CasualCases.nl- Logo - Beoordelingen

CasualCases.nl
Beoordelingen:

249 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.847 beoordelingen in totaal  

4,65
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 feb 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
CasualCases.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling is wat ik ervan verwacht en is netjes geleverd. Ook paste onze Kobo er precies in. En niet onbelangrijk. De bestelling werd netjes in een kleine envelop in onze brievenbus gedeponeerd. Het gebeurt te vaak dat kleine artikelen in een te grote envelop of doos als pakketje afgeleverd moeten worden.

de meest kritische beoordeling

22 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
De macbook case is goed en mooi echter had ik bij de black stone echt zwart verwacht in plaats van groenig hij is in het donker met klein licht wel zwart maar overdag in normaal daglicht groen/zwart. Kwaliteit vind ik goed had alleen gehoopt dat hij zou zijn zoals de foto. Toch gehouden omdat ik het groen niet heel erg vind maar als je de case wilt aanschaffen wees dus bewust van de kleur dat het niet altijd zoals op de foto is!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor CasualCases.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Meer persoonlijke (telefonisch)contact ipv alles via mail.
Beoordeling melden
Antwoord van CasualCases.nl
2 apr 2024
Wel persoonlijk contact maar wij hebben er inderdaad voor gekozen om telefonisch niet meer bereikbaar te zijn, dit omdat het een eenmanszaak betreft en ik had opgemerkt dat juist op drukke momenten (wanneer alles op de post moet) dit er soms voor heeft gezorgd dat ik niet alles op tijd op de post kon doen. Het bedrijf is te klein voor een klantenservice medewerker, wel krijg je hierbij altijd persoonlijk contact van mij en maak ik geen gebruik van een chatbot. In de meeste gevallen moet iets toch via de mail verlopen, dat gold ook bij deze order ivm afbeeldingen en instructies voor retourneren.