Beoordelingen voor Athleteshop.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 4.010 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 6.879 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Leverings tijd mag iets korter zijn. En zou een iets eerder een mailtje over de verwachte aankomst ook prettig hebben gevonden. Was even bang dat er niets zou komen en had bijna gebeld maar net op dat moment kwam het mailtje dat het verstuurd was. Vandaar als dat iets eerder was van over 1 a 2 dagen wordt je bestelling verstuurt had ik dat prettig gevonden.
4.67

Bestelde product nooit ontvangen. Bedrijf komt leverings afspraak niet na. Bedrijf heeft mij nooit op de hoogt gebracht dat het product niet geleverd zou worden, dit terwijl achteraf het bedrijf daar wel van op de hoogte was. Het terug ontvangen van de reeds betaalde niet geleverd product verloopt zeer moeizaam. Na 10 dagen nog niet op mijn bank rekening teruggestort. Een onbetrouwbaar bedrijf.
Slecht

Zeer goede kwaliteit van het geleverde en prima verpakt en netjes op de afgesproken datum en tijd geleverd. Alleen maar goede berichten

Alles keurig verzorgd.
5.00

Really great shop and I managed to order even in dutch. Very pleased with service, and customer care response to questions about my order. I would order from Athleteshop again.

4.00

Levering niet helemaal binnen de tijd maar communicatie ervoor zeer netjes afgehandeld top shop
4.33

Heel tevreden met mijn bril
2.50
Redelijk

Op woensdag besteld: product was op voorraad. Zou volgende dinsdag geleverd worden per DHL. Vrijdags was het er nog niet. Telcon leerde dat het uit voorraad was maar dat het op die dag bij Athleteshop binnen zou komen en dat het mij een week later bezorgd zou worden. Als compensatie kreeg ik een tegoed van € 5,--. In plaats daarvan meteen afzenden was niet mogelijk......Ik heb dus nog steeds niets
2.00
Matig

Eerste keer dat ik hier beesteld heb, vanwege scherpe prijs van fiets buitenbanden. Levering via DHL in 2 dagen. Vanwege 'bewoner niet thuis', werd alles achter de poort gezet, wat wel prettig is, maar ook wel een risico vormt.
De zending was erg goed verpakt. Ik ga hier zeker vaker bestellen.
4.00

Pas bij de derde zending werd het product geleverd. De eerste DHL zending kwam niet aan. In de tweede zending beleken de belangrijkse onderdelen van het product te ontbreken.
Gelukkig werden de proucten zonder probemen twee maal opnieuw verstuurd.
Redelijk

Duidelijke site, de producten die ik nodig heb en van uitstekende kwaliteit .
5.00

Snelle en keurige levering via DHL
Bestelling was niet helemaal voorradig, maar hiervan zijn we steeds op de hoogte gehouden.
Nalevering was één dag erna. TOP
Scherpe prijzen
5.00

Levering duurde langer dan de voorspelde levertijd. Daarnaast ontving ik een verzendbevestiging terwijl achteraf bleek dat het product nog niet verzonden was. Uiteindelijk wel correct product ontvangen. Maar je moet er wel flink achteraan zitten..

Veel mailverkeer
Kortingscode € 5,00 toegezegd bij aanmelding maar niet verwerkt bij order?
4.33

Levertijd op het product was ruim 2 weken.
Redelijk

De bestelling die ik heb gedaan van de stonies en de levertijd van 5/7 dagen heb twee weken nog niks gehad daarom heb ik een mail naar jullie gestuurd maar het produkt in nog onderweg dus over het produkt daar kan ik nog niks over zeggen hoe het is gr
Slecht

Niet alle producten gekregen. Daar moest ik zelf meerdere keren over mailen. Laatste levering pas 4/6 weken na bestelling ontvangen, nadat ik wederom een mail moest sturen.
Niet best
Redelijk

Snelle levering, perfecte prijs kwaliteit verhouding.
5.00

houd zich aan de afspraken
4.67

mooi produkt en snel geleverd
4.00

Bestelling in eerste instantie fout gepicked, maar na telefoontje goed hersteld.
4.33

Als je de snelle leveringen van Bol of Coolblue gewend bent dan duurt aan aantal dagen al gauw lang. Maar de prijs was wel prefect
3.67

Het artikel wat ik besteld heb voldoet exact aan mijn verwachting. Op tijd geleverd en qua prijs vergeleken met andere webshops één van de goedkoopste. Kortom een aanrader.

Snel, voordelig en goed
5.00

Wacht alleen nog op de terugbetaling maar dat zal wel hoed komen.
5.00

En nu mijn jas nog. Dan worden het vijf sterren

Snelle levering .
4.33

Mijn bestelling was goed aangekomen.
Precies wat ik had besteld.
Ik ben alleen wel ontrevreden over dhl.
De bestelling traceren werkte voor geen meter. Dat doen ze bij post nl toch echt beter.
Daarbij komt nog dat de bezorger een hork was. Of hij kon niet praten
4.33

Producten worden altijd laat aangeleverd
2.33
Matig

Bestelling (hometrainer) voldoet aan verwachting. Levering precies op gemeld tijdstip. Nog geen ervaring met service.
4.67

Ik had bedacht dat de DHL-pickup wel een goed idee zou zijn. (de DHL-bezorgers zijn af en toe onnavolgbaar met bij 'buren') Ik had alleen gemist dat een pakketje max. 7dagen daar zou kunnen liggen en omdat ik op de bedachte koopavond toch niet bij de pickup was ging het pakketje dus retour. Daarna keurig bericht van Atheleteshop en is het opnieuw (ditmaal naar huis) zonder extra kosten gestuurd.
5.00

Goede duidelijke site met veel keus. En vooral betaalbaar.

Ik ga hier zeker weer shoppen
4.67

Twee weken geleden besteld en nog steeds niets ontvangen
Slecht

twee maal ontoelaatbare te late levering die op de dag van levering pas wordt uitgesteld.
Dat kost mijn bedrijf omzet. Dus dat is onacceptabel.
2.33
Matig

Gewoon perfect. Snel, helder, klaar.

4.00

Snelle levering, goed verpakt en de maat valt goed. Ik bestel zeker vaker
5.00

Ik vind het ontzettend slecht dat er tot drie keer toe een product in de verkeerde maat wordt gestuurd. Hoe moeilijk kan het zijn.......
1.67
Matig

Na een negatieve ervaring met een andere leverancier, is deze mij goed bevallen.

Athleteshop.nl klantbeoordeling

Athleteshop.nl

Athleteshop - de nummer 1 in sportartikelen!

Athleteshop is dé webshop in sportartikelen. Van voetbal, fitness, sportgadgets, sportbrillen tot aan outdoor producten. Je kunt bij ons terecht als particulier, maar ook als bedrijf. Athleteshop heeft vanaf dag één de ambitie om het breedste en meest uitgebreide assortiment aan te bieden op het gebied van sportartikelen. Door de jaren heen heeft Athleteshop een flink aantal merken aan zich gebonden en bestaat het assortiment inmiddels uit meer dan 100.000 producten.

Rostockweg 5

Kamer van Koophandel 01182566
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Y. Solinger
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Athleteshop.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen