Beoordelingen voor Athleteshop.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 2.618 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 4.302 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

het is netjes geleverd.

5.00

levering: dag later dan wordt beloofd. verpakking kan beter.
verzendkosten zouden minder mogen. indien verzendkost voor postNL hetzelfde zou zijn als voor DHL zou ik voor postNL gekozen hebben omdat ze beter aangeven wanneer ze langs komen.
produkten: verpakking van de binnenbanden was wat beschadigd, maar de banden zelf zijn ok
Service: website: onderverdeling binnenbanden kan beter
3.67

Product prima levering geen klachten , houden zo .

Goedemiddag,
Donderdag bestelling geplaatst, zag dat het de volgende dag geleverd zal worden, vervolgens werd de levering voor zaterdag gepland, echter pas op maandagmiddag ontvangen, wel de juiste bestelling ontvangen dus over het algemeen zeer tevreden en overweeg om dezelfde produkt bij u te bestellen
Mvg, Richard
4.33

3 pit-stop flesjes van Vittoria besteld en een massagerol.
Snelle levering en goeie service.
4.00

perfect service, beter kan niet
5.00

De bestelling en levering verliepen volgens schema.
De bestelde artikelen lagen los in een (te) grote doos.
Hierdoor kunnen de artikelen makkelijk beschadigd raken.
Het antwoord op een vraag, gesteld via de mail, duurde enkele dagen.
4.33

Kreeg een berichtje dat het produckt wat ik had besteld 3dagen later zou komen.En het bestelde produckt was optijd binnen.
5.00

Direct na het versturen van de bestelling, merkte ik dat ik vergeten was de kortingscode in te vullen.Ik kon natuurlijk de bestelling annuleren en met kortingscode opnieuw doen, maar ik dacht dat het voor iedereen minder omslachtig was als ik direct een losse email stuurde dat ik de code vergeten was.
Maar de code geldt alleen direct samen met de bestelling.
Kleinzielig Nooit meer Athleteshop.
2.67

Athleteshop.nl antwoordt: 23-05-2017
Hoi Petra, bedankt voor je review. Onze excuses voor het ongemak. Ik ga even contact opnemen met onze klantenservice, en zal vragen naar de mogelijkheden om je te compenseren.

Zit al vanaf 11 mei op een bestelling te wachten Al 3 x vertraging Ik vind het een schande Dit was 1 x, maar nooit meer bestellen bij Athleteshop
1.00
Slecht

Athleteshop.nl antwoordt: 23-05-2017
Hoi Jacqueline, bedankt voor je review. Onze excuses voor het ongemak. Ik zie dat je bestelling is geleverd op 19 mei. We wensen je desondanks de vertraging toch veel plezier met je aankoop. Als je nog vragen hebt, kan je bij ons terecht via: www.athleteshop.nl/contacts

super mooie en degelijke fietstassen
1.00
Slecht

Heel snelle en correcte levering.

Perfect
5.00

Betrouwbare webshop met goede oroducten en redelijke prijzen

Supersnelle levering.
5.00

Product zat in een doos, had prima in een dubbelenvelop gekund.
4.33

Helemaal prima.... klein minpuntje maar niet om wakker van te liggen hoor dat wij niet een berichtje hebben gehad wanneer nu de levering zou zijn maar dit ligt volgens mij bij DHL.....
4.67

We zijn tevreden met de beetmelders.
4.00

Duidelijke website met artikelomschrijvingen. Zeer scherpe prijzen en redelijk snelle levertijd. (woensdag besteld / zaterdag geleverd)
4.67

Het hengsel van de fietsmand was aan een kant niet zorgvuldig geweven.
4.33

Prima prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering.

Levering probleemloos

Hoge verzendkosten voor klein licht product
3.00
Redelijk

Het bestelde artikel was te klein voor mij en daarom geretourneerd. Het aanmaken van een retourzending is wat omslachtig, maar er wordt razendsnel gereageerd. Niets dan lof
5.00

Snelle en goede levering en een zeer goede prijs voor een topproduct
5.00

Ruime keuze aan fietsrugzakken. Snelle bezorging.
5.00

Het bestelde product was bij ontvangst stuk. Na melding hiervan is er een nieuwe kostenloos afgestuurd.
Geweldige service.
4.00

Duidelijk en correct omschreven op site. Vlotte bestelprocedure. Veilige betaalprocedure. Levering was nog vrij snel voor standaard levering te zijn. Veilig en netjes verpakt. Tevreden klant. Ik bestel zeker nog daar.
5.00

Top prijs, snelle levering, alles top.
5.00

Duidelijke website, snelle en duidelijke te bestellen, en zeer vlotte levering van het product. We zijn bijzonder tevreden en zullen vrienden en kennissen ook adviseren om van jullie website gebruik te maken.
gr. Jan.
5.00

Schwalbe Marathon bandjes besteld voor mijn vouwfietsen, waren goedkoper dan bij andere aanbieders dankzij een kortingscode die ik had gevonden.
Zeer snelle levering.
5.00

Was op voorraad, doch achteraf niet op voorraad, waardoor het 4 weken duurde en 4 maal van leveringsdatum verzet.
2.00
Matig

snelle levering

heb ik geen zin in
5.00

Duidelijke omschrijving. Producten bevallen prima.
5.00

Snelle levering, goede service top ga zo door.
5.00

Heb voor een goede prijs mijn badje besteld, en op tijd binnengekregen. Bedankt atletheshop
4.67

Na 6 dagen nog geen bericht om een beschadigd product retour te zenden, en dat ik 2x verzendkosten moet betalen voor iets wat ondeugdelijke is geleverd.
3.00
Redelijk

De levering was erg snel en het horloge zat erg goed verpakt. Het ws ook een leuke actie dat je geen verzendkosten hoefde te betalen, dit scheelt altijd.
De site van athleteshop is erg duidelijk en overzichtelijk. Kortom een vertrouwde shop om wat te kopen.

Athleteshop.nl klantbeoordeling

Athleteshop.nl

Athleteshop - de nummer 1 in sportartikelen!

Athleteshop is dé webshop in sportartikelen. Van voetbal, fitness, sportgadgets, sportbrillen tot aan outdoor producten. Je kunt bij ons terecht als particulier, maar ook als bedrijf. Athleteshop heeft vanaf dag één de ambitie om het breedste en meest uitgebreide assortiment aan te bieden op het gebied van sportartikelen. Door de jaren heen heeft Athleteshop een flink aantal merken aan zich gebonden en bestaat het assortiment inmiddels uit meer dan 100.000 producten.

Rostockweg 5

Kamer van Koophandel 01182566
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Y. Solinger
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Athleteshop.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen