Beoordelingen voor Athleteshop.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 2.468 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 3.953 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Het bestelde netjes en op tijd ontvangen
5.00

eerste leveringsdatum .... verzet naar later....
tweede leveringsdatum.... verzet naar nog later....
derde leveringsdatum.... nog maar eens verzet naar later....
uiteindelijk hebben wij bij kennissen een hondenfietsmand moeten gaan lenen om op vakantie te gaan, héél vervelend....en intussen wachten we nog steeds op levering terwijl het bij een andere onlineshop wél in voorraad was....

Athleteshop.nl antwoordt: 24-04-2017
Bedankt voor je review. Onze excuses voor het ongemak. Je kunt je bestelling verwachten op 26-04-2017. Als je nog vragen hebt, kan je ons altijd bereiken via: www.athleteshop.nl/contacts

Het bestelde product keurig en snel afgeleverd. Alle informatie via email is uitgebreid en ziet er zeer verzorgd uit.
4.67

Achteraf betalen was ook een optie.... d skates gekocht, ben er super blij mee
5.00

1 band was niet op voorraad die werd 2 dagen later alsnog geleverd zonder extra kosten.
5.00

Verzending ging wat rommelig. Producten zijn uiteindelijk in goede staat ontvangen. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Prima geleverd
5.00

Na plaatsing bestelling, levering verzonden en op afgesproken tijd ontvangen
4.33

Duidelijke communicatie en goede website

Zeer snelle levering :-)
5.00

Zeer snelle levering, goede kwaliteit producten en een super service. Een aanrader voor iedereen
5.00

alles was gewoon uitstekend.
5.00

levering duurde wat lang maar verder correct afgehandeld en goede producten

Het was precies goed
5.00

Prima product en netjes geleverd
4.00

Het is niet mogelijk om u te beoordelen. Onze bestelling zou, na een up-date melding, op donderdag, uiterlijk vrijdag voor Pasen bezorgd worden. Helaas, geen bezorging. Op 14 april om 21.44 uur stuurde u ons opnieuw een leverings up-date. U liet ons weten dat onze bestelling eerst op 25 april geleverd wordt.
Het artikel dat wij besteld en betaald hebben is een paaspresentjevoor onze kleinkinderen

Athleteshop.nl antwoordt: 24-04-2017
Bedankt voor je review. Het spijt ons dat we het product niet eerder konden leveren. Onze leverancier kon het product niet eerder aan ons leveren, waardoor je order helaas vertraging had opgelopen. We krijgen het product binnen op 24-04-2017. De bezorging kan je verwachten op 25-04-2017. We hopen dat jullie kleinkinderen blij zullen zijn met het product.

Zelfs voor niet-courante artikelen toch prima bedined geweest, ondanks een iets langere levertijd dan origineel voorzien.
Prima service en zeker een aanrader
4.67

Artikel besteld, betaald en zeer snel geleverd. Niks mis mee.

ШПО
4.00

Snelle verzending netjes verpakt en voor een redelijke prijs
5.00

Snelle levering, goede producten. Uitstekend gewoon.
5.00

Goede levering mooi optijd en correct op de hoogte gehouden.
5.00

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling en gunstige prijzen.
4.33

Met veel enthousiasme heb ik een passend rugzakje gevonden om mee te fietsen naar mijn werk. De levering zou 1 week duren vanaf 27 maart. Uiteindelijk na veel vertraging heb ik mijn rugzakje 13 april mogen ontvangen. Ook werd ik pas een dag na de originele bezorgdatum hiervan op de hoogte gesteld via de mail. Jammer dat dit zo is gegaan, meer persoonlijke aandacht en service had fijn geweest.
2.33
Matig

Athleteshop.nl antwoordt: 18-04-2017
Hallo Steffan, bedankt voor je review. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat je tevreden zult zijn met het product, en hopen je in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Als je verder nog vragen hebt, kan je contact met ons opnemen via: www.athleteshop.nl/contacts

Levering duurde veel te lang de fabrikant zou sneller moeten kunnen leveren aan athleteshop
3.67

Spullen snel en zonder problemen in huis.
5.00

Levering mag sneller , heel veel internet aanbieders bezorgen al de volgende dag
4.00

prachtige producten,snel geleverd, goede afwikkeling,goede verpakt kortom top
5.00

Duurde vrij lang voor artikel geleverd werd terwijl er wel stond dat het artikel voorradig was.
4.00

Niet alle producten waren direct leverbaar laatste deellevering herhaaldelijk uitgesteld. comminicatie hierover was wel prima.

5.00

Goede prijs, snelle levering, goede service.

Goede bezorging Snel
5.00

Heb niks toe te voegen alles is perfect
5.00

Na 10 dagen mijn bestellingen nog niet binnen. Dus ik ben niet blij... Gaan jullie daar wat aan doen?

Athleteshop.nl antwoordt: 18-04-2017
Bedankt voor je review. Onze excuses voor het ongemak. Ik zie dat het product pas weer beschikbaar is vanaf 05-05-2017. Dus zal het geleverd worden op 07-05-2017. Ik raad je aan om even contact op te nemen met de klantenservice, want ik denk dat er iets is mis gegaan. Ze zijn te bereiken via: www.athleteshop.nl/contacts of telefonisch via +31 (0)85 9020165.

Prima service. Ik kreeg binnen 1 uur antwoord op m'n vraag en direct een cadeaubon. Product binnen 1 dag geleverd.
5.00

VEEL HEEN EN WEER GEMAIL ,VEEL TIJD VERLOREN EN IK HEB MIJN PAKKETJE NOG NIET.

Athleteshop.nl antwoordt: 18-04-2017
Bedankt voor je review. Onze excuses voor het ongemak. Je order zal bezorgd worden op 19-04-2017. Ik hoop je bij deze voldoende geïnformeerd te hebben. Als je verder nog vragen hebt, kan je altijd contact met ons opnemen via: www.athleteshop.nl/contacts.

de levering zou een week later zijn maar werd 10 weken.
hier ben ik achter gekomen doordat ik zelf belde naar het bedrijf en dat had eigenlijk door het bedrijf zelf gedaan moeten worden door even een mailtje te sturen. de service is uitstekend want er werd geen enkel probleem gemaakt toen ik mijn geld terugvroeg
3.33
Redelijk

Flinke bezorgkosten betaald helaas ruim een week wachten op de bestelling dit vind ik vreemd. De skeelers erg over tevreden
3.33
Redelijk

Uitstekende website, makkelijk bestellen en keurig op tijd geleverd. Tijdig bericht dat het pakket bij het pick up point klaar lag. Wat mij betreft alles prima verlopen.

Athleteshop.nl klantbeoordeling

Athleteshop.nl

Athleteshop - de nummer 1 in sportartikelen!

Athleteshop is dé webshop in sportartikelen. Van voetbal, fitness, sportgadgets, sportbrillen tot aan outdoor producten. Je kunt bij ons terecht als particulier, maar ook als bedrijf. Athleteshop heeft vanaf dag één de ambitie om het breedste en meest uitgebreide assortiment aan te bieden op het gebied van sportartikelen. Door de jaren heen heeft Athleteshop een flink aantal merken aan zich gebonden en bestaat het assortiment inmiddels uit meer dan 100.000 producten.

Rostockweg 5

Kamer van Koophandel 01182566
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Y. Solinger
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Athleteshop.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen