Beoordelingen voor Athleteshop.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 4.010 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 6.879 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

levering op tijd en bestellen ging makkelijk
5.00

Goede en snelle levering.

Fijne producten snelle levering
Goed verpakt
5.00

Alles gegaan zoals je graag zou willen.
4.00

produkt conform afbeelding,en verstuurd volgens afspraak,wat wil een mens nog meer.?
4.00

Gewoon zoals het hoort te zijn Goede beschrijving product. Duidelijke leverdatum. Betalen. Correct geleverd zoals afgesproken zonder beschadigingen etc. Gewoon goed.
5.00

Goede en snelle levering, producten zijn gunstig geprijsd

geen commentaar
Redelijk

Prima website, correcte afhandeling, snelle levering.
5.00

Product en de levering zoals verwacht
5.00

Ruime keuze in assortiment. Levering helaas niet conform de afspraak (tot twee keer). Service lijkt goed maar medewerkers spreken elkaar tegen. Uiteindelijk na 8 dagen het juiste product intact thuis....
Redelijk

2 fietsbanden met binnenbandjes besteld. De volgende dag geleverd, helaas de verkeerde maat binnenband geleverd. 1 telefoontje en de juiste binnenbanden waren de volgende dag al geleverd, top En de onjuiste bandjes mocht ik houden.
4.33

Ze doen niet wat er beloofd en gecommuniceerd wordt. Je betaalt hiervoor ook nog hoge verzendkosten van 5,95. De bestelling plaatste ik op woensdag vanwege de beloofde leverdatum op vrijdag. Ik kreeg hiervan ook bevestiging. Uiteindelijk kreeg ik na een week de bestelling. Geen enkele communicatie hierover gekregen. Klantenservice is slecht bereikbaar en brutaal. Ik ga hier nooit meer bestellen.
1.67
Matig

Tot nu toe goede ervaringen. Ook toen een item niet te leveren was werd er een alternatief aangeboden. Tot zover tevreden.
5.00

geen commentaar, gewoon prima levering
4.00

Prima communicatie wanneer iets niet goed gaat.
4.67

Vlotte bestelling, prima bezorging...

Snelle keurige levering top
5.00

Goed product en op de uiteindelijke bezorging niets op aan te merken. Het enige puntje wat enige zoekwerk kost is het retour adres en verder hoe te handelen als het product niet voldoet aan de verwachting en retour moet worden gezonden

Beloften waargemaakt. Toppie.
5.00

Deze levering is supersnel gelopen met een keurige informatie verstrekking.

Echter bij een eerdere levering deze maand moest ik meer dan 30 dagen wachten op de levering. Alleen door zelf na te vragen werd ik pas geïnformeerd.

Had mooi geweest dat athleteshop mij een vergoeding van of via de leverancier had gegeven

Dat betrof levering 6817100182533

Gewoon goed
5.00

De bokshandschoenen waren bij de Athleteshop een stuk goedkoper dan elders. Wel moest ik wat langer wachten, ruim een week.
4.00

Super snel mijn pakketje aangekomen.
En goed te volgen via de site
4.00

Op tijd geleverd, netjes verpakt
Via de site kun je gegevens van de bestelling en levering in zien. Ik miste een bevestiging van de leveringsdag. (Via de mail ofzo)
4.67

Prima levering. Snel en goed geleverd. Duidelijke communicatie over de levering. Site mag uitgebreider: uitleg van wat wel en niet bij het product zit of advies wat je extra kunt bestellen (flessenrek; advies welke flessen passen het best
4.67

Alles ging prima Bedankt .
5.00

Alles prima en snel geleverd. Geen op of aanmerkingen

Geen coment
Redelijk

Gisteren besteld, vandaag in huis. Top
4.67

goede prijzen echter levertermijn zou scherper mogen
3.67

De service was zeker wel goed en mijn vraag is ook boven verwachting goed opgelost Maar wat ik niet zo sterk vond is dat ik als consument naar een bedrijf in Groningen bel en dan een Engels sprekende dame aan de telefoon krijg die geen Nederlands spreekt. Dat was voor mij wel een barrière.
3.67

Zeer tevreden over het snelle leveren van de spullen

Zeeer te vreden
5.00

Op donderdagmiddag Ergon GP 5 handlebars besteld, die sowieso in NL webwinkels beperkt te krijgen waren, via KPN laten bezorgen, zaterdag rond het middaguur al binnen Klasse
4.67

Producten zijn goed maar de beloofde leverdatum worden nooit gehaald, erg jammer als je op een product wacht.
Verder is er geen chat functie of iets op de site wat contact lastiger maakt.
2.00
Matig

Het product kon niet geleverd worden binnen de aangekondigde tijd.Zo is de bestelling geannuleerd. Wacht nu nog op terugstorten van het bedrag.
1.00
Slecht

Bestelling niet conform afspraak geleverd doordat niet op voorraad. Bestelling geannuleerd. Vervolgens bericht dat bestelling verzonden zou worden.
Miscommunicatie.
Telefonisch contact verliep verder wel vriendelijk.
1.50
Matig

Precies wat ik er van verwacht had

Athleteshop.nl klantbeoordeling

Athleteshop.nl

Athleteshop - de nummer 1 in sportartikelen!

Athleteshop is dé webshop in sportartikelen. Van voetbal, fitness, sportgadgets, sportbrillen tot aan outdoor producten. Je kunt bij ons terecht als particulier, maar ook als bedrijf. Athleteshop heeft vanaf dag één de ambitie om het breedste en meest uitgebreide assortiment aan te bieden op het gebied van sportartikelen. Door de jaren heen heeft Athleteshop een flink aantal merken aan zich gebonden en bestaat het assortiment inmiddels uit meer dan 100.000 producten.

Rostockweg 5

Kamer van Koophandel 01182566
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Y. Solinger
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Athleteshop.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen