Beoordelingen voor Athleteshop.nl



Goed

4.10/5.00

    • 5 sterren
    • 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 4.428 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 8.398 beoordelingen verzameld.

    • Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

   
Datum van publicatie
22-04-2018
Besteldatum
08-04-2018
22-04-2018
Ik wist al dat het product een week later geleverd zou worden, maar nu owrdt het nog eens 2 weken later. Ze deden een tegenproduct, maar die was van lagere waarde dan het product wat ik besteld had. Of ik mocht een tegoedbon krijgen. Die 2 opties vond ik sowieso geen optie, dus dan maar wachten
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
22-04-2018
Besteldatum
08-04-2018
22-04-2018
Zoals vele andere reviews; shop heeft niet op tijd kunnen leveren. Ook vond ik t erg eng dat alle keurmerken zijn verdwenen, die in de google resultaten nog wel werden getoond... dus ben blij dat ik wel op tijd mijn geld terug kreeg.

na verzoek tot creditering vroegen ze toch een keer of ze alsnog mochten leveren, waardoor creditering alsnog iets langer duurde. Geen goede eerste indruk.
1.67
Matig

Athleteshop.nl antwoordt: 23-04-2018
Hartelijk dank voor je review. Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging. Ik zie dat het achterzitje inderdaad vertraagd was vanuit de leverancier. We vinden dit ontzettend vervelend en we hopen je, ondanks deze ervaring, weer een keer terug te zien in onze webshop

Datum van publicatie
22-04-2018
Besteldatum
08-04-2018
22-04-2018
Na twee weken en 6 toezeggingen zijn mijn artikelen nog steeds niet binnen.
Bij Bol.com binnen 24 uur in huis. Zo jammer
1.00
Slecht

Athleteshop.nl antwoordt: 23-04-2018
Hartelijk dank voor je review. Mijn excuses voor de vertraging en het ongemak. We vinden het erg vervelend dat we je bestelling niet hebben kunnen leveren zoals we dat in eerste instantie voor ogen hadden. Ondanks je ervaring, hopen we je weer een keer terug te zien in onze webshop

Datum van publicatie
22-04-2018
Besteldatum
20-04-2018
22-04-2018
Producten en prijs zijn goed en bestelling werd volgende dag bezorgd. Het bestelproces verliep niet naar wens. In mails van Athleteshop en op zustersites van Atthleteshop (sportartikelen.nl; eiwit.nl) werden lagere prijzen getoond dan ik nu heb betaald.
Bij het bestellen stopt het proces tot twee keer toe toen ik via iDeal wilde betalen. Daarna moest het mandje opnieuw gevuld worden. Gedoe dus.
4.00
Goed

Datum van publicatie
22-04-2018
Besteldatum
08-04-2018
22-04-2018
Wil mijn oordeel graag aanpassen, maar heb 8/4 besteld en zou 13/4 bezorgd worden. Eerste mail; levering is vertraagd en op 20/4 bezorging. Heb aangegeven dat ik hier echt op reken i.v.m. vakantie. 20/4 werd dus beloofd Vervolgens nieuwe mail levering wordt 27/4. Word er op Koningsdag bezorgd? Heb nogmaals aangedrongen dat ik nu et smart zit te wachten. Hoop dat ze belofte waarmaken
2.33
Matig

Athleteshop.nl antwoordt: 23-04-2018
Hartelijk dank voor je bericht. Ik heb je bestelling gecontroleerd en zie dat de fietsendrager inderdaad vertraagd was vanuit de leverancier. Mijn excuses voor het ongemak. Dit vinden we erg vervelend en was niet verwacht. Zodra het pakket verzonden is, ontvang je ook een track en trace nummer.

Datum van publicatie
22-04-2018
Besteldatum
08-04-2018
22-04-2018
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, staat al vanaf 8 april in order
3.67
Goed

Datum van publicatie
22-04-2018
Besteldatum
22-04-2018
22-04-2018
Zwembad besteld, een stuk goedkoper dan elders. Verpakking prima en product prima. Werd wel een dag later bezorgd dan in eerste instantie vermeld werd. Ik had per ongeluk 2x betaald. Keurig antwoord op mijn mail en bedrag direct terug gestort.
Top
4.67
Uitstekend

Datum van publicatie
21-04-2018
Besteldatum
07-04-2018
21-04-2018
Levering al voor de 2e keer uitgesteld.
Dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt.
2.67
Redelijk

Datum van publicatie
21-04-2018
Besteldatum
21-04-2018
21-04-2018
Beetje koude start met mijn bestelde fietscomputer. Vertraagde levering, uitgestelde levering - dat schoot niet op. Met Athlete shop / Eva gebeld en een alternatief uit kunnen zoeken - was duurder - hoefde niet bij te betalen. Na levering een probleem met de fietscomputer gemeld, kreeg direct een andere fietscomputer. Snelle levering en goede service.
4.33
Goed

Datum van publicatie
21-04-2018
Besteldatum
03-04-2018
21-04-2018
Levering was in twee keer, wat vriendelijk is, maar niet praktisch als je eerst binnenbanden krijgt en daarna buitenbanden. Als het mij gevraagd was had alles wel iets later mogen komen. Prijzen vind ik heel goed. Al met al tevreden over Athleteshop.
3.67
Goed

Datum van publicatie
21-04-2018
Besteldatum
21-04-2018
21-04-2018
De bezorging was de volgende dag al. Wordt per mail goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.
Mooi zwembad en goedkoper dan bij anderen bedrijven.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
21-04-2018
Besteldatum
21-04-2018
21-04-2018
Het product (fietsbanden) is prima tegen goede prijs, echter de levering was niet de volgende dag maar op de derde dag. Toch jammer met een klapband.
De reactie van de klantenservice was ook wat lauw. Fijn dat je het na drie dagen toch hebt ontvangen...
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
21-04-2018
Besteldatum
07-04-2018
21-04-2018
Heb mijn bestelling nog niet binnen. Is inmiddels al 2x uitgesteld
1.00
Slecht

Datum van publicatie
20-04-2018
Besteldatum
06-04-2018
20-04-2018
Heel vaak besteld maar geen een keer optijd geleverd . Nooit meer
1.00
Slecht

Datum van publicatie
20-04-2018
Besteldatum
20-04-2018
20-04-2018
super
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
20-04-2018
Besteldatum
19-04-2018
20-04-2018
Super snel geleverd tegen een aantrekkelijke prijs
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
20-04-2018
Besteldatum
19-04-2018
20-04-2018
Snelle levering
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
20-04-2018
Besteldatum
20-04-2018
20-04-2018
Ik heb de Turnturi suspensoir trainer mount gekocht. De goedkoopste op internet, snelle levering en inclusief degelijke bevestigingsset.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
20-04-2018
Besteldatum
06-04-2018
20-04-2018
De levering liet lang op zich wachten, ook duurde het lang voordat daar een mail over kwam. Uiteindelijk gedeeltelijk geleverd en geen bericht over rest van bestelling. Ook geen compensatie of iets dergelijks... Produkten zijn verder wel goed.
2.33
Matig

Datum van publicatie
20-04-2018
Besteldatum
20-04-2018
20-04-2018
Product voor 22:00 uur besteld en volgende dag niet binnen. DHL zegt van wel, maar pakket niet aan ons geleverd. Melding van gemaakt naar Athleteshop.nl maar zij reageren niet.
1.00
Slecht

Datum van publicatie
20-04-2018
Besteldatum
05-04-2018
20-04-2018
Als een product niet uit voorraad leverbaar is, en dat is op voorhand al bekend, moet het uit het assortiment gehaald worden of anders een voorbehoud geplaatst worden bij het artikel op de site. De klant kan dan nog altijd beslissen of hij toch bestelt en wat langer wil wachten.
1.00
Slecht

Datum van publicatie
20-04-2018
Besteldatum
05-04-2018
20-04-2018
Goed
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
20-04-2018
Besteldatum
05-04-2018
20-04-2018
Verkopen spullen die ze niet leveren
1.00
Slecht

Datum van publicatie
19-04-2018
Besteldatum
19-04-2018
19-04-2018
Ruim op tijd artikelen besteld voor de sportdag van de lagere school. Levertijd absurd lang. Snel maar weer op Bol.com besteld zodat de spullen toch op tijd binnen waren. Gebeld met de helpdesk. In het Engels te woord gestaan Slechte service is dat. Dit is de laatste keer geweest dat ik bij jullie besteld heb.
1.00
Slecht

Athleteshop.nl antwoordt: 20-04-2018
Bedankt voor je review. Dat is inderdaad niet fijn om te horen, onze excuses voor de gebrekkige communicatie. Betreft dit echter misschien een andere bestelling? Want deze bestelling is zie ik gewoon de dag nadat ze besteld zijn bij je bezorgd. En voor al je andere bestellingen zie ik dat de levertijd al gewoon bekend was toen je ze plaatste.

Datum van publicatie
19-04-2018
Besteldatum
19-04-2018
19-04-2018
Alles als afgesproken
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
19-04-2018
Besteldatum
05-04-2018
19-04-2018
Jammer dat ze de vooropgestelde levertermijn niet kunnen waarmaken. Uiteindelijk al een deellevering ontvangen en wacht nog op de resterende goederen. Nieuwe datum zou 10/5 zijn. Waar 12/4 de vooropgestelde datum was.
3.67
Goed

Datum van publicatie
18-04-2018
Besteldatum
04-04-2018
18-04-2018
2 MTB banden besteld. 1 van de twee snel geleverd. De andere duurde behoorlijk langer (2 weken). Bij bestelling niet duidelijk, maar de communicatie erna was wel duidelijk. Dus niet heel bezwaarlijk. Prijs kwaliteit prima.
4.33
Goed

Datum van publicatie
18-04-2018
Besteldatum
04-04-2018
18-04-2018
ik kan geen beoordeling geven omdat mijn gevraagd materiaal niet aanwezig is
1.00
Slecht

Athleteshop.nl antwoordt: 19-04-2018
Nee, dat is inderdaad logisch. We gaan er direct even voor je achteraan en nemen per mail even contact met je op.

Datum van publicatie
18-04-2018
Besteldatum
04-04-2018
18-04-2018
Nog steeds het product niet ontvangen en geen afdoende reactie van de leverancier
1.00
Slecht

Athleteshop.nl antwoordt: 19-04-2018
Dat is erg vervelend om te horen, en niet de bedoeling. We hebben direct even persoonlijk met je contact opgenomen om te kijken of we dan misschien niet iets anders kunnen regelen of wat ter compensatie kunnen doen. We horen graag van je.

Datum van publicatie
18-04-2018
Besteldatum
04-04-2018
18-04-2018
Ik heb een bestelling geplaatst maar nooit ontvangen. Aantal keren gebeld maar nooit opgenomen
1.00
Slecht

Athleteshop.nl antwoordt: 19-04-2018
Wat gek om te horen, onze excuses. Waarschijnlijk was het dan even erg druk, we nemen daarom direct even per mail contact met je op, het is natuurlijk niet netjes je zo te laten wachten.

Datum van publicatie
18-04-2018
Besteldatum
04-04-2018
18-04-2018
Ruim een week te laat te ontvangen, en bovendien de EERSTE webshop die €0.25 vraagt om via Ideal te betalen en dit pas meldt bij het afrekenen niet bij betalingsinformatie. Ook de bezorgkosten zijn aan de hoge kant. Volgende keer maar weer naar Bever
2.33
Matig

Athleteshop.nl antwoordt: 19-04-2018
Bedankt voor je feedback. We proberen die niet te verbergen, maar goed dat je aangeeft dat ze een beetje uit het niets kwamen. Dat was natuurlijk niet de bedoeling, daar gaan we graag naar kijken. De bezorgkosten zijn eigenlijk gewoon de reguliere tarieven van de post - door die gewoon 1 op 1 te houden kunnen onze prijzen veel competitiever houden.

Datum van publicatie
18-04-2018
Besteldatum
18-04-2018
18-04-2018
Product rugzak shimano u2 in goede orde ontvangen. Geen beschrijving (deze tas heeft wat snuggere aardigheidjes maar zonder beschrijving is het even puzzelen).
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
18-04-2018
Besteldatum
18-04-2018
18-04-2018
Do not buy from this webshop. You lose your money
Never received the product ordered 2 months ago. It is not in stock. On the website however, they mention delivery within 3 days. Once you order, it gets dragged from week to week. I asked for a refund and I am still waiting to see the money, plus they keep the transport costs, so as customer you always lose.
1.00
Slecht

Athleteshop.nl antwoordt: 19-04-2018
We're very sorry to hear that, we truly apologize for the lack of communication and misinformation on our website. Small correction, however: We only kept the transport costs because the rest of your order was safely delivered. It was just the one item you cancelled. If nothing is shipped, naturally we never charge the shipment. Plus, your refund was already transferred to you weeks ago.

Datum van publicatie
18-04-2018
Besteldatum
04-04-2018
18-04-2018
Ik heb een bestelling gedaan maar product was niet voorradig . Kan nog geen voldoende beoordeling geven over product. De service was goed netjes een mail gehad fdat de levering was uitgesteld.
3.50
Goed

Datum van publicatie
18-04-2018
Besteldatum
03-04-2018
18-04-2018
Van 2 bestellingen maar helft binnen gekregen en nog steeds ook niet binnen gekregen. De producten zijn wel goed. Maar de communicatie over het tweede product is er minimaal en niet goed.
3.67
Goed

Datum van publicatie
18-04-2018
Besteldatum
03-04-2018
18-04-2018
Ik wacht nog steeds op mijn pakket na reeds 2 vertragingen. Nu weer zeuren om datum nr 3. zucht. nooit meer.
1.00
Slecht

Athleteshop.nl antwoordt: 19-04-2018
Erg jammer om te horen, ik kan me voorstellen dat dat niet veel vertrouwen schept, dit is natuurlijk absoluut niet de bedoeling. Het klinkt als een probleem bij onze leverancier, dus we nemen daar direct even contact mee op en komen spoedig bij je terug.

Datum van publicatie
18-04-2018
Besteldatum
18-04-2018
18-04-2018
Post op verkeerde adres geleverd.
Zelfs andere straat.
Jullie verdrijf verder goed.
4.50
Uitstekend

Datum van publicatie
18-04-2018
Besteldatum
18-04-2018
18-04-2018
Vlotte levering, prima spullen. Goede prijs, ook :-) Top
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
17-04-2018
Besteldatum
02-04-2018
17-04-2018
Product voldoet aan de verwachting . Alleen wat levering en levertijd betreft .... dat had beter gecommuniceerd kunnen worden . Maar ik zou zeker nog een keer iets bestellen bij deze firma.
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
17-04-2018
Besteldatum
17-04-2018
17-04-2018
Prima en snel
5.00
Uitstekend

Athleteshop.nl klantbeoordeling

Athleteshop.nl

Athleteshop - de nummer 1 in sportartikelen!

Athleteshop is dé webshop in sportartikelen. Van voetbal, fitness, sportgadgets, sportbrillen tot aan outdoor producten. Je kunt bij ons terecht als particulier, maar ook als bedrijf. Athleteshop heeft vanaf dag één de ambitie om het breedste en meest uitgebreide assortiment aan te bieden op het gebied van sportartikelen. Door de jaren heen heeft Athleteshop een flink aantal merken aan zich gebonden en bestaat het assortiment inmiddels uit meer dan 100.000 producten.

Contact
Rostockweg 5
9723 HG Groningen
Nederland
klantenservice@athleteshop.nl
Athleteshop.nl
Winkel-exploitant
Athlete.nl B.V.
Rostockweg 5
9723 HG Groningen
Nederland
Handelsregister
Kamer van Koophandel 01182566
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Y. Solinger
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Athleteshop.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen
Trusted Shops is marktleider op het gebied van vertrouwen voor online shops in Europa. Trusted Shops test alle beoordelingen met behulp van machinale en handmatige controles, omdat enkel authentieke recensies hulp bieden bij het kopen.