beautyfashionshop.nl- Logo - Beoordelingen

beautyfashionshop.nl

42 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.968 beoordelingen in totaal

23 jul 2023
In het brievenbus pakket ontbrak 1 item. Toen ik dat meldde, kreeg ik direct een reactie. Nadat ik een foto van het pakket naar hen had gemaild, kreeg ik direct het ontbrekende item toegestuurd. Toen ik dacht dat het niet de juiste kleur was, ging men dit direct uitzoeken bij de leverancier. Bleek wel de goede kleur, maar leek op de site anders dan in het echt. Bij gebruik was het inderdaad wel de gewenste kleur.

Verpaking was open ,de Cream zelf lijkt oud te zijn kleur is aan het donkere kant vergelijk met wat mijn vrienden heeft

Beoordelingen voor beautyfashionshop.nl

Top !

Altijd goede service en respecteren leveringsdatum. Je wordt snel geholpen door de klantendienst
1 jan 2024

Top service.

Nadat een pakket kwijt was geraakt, ben ik uitstekend geholpen. Producten zijn ook top. Ik raad deze webshop zeker aan.
Zeer snelle levering, goede prijzen en veel keus.
Wegens supergoeie service!
19 nov 2023
BFS heeft sowieso normaliter al goede service en mooie prijzen, maar ook als er een extra stap gezet moet worden geeft BFS perfecte opvolging en gaan ze top op de bodem om je te helpen. Helemaal perfect.
21 okt 2023
18 okt 2023
13 okt 2023
Snelle levering inclusief mooi proef monster!
29 sep 2023
24 sep 2023
snel en goed
13 okt 2023
Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen uw mening enorm! Team, beautyfashionshop.nl
16 sep 2023
13 okt 2023
Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen uw mening enorm. Team, beautyfashionshop.nl
12 sep 2023
Verzending ging niet goed door postbode maar keurig opgelost alsnog bezorgd
13 okt 2023
Hartelijk dank voor uw review, fijn dat het uiteindelijk allemaal goed is gekomen. Graag tot ziens. Team, Beautyfashionshop.nl
4 sep 2023

Klacht perfect opgelost

Ik had gemaild met een klacht. Ze hebben de klacht serieus genomen en een prima oplossing geboden. Snel, vriendelijk.
13 okt 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn te lezen dat u tevreden bent met de oplossing die wij geboden hebben. Graag tot snel, Team, beautyfashionshop.nl
29 aug 2023
snelle afhandeling en service
27 aug 2023
Ik heb gemaild met een klacht, nog geen reactie. Heb een pakket ontvangen met alleen die tube, zonder bescherming en/of gesealed zoals ik gewoonlijk gewend ben van Dermalogica producten. Dit geeft mij geen goed gevoel.
13 sep 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het heel vervelend dat u niet tevreden bent over de zending. Per e-mail nemen wij contact met u op om dit netjes op te lossen. Met vriendelijke groet, beautyfashionshop.nl
15 aug 2023

Slechte communicatie via post

Slechte communicatie via PostNL
5 aug 2023
5 aug 2023
Alles was goed. Geen verbetering nodig