Beoordelingen voor Athleteshop.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 2.460 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 3.485 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Gewoonlijk was de levering sneller. Kan een keer gebeuren. 7
3.67

Set nieuwe racefietsbanden besteld. Keurig netjes verpakt in krimpfolie. Banden bevallen uitstekend en zijn nog mooi ook.
5.00

De site is geweldig goed. Ik heb tijdens de bestelling nog even gebeld naar dit bedrijf, en werd erg goed te woord gestaan. het artikel is nu bij me binnen en alles was goed verpakt en netjes. Ik ben zo tevreden met het artikel dat ik vandaag opnieuw dit weer besteld heb. Geweldig.
5.00

Lang moeten wachten op de bestelling en nog een keer moeten bellen. Het formaat van de pot viel tegen(heb niet op ml gelet).
2.67
Redelijk

Scherpe prijzen, goede kwaliteit.
Alleen jammer dat er geen mogelijkheid is om producten af te halen in magazijn Groningen.
4.33

Het product was lang te lang onderweg.
2.67
Redelijk

Prima service. Soepel geregeld allemaal.

Prima service
5.00

4 dagen levertijd viel wat tegen, werd pas duidelijk nadat ik de bestelling had geplaatst.

scherpe prijs snelle levering
4.67

Nog steeds niets ontvangen. Heb wel ander product aangeboden gekregen omdat iets niet leverbaar is. Levertijd is echt veeteelt te lang
1.67
Matig

Snel, goede klantinfo en een prima producy
5.00

Super tevreden Personeel klantvriendelijk en verstaan hun vak
Cijfer 9
4.67

Niet alles in 1 keer geleverd. Wel hel blj dat de aflevering snel ging.
4.00

Tacx CD besteld real life video. Kon makkelijk door de brievenbus, zou aanzienlijk goedkoper zijn dan verzending per pakketpost waardoor ik op verzendkosten had kunnen besparen. Verzending per brievenbuspost werd door Athleteshop niet aangeboden. De bestelling werd ook pas de tweede dag na betaling verzonden terwijl de meeste aanbieders de dag na betaling al verzenden. Vandaar 2 x redelijk.

supper

Besteld , geleverd
geen problemen
Zou zo weer iets bestellen
4.00

Al diverse keren bestellingen geplaatst en ongeveer de helft is goed en accuraat afgehandeld. De levertijden op de internetsite kloppen vaak niet, vandaag besteld morgen in huis heb ik hier nog niet meegemaakt. En evt een vergelijkbaar alternatief aanbieden is hier niet mogelijk, zelf niet na overleg/bellen. Tevens klopt veel product info niet.
2.00
Matig

Gewoon goed zo als het hoort
4.00

Bestelling zou binnen 3 dagen geleverd worden. Na 2 dagen een bericht dat het een week later werd. Dat kwam niet zo handig uit
3.67

Bestelling was snel binnen en netjes verpakt
5.00

Goede prijs/kwaliteit verhouding, en goede communicatie
5.00

Duurde (voor een webshop) erg lang voor ik het bestelde mocht ontvangen
3.33
Redelijk

Duidelijke site, prima producten, prima prijzen.
Geen 'next day delivery' in mijn geval, dat was ook niet nodig en was op de site ook duidelijk aangegeven.
4.67

Fijn dat je je bestelling kan volgen
4.00

alles is netjes aan gekomen en een goede service van jullie

jullie krijgen cijfer 9
5.00

vier keer gewacht op bestelling na 2 keer bestelling spoorloos toen op nieuwe een andere besteld eerste bezorging dinsdag niet bezorgd toen donderdags gewacht 1 keer nooit weer

Producten prima
Alleen Cordo Kratbevestiging past niet op Cortina Transport bagagedrager.
Jammer
4.00

Als het uur van levering ergens kan vermeld worden kortere tijdspanne zou dit uitstekend zijn bv geschatte aankomsttijd levering bv met een uur als speling . Een tevreden klant
4.67

Een beoordeling wil ik best geven maar het is wel handig eerst het bestelde te ontvangen. In mijn geval een TomTom horlogebandje
1.00
Slecht

Athleteshop.nl antwoordt: 17-02-2017
Bedankt voor je review. Ik heb even je order onderzocht, en het blijkt dat er vertragingen zijn met onze leverancier. Het product wordt nu geleverd op 9-03-2017. Als je verder nog vragen hebt, dan kan je ons altijd bereiken via: www.Athleteshop.nl/contacts

snel en als beloofd
5.00

duurde ff voordat mij geld terug gestort was van bestelling die ik verkeerd geplaatst had.
wel een pluim voor de snelle (her)levering

Prijs kwaliteit zeer goed

Het was alles prima
5.00

Duidelijke website met een ruim en mooi aanbod. Mogelijkheid om zelf te kiezen tussen postNL en DHL is top.
Levering snel en conform afspraak. Hier ga ik vaker wat bestellen.
5.00

website mbt betaling achteraf niet duidelijk
ipv snelle levering 10 dagen moeten wachten, bleek er geen koppeling aan de bestelbon en bestelling oid - GEEN EXCUSES.
de producten zijn slordig in een doos gegooid.
geen melding ( ook niet bij een telefonisch contact) dat niet alles geleverd kan worden
langdurig in de wacht moetsen staan ( 4 maal moeten bellen)
2.00

Athleteshop.nl antwoordt: 16-02-2017
Hallo Ank, bedankt voor je review. We hebben je order nader onderzocht en het bleek dat een deel van je order tijdelijk niet voorradig was. De bestelling is inmiddels bezorgd. Onze excuses voor het ongemak, en we hopen je in de toekomst beter van dienst te mogen zijn,

Duidelijke webshop ,levering zoals afgesproken,uitstekend product.
5.00

In 1e instantie werd mij beloofd dat de levering de volgende dag zou plaatsvinden. Dat werd dus 5 dagen later. Product overigens in orde.

goed
4.00

Prima prijzen en snelle en betrouwbare levering.
Leuke aanbiedingen en interessante "dinsdag-deals".

Bestel hier geregeld en supertevreden over

Athleteshop.nl klantbeoordeling

Athleteshop.nl

Athleteshop - de nummer 1 in sportartikelen!

Athleteshop is dé webshop in sportartikelen. Van voetbal, fitness, sportgadgets, sportbrillen tot aan outdoor producten. Je kunt bij ons terecht als particulier, maar ook als bedrijf. Athleteshop heeft vanaf dag één de ambitie om het breedste en meest uitgebreide assortiment aan te bieden op het gebied van sportartikelen. Door de jaren heen heeft Athleteshop een flink aantal merken aan zich gebonden en bestaat het assortiment inmiddels uit meer dan 100.000 producten.

Rostockweg 5

Kamer van Koophandel 01182566
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Y. Solinger
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Athleteshop.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen