beautyfashionshop.nl- Logo - Beoordelingen

beautyfashionshop.nlReviews

Beoordelingen voor beautyfashionshop.nl

647 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

16 aug. 2022
Super snelle verwerking en verzending van de bestelling; top! Heel erg bedankt! Wat wellicht beter zou kunnen is verzenden via een andere bezorgpartij. In dit geval was het DHL. DHL gaf aan 2 dagen later te bezorgen. Ik ben de hele middag thuis geweest om het pakketje op te wachten. Ineens ontving ik een mail dat de bezorger was langs geweest maar dat ik niet thuis was. Ik zat ongeveer letterlijk de hele middag naast de voordeur. Dus dat is niet waar. Er is nooit een bezorger van DHL aan de deur geweest. Bij nagaan van reviews van DHL op Trustpilot kwam ik dit veelvuldig tegen. Mensen zijn niet erg te spreken over DHL. In mijn geval heb ik een heel weekend moeten wachten om vervolgens op maandag het pakketje zelf op te halen bij een DHL Servicepoint. Ik denk niet dat dit helemaal de bedoeling kan zijn... Jullie leveren een goede service, maar DHL maakt er een potje van. Misschien een idee om te overwegen om te kiezen voor PostNL of eventueel andere bezorgservice? Verder erg content met jullie service, scherpe prijs en de fijne samples die ik bij mijn bestelling heb ontvangen; dank!

11 apr. 2022
Toen ik mijn bestelling plaatste gaf de website aan dat de door mij bestelde producten voorradig waren. Echter kreeg ik na 5 dagen het bericht dat mijn bestelling vertraagd was en dat ik binnen 1-2 werkdagen een track and trace zou ontvangen. Dit gebeurde echter niet. Na 1,5 week heb ik maar gemaild waar mijn bestelling bleef, want ik had nog steeds geen track and trace ontvangen. In plaats van een persoonlijke mail kreeg ik nagenoeg hetzelfde bericht als dat ik eerder ontvangen had. Beetje jammer. Uiteindelijk kreeg ik mijn bestelling pas 2 weken later, terwijl ik het volgens de website de volgende dag al zou krijgen.

Beoordelingen voor beautyfashionshop.nl

De nachtcrème die ik besteld had, zag er een beetje vreemd uit. Nadat ik een foto had gestuurd, kreeg ik zonder gezeur een nieuw potje.
Uitstekende service
Al enkele jaren bestel ik/ben ik vaste klant bij Beautyfashionshop, echter merk ik helaas op, dat de kwaliteit van de service steeds verder achteruit gaat in deze tijd. Voorheen kwam de bestelling er al met 2 a maximaal 3 werkdagen geleverd en nu is het al een langere tijd/vaak voorgekomen dat ik ruim 2 weken of zelfs langer!! Op mijn bestelling moet wachten. Hierover moet ik dan vervolgens zelf erachteraan gaan/contact opnemen met Beautyfashionshop, om na te vragen hoe het met mijn bestelling verloopt en dan krijg ik steevast als antwoord te horen: de producten die u besteld heeft, zijn niet op voorraad en of tijdelijk niet leverbaar. Het is dat de producten die ik veelal bij Beautyfashionshop bestel, niet te vinden zijn bij een andere webshop of winkel in de buurt, want dan was ik zeker als klant bij Beautyfashionshop weggegaan en had ik de producten elders besteld!. Tegenwoordig moet je voor jezelf aanhouden dat je minimaal 2 weken van te voren een bestelling plaatst, om er zeker van te zijn dat je dan je aanvulling crèmes etc, optijd in huis hebt. Tevens vind ik ook de "proefmonsters' erg karig en weinig variatie bieden. Het is vaak èèn klein zakje creme en een pen wat je krijgt bij je bestelling, ongeacht het besteedde bedrag. Wat moet ik uittesten met èèn klein zakje creme? Dit is na 1x gebruiken al gelijk op en vervolgens kan ik er dan ook nog niet echt over beoordelen of dat ik het echt een fijne creme/product vind om vaker te gebruiken. Dus daarom heb ik een tijdje geleden maar eens een keer een proefpakket besteld voor een bepaalde huidtype, bij Beautyfashionshop verkopen ze namelijk ook 'kleine proefpakketjes van €3' voor elke huidtype. Hiervan heb ik er enkele besteld gehad bij mijn gewone standaard bestelling en wat bleek, bij thuiskomst van het pakket heb ik voor €9 (3 verschillende proefpakketjes) alleen maar 'gratis proefmonsters' gekregen, waarop aan de achterkant van de zakjes/potjes staat: not for sale. Dit vind ik echt slecht en teleurstellend. Je betaald dus voor een zakje proefmonsters, die eigenlijk niet eens 'verkocht' mogen worden, maar juist bedoeld zijn om GRATIS aan de klant mee te geven. En als klapper op de vuurpijl, heb ik voor het aanleveren van mijn pakket eens een keer gekozen voor levering in de avonduren (vanaf 17.30u) gekozen en hiervoor moest ik extra/aparte verzendkosten bijbetalen aan Beautyfashionshop, en vervolgens staat de bezorger van DHL alsnog 'overdag voor 17.30u' aan mijn deur voor het bezorgen van mijn pakket en is er uiteraard niemand thuis!. Hierdoor kreeg ik dan ook een 'wij hebben u gemist' briefje en moest ik zelf mijn pakket bij een 'servicepoint' gaan afhalen, Wat mij uiteraard ook weer extra tijd en geld kost. Nogmaals, het is dat ik de producten die ik meestal bij Beautyfashionshop bestel, niet zo gauw ergens anders kan vinden, maar mocht ik het wel elders kunnen vinden, dan stop ik per direct het klant zijn bij bema/Beautyfashionshop.
13 nov. 2022
Snelle levering, juiste toezending van de producten en vlotte afhandeling.
13 nov. 2022
12 nov. 2022
12 nov. 2022
9 nov. 2022
Snelle en goede service. Goeie prijzen
8 nov. 2022
Snelle verzending. Ben tevreden en ga zeker weer bestellen.
7 nov. 2022
Snelle afhandeling van de bestelling.
7 nov. 2022
het is handig in een flesje
7 nov. 2022
Snelle levering!, leuke attentie erbij.
6 nov. 2022
Bestelling goed verpakt en vlug ontvangen. Toppie