fashionette.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 21 okt. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
fashionette.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij fashionette.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 21 okt. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor fashionette.nl

461 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 aug. 2022
Een horloge gekocht, bleek dat die niet meer te leveren was. Was handiger geweest om het horloge niet op de site te zettten. Was teleurstellend. Na 1 week een mail dat het horloge niet leverbaar was. Dag na deze mail wel mijn geld terug. Maar had liever het horloge gehad.

15 jan. 2022
Ik heb vaker bij dit bedrijf besteld maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik had een tas in de sale gezien voor €127 en heb deze gekocht. De tas was niet aangekomen na 1 week waardoor ik dacht van laat me contact opnemen met de klantenservice. De klantenservice gaf aan dat ik een mail moest sturen om te kijken waar mijn pakket bleef. Niet veel later ontving ik een retourmail dat mijn tas retour was gestuurd, maar dat had ik uiteraard zelf niet gedaan. Het bleken technische issues te zijn, okee dat kan eenmalig zeker. Nadat de tas weer aangekomen was heb ik de tas opnieuw besteld. Deze tas is verzonden met “ups” beweert fashionette en geweigerd aan de deur. Ik of mijn buren weigeren nooit pakketjes, ik bestel echt vaak dingen en dat is nog nooit gebeurd. Weer contact met fashionette en ineens is het artikel na “terugkomst” ook uit het assortiment (toeval)? Fashionette gooit het op UPS qua levering maar ik vind dat jij als bedrijf dit met een klant ervaart; je dit netjes hoort op te lossen en het artikel alsnog hoort na te sturen. Telkens mails met sorry en excuses maar geen oplossing hiervoor. Die tas kost normaal €300 en ineens voor zo een koopje wordt hij niet geleverd en is hij ineens verdwenen uit het assortiment. Los van dit hele gebeuren heeft fashionette nooit een email of belletje gegeven van dat er het een en ander fout ging met mn bestelling. Ik moest zelf overal achteraan lopen, 5x gebeld, 5x gemaild en telkens hetzelfde antwoord. Jij als bedrijf bent verantwoordelijk naar je klanten toe en communiceert slecht en levert het artikel niet voor 2x (schuld eerst bij een technische storing en daarna de schuld bij UPS) —> zonder enige communicatie naar mij als klant. Ik wil nog steeds een oplossing, Fashionette is geen rotbedrijf maar ik ben niet tevreden over A. Het proces en B. Geen oplossing. Dat een pakket een keer verloren raakt, geweigerd wordt etc; begrijpelijk. Maar twee keer? En nu ineens verdwenen? Ik hoop dat ze nu mijn klacht serieuzer nemen want ik vind dit echt belachelijk. Het enige wat ze zeggen is dat ik kan aanmelden voor de nieuwsbrief als ik updates wil ontvangen over of het artikel nog komt: het is toch te gek voor woorden dat dat als bedrijf je reply is als een klant al drie weken wacht op iets wat niet komt en nooit is gekomen.

Beoordelingen voor fashionette.nl

7 nov. 2022
Een tas gekocht. Omdat ik niet meer hoorde en ook geen tas had ontvangen zelf contact opgenomen. Telefonisch niet te bereiken. Na meerdere malen 12+ minuten in de wacht te staan wordt de verbinding verbroken. Uiteindelijk een mail gezonden, toen kreeg ik te horen dat de tas niet op voorraad was. Nu krijg ik mijn geld terug…en ben daar nog op aan het wachten.
1 nov. 2022
Ik heb deze pakket niet ophalen van afhaalpunt. Ik was ging net vakantie toen deze paket afgeleverd werd. Na 2 weken terug van vakantie dacht ik het pakket zeker terug verstuurd naar de zender.
9 nov. 2022
Er wordt elke keer bestelling geannuleerd
27 sep. 2022
3 bestellingen geplaatst. 1 geleverd; 2 geannuleerd vanwege technische storing ofzo. Het is niet geloofwaardig!
18 okt. 2022
9 okt. 2022
8 okt. 2022
15 aug. 2022
Super slechte ervaring! Door logistieke redenen is mijn pakket nooit aangekomen. Men heeft het pakket vergeten te scannen bij het vervoer naar Nederland. Na telefonisch contact te hebben opgenomen met Fashionette vertelde de customer service werknemer dat Fashionette dit goed ging oppakken en een nieuwe zending ging plaatsen. Ik moest dit alleen aanvragen via e-mail. Na eenmaal contact te hebben opgenomen via e-mail vertelde Fashionette me dat ze er niets aan konden doen. Ze gaven me een kortingsvoucher voor 30 euro en vertelden me dat ik de producten op nieuw moest bestellen. Natuurlijk waren de producten niet meer voor de helft afgeprijsd op dat moment en had ik de boot gemist. Customer service kwam me nergens tegemoet hiervoor. Waarschijnlijk was het gewoon een prijsfout en hebben ze mijn pakket express niet door laten gaan. Een belachelijk slechte website! Mijn tip, bestel nooit bij Fashionette! Je kunt beter bij Farfetch of 24S bestellen voor dit soort producten.
12 aug. 2022
Slechte kwaliteit in service Ik heb 2 keer bestelling geplaatst en alle twee keer zijn geannuleerd de dag van de levering zonder niks te laten weten. Pas de dag van de levering voor de tweede keer als ik niet bel blijf ik de heledag thuis op iets te wachten die niet geleverd gaat worden!!
9 aug. 2022
mijn artikel die ik heb betaald komt niet binnen.
15 jan. 2022
21 dec. 2021
bestelling kerstcadeau voor de vrouw gedaan bij jullie en zou donderdag/vrijdag binnenkomen. Vrijdag einde dag maar eens gebeld dat ik nog niks gehoord had en kreeg als antwoord dat het pakketje nog niet uit jullie magazijn weg was. op de vraag van mij wat er dan mee aan de hand was kreeg ik alleen het antwoord dat jullie daar binnen 3 werkdagen op zouden antwoorden.... vervolgens gelijk de order maar geannuleerd maar zelfs daar krijg ik nog geen duidelijke antwoorden op. Al met al kan de communicatie stukken beter!
14 feb. 2022
I ordered the rhea xs messenger bag brown…. First order i get a defect… The second time order the same product i didnt get a order confirm… I waited a couple days to het nu money back. So i ordered again… For the Third time, I got a 20 procent discount code.. So i used it and the order cancelled on his own… It took a couple days when i got my money bag. I complainted about it Because how can it go fault 3 times for the same order… But they could do nothing. Now the bag is sold out..
7 dec. 2021
Bestelling ruim op tijd besteld, en zou 2-3 December geleverd worden. Nu nog niet geleverd, en ook niemand die iets kan vertellen… een late levering kan gebeuren, maar dit was/ is echt heel slecht.
16 mei 2022
Ik heb mijn pakketje niet ontvangen. Ben de hele tijd thuis en die meneer is niet aan de deur geweest. Mijn inlog weet ik niet meer,het lukt niet om contact met jullie te maken.
17 jan. 2022
1e bestelling meerdere keren voor moeten bellen en gemaild nooit antwoord gekregen nooit ontvangen en uiteindelijk hebben ze mijn bestelling geannuleerd weer gebeld en ze konden me alleen helpen als ik het opnieuw bestelde ook deze werd uiteindelijk geannuleerd 😡 als ze op deze manier zaken doen hoeft het van mij niet zou de site nooit aanraden en weiger ook nog iets te bestellen
7 jan. 2022
Eerst zou de levering 30/31 decemberzijn niet ontvangen geen mail niets na de feestdagen gebeld en ja ze zijn er mee bezig het is druk etc etc nog een keer een mail gestuurd geen antwoord gekregen nog maar weer eens gebeld en alles zou goed komen krijg ik net weer een mail order is gecanceld nou schandalig
25 jul. 2022
Postbedrijf en met name UPS heeft een slecht service. Bij bestelling werd vermeld dat bezorging met een paar dagen plaats zou vinden. Na contact krijg ik te hıren dat er een “attempt” geweest zou zijn door UPS maar dat klopt niet. En nu word er van mij verwacht dat ik zelf moet ophalen met een vaag bericht
23 feb. 2022
Ze sturen gewoon 2x een verkeerd horloge. Herenmodel besteld, er wordt 2x een ander damesmodel gestuurd. Excuses worden gemaakt, maar daar heb je niks aan. Voor mij NOOIT MEER bij Fashionette. Voor de volledigheid: Dit is een Duits bedrijf, al lijkt het op de site Nederlands te zijn.
30 mei 2022
Na een week bestelling geannuleerd met reden storing, nog geen geld retour ontvangen. Bestelling opnieuw geplaatst en wederom betaald. staat al een paar dagen op in behandeling. Telefonisch niet bereikbaar.