beautyfashionshop.nl- Logo - Beoordelingen

beautyfashionshop.nlReviews

Beoordelingen voor beautyfashionshop.nl

645 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

16 aug. 2022
Super snelle verwerking en verzending van de bestelling; top! Heel erg bedankt! Wat wellicht beter zou kunnen is verzenden via een andere bezorgpartij. In dit geval was het DHL. DHL gaf aan 2 dagen later te bezorgen. Ik ben de hele middag thuis geweest om het pakketje op te wachten. Ineens ontving ik een mail dat de bezorger was langs geweest maar dat ik niet thuis was. Ik zat ongeveer letterlijk de hele middag naast de voordeur. Dus dat is niet waar. Er is nooit een bezorger van DHL aan de deur geweest. Bij nagaan van reviews van DHL op Trustpilot kwam ik dit veelvuldig tegen. Mensen zijn niet erg te spreken over DHL. In mijn geval heb ik een heel weekend moeten wachten om vervolgens op maandag het pakketje zelf op te halen bij een DHL Servicepoint. Ik denk niet dat dit helemaal de bedoeling kan zijn... Jullie leveren een goede service, maar DHL maakt er een potje van. Misschien een idee om te overwegen om te kiezen voor PostNL of eventueel andere bezorgservice? Verder erg content met jullie service, scherpe prijs en de fijne samples die ik bij mijn bestelling heb ontvangen; dank!

11 apr. 2022
Toen ik mijn bestelling plaatste gaf de website aan dat de door mij bestelde producten voorradig waren. Echter kreeg ik na 5 dagen het bericht dat mijn bestelling vertraagd was en dat ik binnen 1-2 werkdagen een track and trace zou ontvangen. Dit gebeurde echter niet. Na 1,5 week heb ik maar gemaild waar mijn bestelling bleef, want ik had nog steeds geen track and trace ontvangen. In plaats van een persoonlijke mail kreeg ik nagenoeg hetzelfde bericht als dat ik eerder ontvangen had. Beetje jammer. Uiteindelijk kreeg ik mijn bestelling pas 2 weken later, terwijl ik het volgens de website de volgende dag al zou krijgen.

Beoordelingen voor beautyfashionshop.nl

24 okt. 2022
Niet goed de bestelling bekeken Het artikel was ook goed,maar had andere besteld
27 aug. 2022
Er zijn altijd artikelen niet of vertraagd leverbaar, zeer irritant. Je hoort dat ook pas via een separate email nadat je de bestelling hebt afgerond en betaald.
3 sep. 2022
niks mis mee, maar gewoon bezorgen wat je bestelt moet niet als uitzonderlijk geweldig gevonden worden, onopvallend gewoon
17 mei 2022
Vergeleken met andere online shops duurt het voordat het pakket traceerbaar is. Telkens zegt de link dat het pakket nog niet bij de koerier is, maar het vlijkt dat het al lang onderweg is. Frustrerend want je moet er wel voor thuisblijven, Een telefoontje gaf soelaas. Duurde wel 6 dagen dat de bestelling kwam.
20 mrt. 2022
Bij vraag voor een proefje om iets uit te proberen nog nooit iets gekregen en dat terwijl je voor honderde euro’s besteld. Bij vraag om het bij een afhaalpunt op te halen wordt het toch naar het adres gestuurd van de factuur
5 jun. 2022
Ik krijg dit verzoek maar heb nog niks ontvangen! Vlgns de track & trace zou het afgelopen donderdag bezorgd zijn maar ik heb niks ontvangen ook bij mijn buren is het niet. Heb een mail gestuurd naar beautyfashion shop of zij het voor mij wilde uitzoeken maar nog geen reactie ontvangen! Heb eerder bij ze besteld verzending duurde lang, toen werd ik niet op de hoogte gehouden over de vertraging. Nu duurde het weer lang maar ze hebben iets met de feedback gedaan vandaar 3 sterren. Hopelijk krijg ik nu snel een reactie waar mijn pakketje is anders 1 ster!
19 mei 2022
Eerder een mail sturen wanneer een product niet op voorraad is. Heb hier zelf naar moeten vragen. Wanneer je bestelling betaald is en je producten blijken toch deels geleverd te kunnen worden, kom je niet aan het gratis verzendbedrag dan moet je alsnog verzendkosten betalen. Geld voor niet leverbare producten wel netjes terug gekregen, maar er werden wel verzendkosten in rekening gebracht.
19 apr. 2022
Slecht bereikbaar en lange leveringstijd
29 jan. 2022
Ooit begonnen hier te kopen, omdat je altijd 10% korting zou krijgen. Altijd is helaas afgelopen, nu krijg je 5%. Producten zijn prijzig, dus dat maakt wel een verschil. Op vragen of verzoeken mbt producten wordt niet echt ingegaan. Is niet meer mijn standaard leverancier van verzorgingsproducten. Tegenwoordig eerst weer prijs vergelijken
Antwoord van beautyfashionshop.nl
15 mrt. 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wekelijks hebben wij verschillende kortingen en acties die wij aanbieden op onze webshop. Wij houden onze klanten altijd via onze nieuwsbrief op de hoogte van de lopende acties die wij aanbieden. Op deze manier proberen wij het voor iedereen toegankelijk te maken. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mochten er nog vragen zijn, dan horen wij dit graag.
20 mrt. 2022
bestelling vaak vertraagd en wordt andere verwachting gewekt op website nl. altijd direct leverbaar, dat klopt absoluut niet. Paar keer contact gehad met 1van jullie medewerkers, krijg ik een heel verhaal maar uiteindelijk is de conclusie dat de klant gewoon moet wachten
18 mrt. 2022
Jullie service is uitstekend, maar jullie prijzen zijn zelden concurrerend. Echt vervelend is het gespam door Trusted Shops achteraf. Ook nu weer... dus daarom ook hier maar even het verzoek te stoppen met die Trusted Shops sh*t.
14 jan. 2022
Veel keus duidelijke site maar de verzending is behoorlijk traag. Communicatie via mail loopt ook niet echt lekker als iets niet helemaal goed gaat.
16 jul. 2022
Niet echt het gewenste resultaat
13 mrt. 2022
goede prijs-kwaliteit te langzaame bezorging
11 apr. 2022
Alles in orde