fashionette.nl

222 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.567 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 okt 2020
fashionette.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Had in beginsel wat angst om te bestellen daar de prijzen wel bijzonder goed waren in vergelijking met andere aanbieders. Toch besteld en dit hele proces verliep eenvoudig en duidelijk te volgen wat het proces zou worden incl. een geschatte leveringsdatum welke na de feestdagen zou liggen. Heel mooi was dan ook dat bestelde ruim voor die datum en nog voor oud en nieuw geleverd werd!!! Echt blij verrast door zowel kwaliteit van bestelde als levering !!!

14 aug 2023
Ik keek uit naar dit product om cadeau te doen aan iemand. Helaas ben ik nu een week op mijn pakket aan het wachten en heb nog steeds niks ontvangen. Het product zal vast prima zijn, alleen de levering was in dit geval slecht! Een langere levertijd is geen probleem maar ik heb 7 dagen lang iedere dag een bericht gehad dat mijn pakket die dag binnen zou komen. Dat is zeer frustrerend als je het dan nog steeds niet hebt ontvangen. In de toekomst denk ik wel dat ik nog een keer wat zou bestellen. Echter mocht het product wat ik wil ook in een andere webshop te koop zijn dan kies ik daarvoor aangezien die wel een normale levertijd kunnen garanderen

Beoordelingen voor fashionette.nl

Slechte service
Vouchers werken niet op alle producten
Schoenen in maat 41 besteld en ander model in maat 40 ontvangen.
25 dec 2023
Ik heb mijn pakket niet ontvangen terwijl ik expres extra heb betaald zodat het binnen zou komen op tijd voor mijn verjaardag 24-12 😞
HV
hans v.
Amstelveen
25 dec 2023
Artikel nooit ontvangen.
14 aug 2023

Zeer teleurstellende levering van (waarschijnlijk) prima product. (Geen idee want heb nog steeds niks ontvangen)

KH
Karen H.
Rotterdam

Never again; niet Axel Arigato waardig

Als je bij Axel Arigato sneakers koopt komen ze in een steriele doos, schoenenzak, papier zonder een vouw of deukje. Alles echt super netjes. Nu kwam er een paar sneakers van Axel Arigato waarvan het papier volledig gekreukt was; het was dus al tot prop klein gemaakt en weer uitgevouwen. Het papier in de schoenen was niet van Axel Arigato maar random bij elkaar gedrukt papier. De veters zaten nonchalant aan elkaar geknoopt en de schoenen zaten vol zwarte haren. Zowel erop als erin. Echt te smerig voor woorden
6 sep 2023

Slechte afhandeling terugbetaling.

Bestelling van begin augustus is intern verkeerd gegaan en is gecanceld. nu 1 maand verder, na herhaaldelijke mails, nog steeds mijn geld niet terug.
Zeer slechte ervaring, artikelen worden heel laat geleverd! Soms wordt het later gezegd dat het uitverkocht is!! Echt niet goed
21 aug 2023
Ik heb mijn pakketje nog niet binnen vanaf 14 augustus het is nu 21 augustus
28 okt 2023
Ik heb betaald en heb mijn pakket nooit ontvangen
19 jul 2023
mijn bestellingen worden geanuleerd elke keer.
IK
Ivy K.
Rotterdam
De kwaliteit qua prijs is heel slecht
19 jul 2023
Ik wacht nog op mijn bestelling
5 aug 2023
Kreeg het verkeerde artikel