Beoordelingen voor Athleteshop.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 2.476 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 3.709 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Zondagavond besteld, donderdag ontvangen. Mag wat sneller geleverd worden
3.67

Leveling was snel en het product was goed ingepakt en veiled binnen.
5.00

In garantie periode was product defect gegaan. Goede service, ik stuurde woensdag 15-3 foto's van defect aan product en daarna snelle beslissing dat ik een nieuwe kreeg opgestuurd. Online kon ik zien wanneer het er was, en zaterdag 18-3 was het er.
5.00

te lang wachten voor levering
4.00

Procedure mbt bestellen verliep vlot. Berichtgeving mbt levering adequaat. Levering mooi op tijd, conform berichtgeving over moment van afleveren.
Product voldoet conform gegevens.

Ik ben goed tevreden.
4.33

Was wel wat te laat met bezorgen wel op de hoogte gehouden
3.00
Redelijk

Athleteshop.nl antwoordt: 21-03-2017
Bedankt voor je review. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat je tevreden zult zijn met je product, en hopen je in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Als je nog vragen hebt kan je altijd terecht bij onze klantenservice via: www.athleteshop.nl/contacts

Mis communicatie
3.33
Redelijk

Ik heb vaaker bij atletshop besteld is goed nooit problemen gehad verzending of artikel.
4.00

Product (SiS electrolyte) was op voorraad en zou de volgende dag verstuurd worden. Na 2 dagen een vertragingsmail zonder reden. Dag erna nog een en bij de 3e mail zou het nog een week gaan duren. Alle berichten waren ongefundeerd en dus zonder opgaaf van reden. Ik bestel hier nooit meer.
Op de valreep bij sportvoedingwebshop.com besteld en de volgende dag binnen.
2.00

Athleteshop.nl antwoordt: 20-03-2017
Bedankt voor je review. We hebben problemen ervaren met onze leverancier, waardoor je order werd vertraagd. Onze excuses hiervoor. Voor meer vragen kan je altijd terecht bij de klantenservice via: www.athleteshop.nl/contacts

Ik kijg maar steeds uit steling van mijn product op 26 feb besteld en nu al drie keer uit stel gekreegen voor het op sturen nu word het weer 1april ik heb ze besteld om dat ik ze nodig heb voor de pijn de volgende keer kijk ik ook bij een ander die ze wel op meteen op kan sturen ik heb geen goed woord over hoe het bij jullie gaat maar ik kan niet anders dan wachten
1.00
Slecht

Athleteshop.nl antwoordt: 20-03-2017
Bedankt voor je review. Ik snap dat het vervelend voor je is, dat het product zo laat wordt geleverd. Het product is pas vanaf 27-03-2017 beschikbaar bij onze leverancier. Het product zal waarschijnlijk op 29-03-2017 geleverd worden. Onze excuses voor het ongemak. Voor meer vragen kan je altijd contact met ons opnemen via: www.athleteshop.nl/contacts

fietsbanden op tijd ontvangen en zijn reeds gemonteerd, prima geregeld 8
5.00

De bestelling was naar tevredenheid
5.00

Supersnelle levering, boven verwachting.
5.00

snel geleverd en een goed artikel voor een goede prijs
5.00

Duidelijke website en levering zoals afgesproken
4.67

Goede service snel geholpen netjes verpakt
5.00

De bestelling netje en vlot ontvangen

Goede sevice en product
5.00

Niks op aan te merken, alles conform afspraak.
5.00

Alles geheel naar wens geleverd en omschreven op de site. Omschrijving gaf extra tips welke zeer waardevol bleken te zijn.
5.00

Mij bestelling zou geleverd worden door DHL. Volgens Track and trace is het vanmorgen afgeleverd om 7:15 uur, en getekend door htl.
WIJ hebben niets ontvangen, en heten niet htl. Om die tijd sliepen wij nog, en hebben dus ook geen 'niet thuis' briefje ontvangen.
Hier kan Athleteshop op zich niets aan doen, maar misschien moeten ze zich achter de oren krabben om nog zaken te doen met DHL.
1.00
Slecht

Athleteshop.nl antwoordt: 20-03-2017
Bedankt voor je review. We hebben contact opgenomen met de DHL, en zijn in afwachting van hun antwoord. Zodra wij meer weten van deze situatie zal de klantenservice contact met je opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Ik hoop je bij deze voldoende geïnformeerd te hebben.

Duidelijk bestelproces met duidelijke email berichten. Leverantie van de bestelde producten geheel volgens afspraak.
5.00

Een nieuw dameszadel ontvangen omdat bij het eerste geen zadelpenbevestiging zat. Foto opgestuurd en wat denk je: juist, precies hetzelfde zadel gekregen.
Gggggrrrrrr.

Athleteshop.nl antwoordt: 20-03-2017
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat het product incompleet blijkt te zijn. Zou je contact op willen nemen met onze klantenservice via: www.athleteshop.nl/contacts? Zij zullen een oplossing vinden voor dit probleem. Ik hoop je bij deze voldoende geïnformeerd te hebben.

Bestelde artikelen en prima en voldoen aan de wachtingen.
4.00

Enige nadeel was dat dat de 4 artikelen in tweeën werden geleverd, en deel 2 kwam 2 dgn later dan vermeld. Maar gelukkig nog op tijd voor we t echt nodig hadden Verder alles oké

Krijg je niet
4.67

goede verpakking, en snelle bezorging
3.67

Product was helaas niet leverbaar. Wel snel het betaalde bedrag terugbetaald
2.33

Athleteshop.nl antwoordt: 20-03-2017
Bedankt voor je review. Het product wat je had besteld, is inderdaad (tijdelijk) niet meer leverbaar. Het product is namelijk uitverkocht. We hopen je in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Als je verder nog vragen hebt, kan je altijd bij ons terecht via: www.athleteshop.nl/contacts

Vlotte en prima service
Gekozen adidas zwembroek is van goede kwaliteit.

Ik ben tevreden.
Robert
4.33

Zeer lange levertijd voor een ''Sale'' product. Als iets in de ''Sale" is verwacht je toch dat het product op de plank ligt of niet soms.
3.67

Levering traag, producten niet op voorraad, etc. liever Zalando, Wehkamp en dergelijke dan.
2.00

Athleteshop.nl antwoordt: 20-03-2017
Bedankt voor je review. Het spijt ons dat we de producten sneller konden leveren. De leverancier kon het product niet eerder leveren aan ons, waardoor we je order vertraging had opgelopen. We hopen dat je tevreden bent met de producten, en zouden je in de toekomst graag beter van dienst willen zijn. Voor meer vragen kan je altijd contact met ons opnemen via: www.athleteshop.nl/contacts

Gaarne hierover in discussie met het desbetreffende bedrijf.
Wil mijn beoordeling gaarne verder bespreken.
2.33

Athleteshop.nl antwoordt: 20-03-2017
Hallo Marga, bedankt voor je review. Als je een klacht hebt, kan je dat aangeven bij de klantenservice. Zij staan altijd voor je klaar. Ze zijn te bereiken via: www.athleteshop.nl/contacts

Tevreden
5.00

Aangegeven informatie mbt tijdsperiode van de levering en product klopte. Erg prettig
5.00

Goede kwaliteit banden tegen een mooie prijs .
Snel en overzichtelijk besteld
2 dagen later geleverd
5.00

Volgens bevestiging op tijd geleverd. Polar product, kwaliteit zeer goed.
5.00

Goeie klantenservice, goeie prijzen en een netjes pakketje ontvangen met kwaliteit producten.
5.00

Fijne stopwatch, levering duurde wel een paar dagen, maar kwaliteit van het product maakt dat weer goed.
4.00

Prima ervaring. Zal het delen met vrienden.

Athleteshop.nl klantbeoordeling

Athleteshop.nl

Athleteshop - de nummer 1 in sportartikelen!

Athleteshop is dé webshop in sportartikelen. Van voetbal, fitness, sportgadgets, sportbrillen tot aan outdoor producten. Je kunt bij ons terecht als particulier, maar ook als bedrijf. Athleteshop heeft vanaf dag één de ambitie om het breedste en meest uitgebreide assortiment aan te bieden op het gebied van sportartikelen. Door de jaren heen heeft Athleteshop een flink aantal merken aan zich gebonden en bestaat het assortiment inmiddels uit meer dan 100.000 producten.

Rostockweg 5

Kamer van Koophandel 01182566
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Y. Solinger
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Athleteshop.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen