beautyfashionshop.nlBeoordelingen

: 4.588UitstekendGecertificeerd

Details
Contact
Contact
Be Beauty Online B.V.
Euregioweg 245
7532 SM Enschede
Nederland
Handelsregister
KvK 68340990
Gevolmachtigde
Han Bruggink

Beoordelingen voor beautyfashionshop.nl

4.51/5.00
Uitstekend
Hoe wordt de score berekend?

2.761 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

72 %
18 %
3 %
2 %
5 %
4.588 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over beautyfashionshop.nl

Filter 
(70)
4 dagen geleden
Ik ben niet tevreden over de magical spray. De geur blijft maar een paar uur hangen. Ik moet alsmaar blijven sprayen. Een vriend van mij had de spray ook gekocht, weliswaar bij een andere winkel, en bij ons in de hal en in de wc gesprayd en de geur bleef drie dagen lang hangen. Vandaar dat ik deze spray ook wilde kopen. Op het internet kwam ik uit bij uw winkel.
 Geverifieerde beoordeling|
6 dagen geleden
Weinig extra’s verpakkingen gedeukt, vreemd voor zulke kostbare producten.
 Geverifieerde beoordeling|
9 dagen geleden
2 producten wel op voorraad op de website, echter niet leverbaar. erg jammer. nu wachten op terugbetaling, en opnieuw op zoek naar het cadeau.. dit was mijn eerste bestelling bij Beautyfashion. ik twijfel of ik nogmaals zou bestellen.
 Geverifieerde beoordeling|
10 dagen geleden
3 januari besteld, nu 10 januari en nog geen producten geleverd gekregen.
 Geverifieerde beoordeling|
15 dagen geleden
Duurde wel lang voordat het geleverd werd, verder alles keurig..
 Geverifieerde beoordeling|
24 dagen geleden
Bestelling geplaatst, betaald en bevestiging ontvangen. Na drie dagen nog niets verstuurd, toch maar eens informeren, er was niets betaald dus ook niets in behandeling genomen, of ik een bewijs had van de betaling? dat had ik en toen kreeg ik weer dezelfde bevestiging gestuurd. Daarna een mail dat van de vier producten 3 er niet op voorraad waren dus ik moest nog even geduld hebben. Nooit meer dus
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van beautyfashionshop.nl
22 dagen geleden
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij vinden het ontzettend vervelend om te horen dat u het bestelproces zo heeft ervaren. In verband met een storing is uw bestelling blijven hangen waardoor de bestelling niet is doorgezet. Wij hebben het voor u op kunnen lossen en uw bestelling gaat vandaag de deur uit. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en de vertraging!
1 maand geleden
Helaas nog geen levering gehad
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van beautyfashionshop.nl
22 dagen geleden
Hartelijk dank voor uw beoordeling! In verband met de huidige COVID-19 situatie heeft uw bestelling enkele vertraging opgelopen. Wij verwachten uw bestelling vandaag of uiterlijk morgen te kunnen versturen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
1 maand geleden
Geen levering ontvangen en wel een beoordeling invullen!
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van beautyfashionshop.nl
1 maand geleden
Hartelijk dank voor uw beoordeling! In verband met de drukte rondom de feestdagen en COVID-19 is het mogelijk dat de levering iets langer duurt dan dat u gewend bent. De bestelling gaat vandaag nog de deur uit en wij hebben een kleinigheidje toegevoegd aan uw bestelling voor het ongemak. Nogmaals onze excuses voor de vertraging!
1 maand geleden
Na de bestelling en betaling heb ik een week moeten wachten voor ik het product kreeg
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van beautyfashionshop.nl
1 maand geleden
Hartelijk dank voor uw beoordeling! In verband met de drukte rondom de feestdagen en COVID-19 is het mogelijk dat de levering iets langer duurt dan dat u gewend bent. De bestelling is 4 dagen geleden verstuurd en zou inmiddels geleverd moeten zijn. Nogmaals onze excuses voor de vertraging!
1 maand geleden
De levering door DHL is ongelooflijk slecht ! wantjullie service is uitstekend ! Van mij dus geen bestellingen meer zo lan DHL voor jullie beOrgt, jammer!
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van beautyfashionshop.nl
1 maand geleden
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij vinden het ontzettend vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over DHL. Wij zullen per e-mail met u contact opnemen hierover.
1 maand geleden
Duurde een week voor ik mijn bestelling binnenkreeg
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van beautyfashionshop.nl
1 maand geleden
Hartelijk dank voor uw beoordeling! In verband met de drukte rondom de feestdagen is het mogelijk dat de levering iets langer duurt dan dat u gewend bent. Onze excuses hiervoor!
1 maand geleden
Met mijn bestelling kreeg ik als antwoord: bestelling ontvangen en in behandeling en 3 dagen erna kreeg ik een mail dat het niet meer voorradig was, vreemd, wel netjes 7 dagen er na mijn betaling retour gekregen
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van beautyfashionshop.nl
1 maand geleden
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij doen ons uiterste best om klanten zo spoedig mogelijk in te lichten over de bestelling, via deze weg willen wij nogmaals onze excuses aanbieden voor de te late terugkoppeling en dat het product niet meer leverbaar is.
2 maanden geleden
Product aangekocht in de webshop, blijkt nu niet voorradig moet er nu veel langer op wachten. Er stond niet bij het artikel dat het niet voorradig was dus zie ik als misleiding je betaald er al wel voor terwijl het niet geleverd kan worden op dat moment . Gebeurt tegenwoordig te vaak in de webwinkels .
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van beautyfashionshop.nl
2 maanden geleden
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Zoals per e-mail aangegeven heeft uw bestelling enige vertraging opgelopen, dit kan komen doordat bijvoorbeeld meerdere klanten hetzelfde product hebben besteld en onze voorraad niet toereikend is. Daardoor grijpen wij voor uw order net mis. De producten worden vandaag bij ons verwacht en zo spoedig mogelijk verstuurd. Nogmaals onze excuses voor de vertraging!
2 maanden geleden
De produkten zijn echt goed. Helpt ook bij ecxeem! De levering liet lang op zich wachten. Kwam ook door de pakketdienst. Toen ik er over belde naar de klantenservice zei de medewerkster steeds hetzelfde zinnetje, dat het er aan kwam. Ik zat er erg mee omhoog. Daar ging ze niet op in, pas op het laatst. Iets meer tegemoetkoming was fijn geweest en voortaan maar ruim van te voren bestellen!
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Duurde lang voordat ik wat te horen kreeg wanneer het bezorgd zou worden.
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Bestelling nog niet volledig geleverd !!!!!!!
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van beautyfashionshop.nl
3 maanden geleden
Hartelijk dank voor uw bericht. Zoals per e-mail aangegeven was er 1 product die enige vertraging had opgelopen. Deze is afgelopen woensdag verstuurd en wordt zo spoedig mogelijk geleverd. In verband met de drukte bij de Post is het mogelijk dat de levering iets langer duurt dan dat wij gewend zijn. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
3 maanden geleden
Bij me eerste levering was mijn bestelling kwijt. Had gebeld met Beautyfashionshop en het werd meteen uitgezocht en nieuwe verzonden die wel in goede orde is ontvangen. Ik heb neoderma blue blood besteld en ben er echt een super blij mee. Beste gehydraterende crème ooit!
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van beautyfashionshop.nl
3 maanden geleden
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Wij zijn in ieder geval blij om te horen dat de tweede zending goed is aangekomen!
3 maanden geleden
Ik had een haarserum besteld en die was gaan lekken. Dus ik kreeg geen volle verpakking.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van beautyfashionshop.nl
3 maanden geleden
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij vinden het ontzettend vervelend om te horen dat uw verpakking is gaan lekken. Wij nemen per e-mail contact met u op om samen tot een oplossing te komen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
3 maanden geleden
Helaas klopt de voorraad niet met de website. Artikelen bleken niet op voorraad. Ze hebben mij een paar dagen later geinformeerd daarover.Nu maar afwachten wanneer het geleverd zal worden.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van beautyfashionshop.nl
3 maanden geleden
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Uiteraard doen wij ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren, echter heeft de bestelling enige vertraging opgelopen in verband met de huidige situatie. Nogmaals onze excuses voor de vertraging!
4 maanden geleden
Gisteren heb ik de bestelde 4 x matte oogschaduw van John Van G, kleur swatch 8716612095786-730, kleur swatch 8716612095892-769 en kleur swatch 8716612095793-734, ontvangen. Op de site van Beauty Products was niet te zien dat het hier om een soort hele kleine navulverpakkingen ging. Dat viel dus even tegen. Service: er zat er een balpen en proefverpakkinkje van iets bij. Leuk, maar onnodig!
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van beautyfashionshop.nl
4 maanden geleden
Hartelijk dank voor uw beoordeling! De eyeshadow van John G zijn inderdaad kleine ''verpakkingen'' zodat u deze eventueel kunt opbergen in de eyeshadow box.