 1 jan besteld :(
3.00
Redelijk

Athleteshop.nl antwoordt: 12-01-2017
Bedankt voor de review. Onze excuses voor de vertragingen die uw order heeft opgelopen. Wij proberen het product zo snel mogelijk te ontvangen van onze leverancier zodat we deze kunnen opsturen naar u.

Kortingscode invullen lukte niet. Hiervoor via email contact opgenomen met klantenservice met het verzoek om achteraf alsnog de korting te ontvangen.
Als reactie hierop een email terug ontvangen met een instructie waar je de code moet invullen. Niets over mijn verzoek...
3.00
Redelijk

Athleteshop.nl antwoordt: 12-01-2017
Bedankt voor de review. Vervelend dat het niet wou lukken met de kortingscode. Helaas moet deze echt voor de betaling worden ingevoerd, dit kan niet meer na het plaatsen van een order.

Snelle en correcte levering.Toppie

Athleteshop.nl antwoordt: 12-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Veel plezier met je bestelling en tot een volgende keer.

prima service, goeie communicatie over voortgang bezorging

Athleteshop.nl antwoordt: 12-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Fijn dat onze service goed beoordeeld wordt. Veel plezier met je aankoop!

Keurig op tijd ontvangen, precies de levertijd die aangegeven stond op de site.
E-mails over track en tracing waren correct, dus die service is ook in orde.
Het product was keurig verpakt, zonder overbodige tape.
In tegenstelling tot enkele negatieve berichten ben ik tevreden, een aanrader dus.

Athleteshop.nl antwoordt: 12-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Goed om te horen dat je tevreden bent en ons aan zou raden. Veel plezier met je bestelling en kom gezellig weer eens langs.

Athleteshop.nl klantbeoordeling

Athleteshop.nl

Athleteshop - de nummer 1 in sportartikelen!

Athleteshop is dé webshop in sportartikelen. Van voetbal, fitness, sportgadgets, sportbrillen tot aan outdoor producten. Je kunt bij ons terecht als particulier, maar ook als bedrijf. Athleteshop heeft vanaf dag één de ambitie om het breedste en meest uitgebreide assortiment aan te bieden op het gebied van sportartikelen. Door de jaren heen heeft Athleteshop een flink aantal merken aan zich gebonden en bestaat het assortiment inmiddels uit meer dan 100.000 producten.

Rostockweg 5

Kamer van Koophandel 01182566
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Y. Solinger
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Athleteshop.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen