Beoordelingen voor Athleteshop.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 2.562 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 3.214 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Voor het eerst hier wat besteld.
Eerste indruk gewoon prima geregeld.
S'avonds besteld en de volgende dag rond 12.00 uur geleverd
Product voldoet ook naar wens.
Service geen ervaring mee
4.50

Athleteshop.nl antwoordt: 12-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Goed om te horen dat het product naar wens is, veel plezier er mee en hopelijk tot snel!

's Avonds om 21.00 besteld, de volgende dag voor 14.00uur in huis.
Producten precies zoals omschreven

Athleteshop.nl antwoordt: 12-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Fijn dat je blij bent met de producten. Tot de volgende keer!

Goede service en snelle levering.

Athleteshop.nl antwoordt: 12-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Veel plezier met je bestelling.

Snelle levering, goede communicatie en product zoals beschreven.

Athleteshop.nl antwoordt: 12-01-2017
Bedankt voor de positieve review Goed om te horen dat het product bevalt. Veel plezier er mee.

Bestelling werd een dag eerder geleverd dan aangegeven, maar wel zonder het squashballetje dat gratis meegeleverd zou worden. Na een belletje werd dat direct nagestuurd en was het de volgende dag in huis. Keurig opgelost dus.

Athleteshop.nl antwoordt: 12-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Excuses voor het misverstand. Natuurlijk werd het balletje nog naar u toegestuurd. Hopelijk heeft u veel plezier van uw aankoop.

goed te bedienen

Super service, spullen besteld, 2 dagen later binnen
Normaal levertijd laatste product,
Gevraagd of het eerder kan,
Ontbrekende product wordt zonder verzendkosten na geleverd

Athleteshop.nl antwoordt: 12-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Veel plezier met de producten.

scherpe prijzen, snelle en correcte levering (inclusief leveringsschema)en prima materiaal...

Athleteshop.nl antwoordt: 10-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Veel plezier met je nieuwe aankoop en kom gezellig weer eens een kijkje nemen.

Athlete moet nog even wachten op de beoordeling want......
wij hebben nog steeds onze weegschaal niet die we 18 november besteld en helaas betaald hebben. :(
1.00
Slecht

Athleteshop.nl antwoordt: 10-01-2017
Bedankt voor de review. Onze welgemeende excuses voor de veel te lange levertijd. Het product komt volgende week binnen in ons magazijn waarna we het meteen opsturen naar u.

Snelle levering en tegen een scherpe prijs

Athleteshop.nl antwoordt: 09-01-2017
Bedankt voor je positieve review! Veel plezier met je bestelling.

Snelle levering. Compleet afgeleverd. Prima.

Bedankt voor de positieve review! Veel plezier met je aankoop.

Snel antwoord op vragen via de email, toen ik eenmaal besteld had is alles snel geleverd. Ook kon ik het pakket precies volgen. Deze webshop is een aanrader Ik ben erg tevreden over mijn bestelling.

Athleteshop.nl antwoordt: 09-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Goed om te horen dat je zo tevreden bent over je bestelling. Veel plezier met de producten.

Product is goed .
veel plezier ermee.
Levering slecht , kwam steeds niet op de afgesproken datum.
3.00

Athleteshop.nl antwoordt: 09-01-2017
Bedankt voor de review. Onze excuses voor de lange leveringstijd. Gelukkig bevalt het product hel goed, veel plezier er mee.

ik had eerst een brasa by spanninga gekocht ik zocht een fietslamp met sensor en die had geen sensor toen hebben ze een met sensor opgestuurd en die deed het niet meer toen ik hem op me fiets had gemonteerd nu heb ik een nieuwe opgestuurd gekregen en die doet het top service
mvg bas

Athleteshop.nl antwoordt: 09-01-2017
Bedankt Bas voor je positieve review! Veel plezier met je nieuwe fietslamp en hopelijk tot de volgende keer.

Snelle en prima levering

Bedankt voor de positieve review! Veel plezier met je aankoop.

Ruime keuze aan goede kwaliteitsproducten. Goede informatie en zeer snelle afwikkeling en levering van de bestelde kettlebell. Daarnaast keurige informatie over de voortgang van de bestelling.
Zeer goede zaak dus.

Athleteshop.nl antwoordt: 09-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Fijn dat je zo tevreden bent over onze service. Veel plezier met je aankoop en kom gezellig weer eens een kijkje nemen.

De tas die ik bestelde, was niet helemaal in orde. Ik kreeg na mijn telefoontje dezelfde dag een nieuwe toegestuurd en hoefde de andere niet terug te sturen, zodat ik geen retourkosten kwijt was. Superservice

Athleteshop.nl antwoordt: 09-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Goed om te horen dat je onze service op prijs stelt. Veel plezier met de nieuwe tas en hopelijk tot snel.

Was weer een snelle en vlotte service
het geleverde artikel voldeed aan mijn verwachtingen

Athleteshop.nl antwoordt: 09-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Veel plezier met het artikel en tot de volgende keer.

Product wordt conform aankondiging verstuurd en ontvangen en alles klopt conform advertentie.

Athleteshop.nl antwoordt: 09-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Veel plezier met het product en kom gerust weer eens langs.

tevreden
3.00

Athleteshop.nl antwoordt: 09-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Fijn dat je zo tevreden bent.

Snelle service

Athleteshop.nl antwoordt: 09-01-2017
Bedankt voor de positieve review!

Besteld en volgende dag binnen.
Werd gelijk op de hoogte gehouden over het bestelde artikel.

Athleteshop.nl antwoordt: 09-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Veel plezier met de bestelling.

Wat moet ik zeggen, snelle levering en Dura Ace het beste van Shimano.

Athleteshop.nl antwoordt: 09-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Veel plezier met uw Shimano aankoop en kom gezellig weer eens langs.

Mooie prijs. Snelle levering.

Bedankt voor de positieve review! Veel plezier met je aankoop.

Levering dag later dan toegezegd, totaal 5 dagen.
Sjoelbak vakken beschadigd, losgebroken/ontwricht.
Materiaal bestaat uit lelijk/goedkoop triplex waar ze normaal kratten van maken ofzo.
Bak is erg stroef.
Is z'n geld niet waard.
2.67

Athleteshop.nl antwoordt: 09-01-2017
Bedankt voor de review. Vervelend om te horen dat de sjoelbak niet bevalt. Hij mag altijd binnen 14 dagen geretourneerd worden. Voor verdere vragen verwijs ik u graag door naar onze klantenservice.

Binnen de dag werd mijn product bezorgd.
Keuze uit een ruim assortiment.
Daar word ik als consument blij van

Athleteshop.nl antwoordt: 09-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Fijn dat je zo tevreden bent over ons assortiment en de service die wij bieden. Veel plezier met je aankoop en neem gerust weer eens een kijkje!

Had niet verwacht dat ik mijn bestelling zo snel binnen zou krijgen omdat het de eerste keer is dat ik een bestelling bij jullie had geplaatst. Zal ook niet de laatste keer zijn.

Ga zo door

Athleteshop.nl antwoordt: 09-01-2017
Bedankt voor de positieve review Goed om te horen dat je zo tevreden bent na je eerste bestelling. Wij kijken al uit naar je volgende bezoek.

Levering vond in delen plaats maar daar werd ik keurig en accuraat over geïnformeerd.

Athleteshop.nl antwoordt: 09-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Excuses dat wij de producten in deelleveringen moesten versturen. Veel plezier met je aankoop!

de producten snel ontvangen ( binnen een dag )
goed verpakt. Duurzaamheid gaan we nu testen.

een aanrader

Athleteshop.nl antwoordt: 09-01-2017
Bedankt voor de positieve review Veel plezier met de producten en mocht er om welke reden dan ook toch iets schelen aan de duurzaamheid van de producten neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Een winkel met een goede klantenservice en scherpe aanbiedingen.
Een paar overschoenen bleek niet leverbaar te zijn, als compensatie heb ik een beter paar mogen ontvangen voor dezelfde prijs. Prima service

Athleteshop.nl antwoordt: 09-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Goed om te horen dat je zo goed geholpen bent door onze klantenservice collega's. Veel plezier met je aankoop en tot de volgende keer.

Goed en netjes geleverd. Producten van goede kwaliteit. Verpakking zou vanwege milieu kleiner mogen.

Athleteshop.nl antwoordt: 09-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Veel plezier met de nieuwe producten. De tip betreft de verpakking spelen wij door naar het magazijn.

Op zoek naar Knex voor onze kleinzoon. Gevonden en besteld. De volgende dag rond 12.00 uur staat de vaste bezorger van Post.nl al bij de voordeur met het bestelde pakket. Nou, wat wil je nog meer Dikke pluim

Athleteshop.nl antwoordt: 09-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Hopelijk heeft kleinzoon veel plezier van zijn nieuwe knex. Veel plezier met het geven van het leuke cadeau!

De bezorging ging in eerste instantie niet helemaal goed, we hadden 2 pakketjes besteld en we hadden 1 pakket gekregen dat voor iemand anders was bedoeld. De bezorger kwam hier wel vlot achter en kwam terug om het pakketje om te ruilen. Verder prima, volgens verwachting bezorgd.
3.67

Athleteshop.nl antwoordt: 09-01-2017
Bedankt voor de review. Het spijt ons dat er wat verwarring is ontstaan tijdens de bezorging. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen en hebben jullie hopelijk veel plezier van de bestelling.

top

Bedankt voor de positieve review! Veel plezier met je aankoop.

De web site is voor de eerste keer bezoek te ingewikkeld en jammer dat mijn de beloofde 5 euro niet is toe gewezen

Athleteshop.nl antwoordt: 05-01-2017
Bedankt voor de review! Wat vervelend dat het niet is gelukt met de kortingscode. Ik raad je aan om in ieder geval in het vervolg contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij iets voor je kunnen regelen.

Super snel afgeleverd,heel mooi verlichtings produkt,super veel licht voor mijn Kickbike step.

Athleteshop.nl antwoordt: 05-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Veel plezier met je nieuwe verlichtingsproduct en mag je maar ontzettend goed zichtbaar zijn.

Product voldoet precies aan de beschrijving op internet. Goede kwaliteit.
Twee dagen na de bestelling werd de bestelling keurig bezorgd. Dan de prijs. Ruim 30 goedkoper dan bij andere leveranciers. Een aanrader

Athleteshop.nl antwoordt: 05-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Veel plezier met het product. Ook goed om te horen dat je ons aanraad, daar zijn wij heel blij mee.

ik ben zeer tevreden over de snelle levering,al gebruikt als fietster,goed zichtbaar in het donker ben blij

Athleteshop.nl antwoordt: 05-01-2017
Bedankt voor de positieve review Fijn dat je zo tevreden bent. Veel plezier met het licht en misschien vind je je weg naar ons ook weer eens terug

ja hoor

Athleteshop.nl antwoordt: 05-01-2017
Bedankt voor de positieve review! Veel plezier met je aankoop en kom gezellig weer eens langs.

el producto cumple con todas las especificaciones de la publicidad, tiene un buen precio y me ha sido entregado en la fecha indicada.

Athleteshop.nl antwoordt: 05-01-2017
Thank you for your positive review! Enjoy your purchase.

Athleteshop.nl klantbeoordeling

Athleteshop.nl

Athleteshop - de nummer 1 in sportartikelen!

Athleteshop is dé webshop in sportartikelen. Van voetbal, fitness, sportgadgets, sportbrillen tot aan outdoor producten. Je kunt bij ons terecht als particulier, maar ook als bedrijf. Athleteshop heeft vanaf dag één de ambitie om het breedste en meest uitgebreide assortiment aan te bieden op het gebied van sportartikelen. Door de jaren heen heeft Athleteshop een flink aantal merken aan zich gebonden en bestaat het assortiment inmiddels uit meer dan 100.000 producten.

Rostockweg 5

Kamer van Koophandel 01182566
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Y. Solinger
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Athleteshop.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen