Beoordelingen voor Athleteshop.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 3.681 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 6.093 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Een stormtent Zebco besteld. Eerst wat vragen gesteld welke erg snel werden beantwoord. Dat voelde direct al goed. Daarna dus direct besteld. Later ook de steunen er bij besteld. Alles goed en gemakkelijk verlopen voor wat betreft de betaling en de bestelling. En ook de levering was super geregeld. Eerst het verkeerde adres ingegeven waarna zij dat na een mail direct nog gewijzigd hadden. PERFECT
5.00

Ik heb bij Athleteshop.nl 2 Schwalbe buitenbanden en 2 Schwalbe binnenbanden besteld voor de dansrolsoel van mijn dochter.
Deze bestelling is door Athleteshop.nl zeer snel en correct uitgevoerd en in een nette verpakking afgeleverd in het verpleeghuis.
Toppie Athleteshop.nl nu kan mijn dochter weer naar haar rolstoelclub met prachtige banden die ook nog veel goedkoper waren dan bij de fietsenmak
5.00

Niet goed want product werd te laat geleverd, dat betekende in dit geval na het weekend.
3.33
Redelijk

Slechte ster van product is voor de kleur. Online is de AGU Regenponcho mooi zeeBLAUW, wat leuk is voor jongens.
De poncho die we kregen was heel erg zeeGroen echt "not done" voor jongens.

Oakley Holbrook polarized.
Super zonnebril.

4.33

tijdige levering en een goed product
4.33

levertijd naar mijn beleving iets te lang. Keurig aangeleverd en netjes verpakt. Mooi bedrijf met up-to-date en vernieuwend materiaal.

Levering was heel goed
4.00

ik heb afgelopen week fietstassen besteld voor de fiets van onze dochter.
deze waren bij jullie de goedkoopste
de levering was zeer snel...1 dag later.
en de fietstassen zijn in het echt nog mooier dan op de website
5.00

Ik heb de service met slecht beoordeeld omdat het product niet compleet is.
De bijbehorende magneten (25 stuks) zijn niet meegeleverd.
Als deze alsnog worden opgestuurd is de beoordeling ook uitstekend.

gr Raymond
06 53 46 56 96
3.67

Levert op tijd en goed verpakt een goed product.
5.00

Leveringen prima, kwaliteit van de producten die ik heb gekocht waardeloos, maar kan ook domme pech zijn weet het niet precies. Service daarin tegen prima.

Mvg

Frank
3.67

Is verder geen uitleg meer voor nodig
5.00

Wacht nog op een retour bedrag maar verder is de winkel ok en ruim assortiment
2.67
Redelijk

Levering ging prima zo als afgesproken. Product is heel anders dan in de tekst en op de foto. Service hoop ik nog te krijgen want is niet echt snel tot nu toe.
5.00

Goede production en vlotte afhandeling

Supersnel en goed product

Snel, adequaat en klantgericht
5.00

snel geleverd en goede prijs
5.00

Vrijdag besteld. Verwachte levering Woensdag. Werd inderdaad netjes Woensdag geleverd door DHL in de verwachte tijd frame. Goede bandjes. Nog even gebeld omdat ik veel negatieve reacties las. Ik werd netjes te woord gestaan. Alles heel positief.

ik ben zeer ontevreden.
er zit geen gebruiksaanwijzing bij en ook de schroeven om het vizier te bevestigen ontbreken
1.67
Matig

Latex binnenlanden voor halve prijs. Meteen besteld en correcte levering.
5.00

Overzichtelijke site, concurrerende prijsstelling, en snelle service
5.00

Snelle levering en prima service
5.00

Ik vond dat de verzending wat lang duurde en het op de website beloofde achteraf betalen ben ik niet tegen gekomen.
3.33
Redelijk

Leuke monovin besteld voor mijn dochter de zeemeermin to be :)
Makkelijk te bestellen en snel in huis. Ik ben super tevreden over de Athleteshop
5.00

Mooie fietstassen. Netjes bezorgd via de mail de tijd doorgekregen . Prima geregeld.

alles is naar wens verlopen vandaar een 10
5.00

Bij bestelling bleek 1 onderdeel niet in voorraad te zijn wat pas na bestelling kenbaar werd gemaakt.
Met vervoerder DPD liep ook alles verkeerd.
Onderdelen van 6 kg zaten los in doos zodat doos kapot was en plakband aan alle kanten losliet.
Zending 11 september besteld en uiteindelijk pas 20 september ontvangen.
Klantenservice wel vriendelijk.
2.33
Matig

Duurde wel een beetje lang bijna een week, wel goed product en goede levering
4.67

Goede, uitgebreide webshop met vlotte levering. Sommige producten leken op de foto wel wat groter dan in werkelijkheid.
4.67

Duidelijke informatie, en snelle levering.
5.00

twee producten besteld de ene leverbaar in december en de andere op 9-10 zeer slecht werd niet direct gemeld.
1.00
Slecht

Wat betreft de webshop geen opmerkingen, werd tijdig geïnformeerd over het niet voorradig hebben en een voorstel voor gelijkwaardig.
Bezorging door DHL was niet perfect, was in een andere straat met hetzelfde huisnummer afgeleverd. Bewoners van dat pand waren zo aardig om het te brengen. Anders had ik niet geweten dat het bezorgd was.
4.33

Ik kan niet zeggen dan geweldige. Super gewoon jullie service. Ik heb een geweldig product voor een super lage prijs. Ik dacht eerst dit kan niet goed zijn maar het was wel waar. Ik heb nog een mail gestuurd met vragen en ook die werden binnen een paar uur beantwoord. Echt geweldig

Mvg joep
5.00

De banden netjes op tijd bezorgd.
5.00

Levering van bestelling was prima , hoes zat in een vuile plastic zak waardoor
de hoes zelf ook vies was .
Heb deze met een spons en doek zelf schoon gemaakt.

Top
5.00

Goede communicatie en snelle service.

Athleteshop.nl klantbeoordeling

Athleteshop.nl

Athleteshop - de nummer 1 in sportartikelen!

Athleteshop is dé webshop in sportartikelen. Van voetbal, fitness, sportgadgets, sportbrillen tot aan outdoor producten. Je kunt bij ons terecht als particulier, maar ook als bedrijf. Athleteshop heeft vanaf dag één de ambitie om het breedste en meest uitgebreide assortiment aan te bieden op het gebied van sportartikelen. Door de jaren heen heeft Athleteshop een flink aantal merken aan zich gebonden en bestaat het assortiment inmiddels uit meer dan 100.000 producten.

Rostockweg 5

Kamer van Koophandel 01182566
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Y. Solinger
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Athleteshop.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen