CasualCases.nl- Logo - Beoordelingen

CasualCases.nl

246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.830 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 feb 2020
CasualCases.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De bestelling is wat ik ervan verwacht en is netjes geleverd. Ook paste onze Kobo er precies in. En niet onbelangrijk. De bestelling werd netjes in een kleine envelop in onze brievenbus gedeponeerd. Het gebeurt te vaak dat kleine artikelen in een te grote envelop of doos als pakketje afgeleverd moeten worden.

22 aug 2023
De macbook case is goed en mooi echter had ik bij de black stone echt zwart verwacht in plaats van groenig hij is in het donker met klein licht wel zwart maar overdag in normaal daglicht groen/zwart. Kwaliteit vind ik goed had alleen gehoopt dat hij zou zijn zoals de foto. Toch gehouden omdat ik het groen niet heel erg vind maar als je de case wilt aanschaffen wees dus bewust van de kleur dat het niet altijd zoals op de foto is!

Beoordelingen voor CasualCases.nl

Toch niet op voorraad.

Een product dat op de website stond als 'in voorraad' bleek toch niet leverbaar. Een vergeeflijke fout, als het niet te vaak voorkomt. Dat laatste kan ik niet beoordelen. Het aanbieden van alternatieven ging goed.
22 aug 2023
18 mei 2023

Oké, maar niet top

Hoesje doet wat het moet doen, maar de print vind ik van slechte kwaliteit (heeft een blauwe gloed) en het hoesje was lichtelijk beschadigd toen het binnen kwam (dit was niet hinderlijk).
9 mei 2023