Beoordelingen voor Athleteshop.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 3.232 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 5.153 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

ZOWEL LEVERING/PRODUCT/ALS SERVICE IS UITSTEKEND. HET ENIGE
(MINPUNTJE CQ OPMERKING WAS DE GROTE VERPAKKING VOOR EEN KLEIN ONDERDEEL. (KAN KOSTEN BESPAREND CQ BETER VOOR HET MILIEU)
5.00

Mooie aanbieding. Hele bestelling was prima verzorgd. Zo moet online shoppen gaan
4.67

We hebben helaas moeten bellen waar ons pakketje was gebleven omdat er geen kaartje in de bus lag.Slordig vind ik dat.Verder prima geregeld.
5.00

Afmeting en gewicht kloppen niet
Opgegeven 720 gram maar in werkelijkheid tussen de 700 en 725 gram
Opgegeven diameter 74mm meer werkrlijk 73 mm en sommige 72 mm
Voldoet totaal niet aan de verwachting
3.00
Redelijk

zeer tevreden hoe snel alles geleverd word en iets wat fout ging opgelost werd een zeer tevreden klant
5.00

Hele goede aanbieding Snel geleverd, helemaal blij
5.00

Snelle levering, conform voorspelling en verwachting.
4.33

De bestelling van mijn product was knudde bagagedrager voor op de fiets was helemaal niet compleet had iemand in het magazijn waarschijnlijk eens niet opgelet met het inpakken de drager zat wel in de doos maar ja gaan geen toebehoren ???zoals bevestigings materiaal om de drager te monteren vond ik toch mooi slordig het is wel opgelost voor een nieuw exemplaar maar dat duurde weer een paar dagen
4.00

Goede service. We hadden een kapot product ontvangen, en na telefonisch contact twee dagen later een nieuw product opgestuurd gekregen.
4.67

Kan niet anders zeggen, prachtige aanbiedingen en snel en probleemloos geleverd
5.00

Zeer prettige en persoonlijke service, snelle reactie en bij een probleem uitstekende oplossing geboden.

Verzendkosten beetje hoog
4.33

Goedemiddag .... in juni een bestelling gedaan v e jaquzzi .. 6 july werd deze verwacht... je hoort verder niets.. zelf gebeld hierover en men vertelde dat het 6 aug kon worden.... 1mnd later, en geen bericht krijgen erover via de mail... dat vind ik een slechte klandizie ,over een produkt wat allang betaald is.... dus vandaar mijn slechte beoordeling... n heindijk
1.00
Slecht

Alles te laat
3.33
Redelijk

Goedkoopste maar wel langere levertijd, netjes via de mail op de hoogte gehouden over de bestelling en de levering, ook toen het later werd. 1 product was verkeerd geleverd maar na mail contact had ik het juiste product binnen een week binnen. Dus als de levertijd niet belangrijk is maar de prijs wel kun je hier bestellen.
4.00

Ik kwam een heleboel reviews tegen over deze webshop over de slechte levering van produkten, maar ik kan niet anders zeggen dat ik blij verrast was dat ik het product de volgende dag al in huis had. Helemaal top dus. Ook is de prijs van het bestelde product een stuk lager dan elders, dus echt een aanrader.
5.00

Voor 22uur besteld, volgende dag 14uur in huis, snelle levering.
5.00

Goede prijs. Snelheid van bezorgen kan beter.
4.00

alle toezeggingen die zijn gedaan zijn nagekomen
5.00

Er is iets niet goed gegaan. Op 11 juli bestelling gedaan en vandaag 21 juli geleverd. Dat duurt veel te lang.
2.00
Matig

4.33

Levering werd keurig volgens schema ontvangen. Er was wat mis en deze klacht werd perfect en snel opgelost. Zeer goede webshop

Levering, product en service allemaal uitstekend. 5/5
5.00

Prima webshop volgende dag in huis. Concurrerende prijzen.

Dik tevreden
5.00

Super snelle service, goed product

Super
5.00

Snel geleverd was geheel naar verwachting die er als beschrijving werd gegeven van het artikel
4.33

Snelle levering en producten zoals beschreven en een prima prijs

S, avonds om 10 uur bestellen en de volgende dag om 4uur het pakket al
Dat is service.
5.00

Zeer prettig bedrijf. Vandaag besteld morgen echt in huis En kwaliteit is goed.
5.00

expander geheel volgens verwachting en exact op tijd geleverd. Om vijf expander veren uit te rekken moet je wel over verrekt veel kracht beschikken, zeer tevreden.
5.00

Prima producten, voldoen aan de omschrijving. Ik ben er erg blij mee. De levering is ook echt heel snel en netjes verpakt Geweldig
5.00

alles op tijd geleverd produkt is ook super

Alles in orde.
4.67

Kids enorm blij met hun nieuwe grotere trampoline. De trampoline springt geweldig een echte aanrader.
5.00

Heb laatst mijn eerste bestelling gedaan bij Athleteshop voor sportmateriaal op de BSO. Heb nog niet alle producten gebruikt maar ik ga uit van een goede kwaliteit.

De service is in ieder geval TOP Had een aantal basketballen besteld waarvan 1 na het op pompen meer op een ei leek dan een ronde bal. Gebeld, meteen opgelost door een medewerker en een nieuwe toegestuurd gekregen Leuke prijs ook
4.67

De leverdatum werd telkens verlengd
3.33
Redelijk

Voor het eerst bij athleteshop besteld. Door een probleempje bij Postnl kwam het pakket niet aan. Dit gemaild en door athleteshop is gelijk een nieuw pakket verstuurd, deze kwam probleemloos aan. Prima service, dus.

Athleteshop.nl klantbeoordeling

Athleteshop.nl

Athleteshop - de nummer 1 in sportartikelen!

Athleteshop is dé webshop in sportartikelen. Van voetbal, fitness, sportgadgets, sportbrillen tot aan outdoor producten. Je kunt bij ons terecht als particulier, maar ook als bedrijf. Athleteshop heeft vanaf dag één de ambitie om het breedste en meest uitgebreide assortiment aan te bieden op het gebied van sportartikelen. Door de jaren heen heeft Athleteshop een flink aantal merken aan zich gebonden en bestaat het assortiment inmiddels uit meer dan 100.000 producten.

Rostockweg 5

Kamer van Koophandel 01182566
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Y. Solinger
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Athleteshop.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen