home24.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor home24.nl

3.61/5.00

322 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over home24.nl

Traag en onduidelijk sprekend sprekende Belg Vriendelijke en attente bezorgers die het zware pakket op gevraagde plek hebben neergezet .
Hallo Tijdens het monteren van de kast waren er diverse kastdelen waar kleine beschadigingen op zaten hoewel de doos heel was. Heb eventueel foto's gemaakt bij interesse kan ik ze delen. Handleiding is prima en duidelijk. Gr D vGeerenstein
De levering gaat perfect,ook dat je kan zien waar de producten op dat moment zijn, product zelf is goed en services ook
Ik kan geen weken voor de ontvangst van m’n bestelling een beoordeling geven. Het is niet handig om daarom te vragen terwijl de levertijd bekend is, dus slecht is het resultaat van een domme vraag
Had enkele vragen bij bestelling. Top geholpen door medewerker!
Alles was duidelijk en snel geregeld.
snelle levering en goede service
De bank voldoet aan de verwachting. De levering was op tijd en de bezorgers hebben hem op verzoek naar de 1e etage gesjouwd. TOP!!
Tijdens het bekijken van wat we wilde hebben, kwamen we ook op de Duitse site van home24. Het artikel was in Duitsland 50 euro goedkoper, maar voor dezelfde prijs wordt hij in elkaar gezet. Besteld op de Nederlands site met de gedachte dat hij in elkaar gezet zou worden. Nou niet dus. In Duitsland is het dus ongeveer 25% goedkoper.
levering en product is uitstekend, we hebben van de service nog niet gebruikt. ik neem aan goed of uitstekend is
Over de levering kan ik nog niets zeggen, moet nog geleverd worden. Veel keuze op de site.
ik heb Bureau Finca Rustica I - massief grenenhout - 1000178037 besteld op 29.10.2020 Dat is vandaag gearriveerd - na enige onduidelijkheid van de vervoerder. We hebben het bureautje in elkaar gezet volgens de instructies, maar helaas blijkt het tafelblad krom te zijn. De buitenzijden buigen naar boven en in het midden is het blad 'dieper'. We kunnen het blad niet vastzetten.
peragtig
Erg tevreden over telefonisch contact en levering. Kast was paar dagen later afgeprijsd kreeg meteen het verschil terug
Snelle levering, binnen 4 dagen. Helaas beschadigd tijdens transport en er was geen andere meer op voorraad. Hierdoor aankoopbedrag binnen 5 werkdagen gerestitueerd, hulde!
De levering was in beide gevallen in gescheurde verpakkingen. Beide leveringen bevatte beschadigingen of mankementen. Van 2 leveringen heb ik wel zelf 1 bureau kunnen samenstellen. Nu moet ik 1 bureau van 17 kilo nog afgeven bij een postnl punt voor de retour. Best onhandig... 17 kilo! Leveringen waren wel snel. Maar zo gebrekkig. Eindcijfer 4
Kave spiegels goed ontvangen en snel geleverd! Mooie kwaliteit! Zeer tevreden.
Ik vind service bij jullie hartelijk goed
Mooie salontafel
Het product wordt pas over vijf weken geleverd. Tot op heden is dit mijn beoordeling over home24, de service, en het product