CasualCases.nl- Logo - Beoordelingen

CasualCases.nl

245 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.842 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 feb 2020
CasualCases.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De bestelling is wat ik ervan verwacht en is netjes geleverd. Ook paste onze Kobo er precies in. En niet onbelangrijk. De bestelling werd netjes in een kleine envelop in onze brievenbus gedeponeerd. Het gebeurt te vaak dat kleine artikelen in een te grote envelop of doos als pakketje afgeleverd moeten worden.

22 aug 2023
De macbook case is goed en mooi echter had ik bij de black stone echt zwart verwacht in plaats van groenig hij is in het donker met klein licht wel zwart maar overdag in normaal daglicht groen/zwart. Kwaliteit vind ik goed had alleen gehoopt dat hij zou zijn zoals de foto. Toch gehouden omdat ik het groen niet heel erg vind maar als je de case wilt aanschaffen wees dus bewust van de kleur dat het niet altijd zoals op de foto is!

Beoordelingen voor CasualCases.nl

30 mrt 2024
Meer persoonlijke (telefonisch)contact ipv alles via mail.
Antwoord van CasualCases.nl
Wel persoonlijk contact maar wij hebben er inderdaad voor gekozen om telefonisch niet meer bereikbaar te zijn, dit omdat het een eenmanszaak betreft en ik had opgemerkt dat juist op drukke momenten (wanneer alles op de post moet) dit er soms voor heeft gezorgd dat ik niet alles op tijd op de post kon doen. Het bedrijf is te klein voor een klantenservice medewerker, wel krijg je hierbij altijd persoonlijk contact van mij en maak ik geen gebruik van een chatbot. In de meeste gevallen moet iets toch via de mail verlopen, dat gold ook bij deze order ivm afbeeldingen en instructies voor retourneren.
Het pakket is nog niet bezorgd. Dus we kunnen nog niks zeggen over de kwaliteit en de service. We hebben dit pakket een week voor kerst besteld, maar nu 2 dagen na kerst nog steeds niks binnen terwijl voor kerst werd beloofd. Heel jammer.
Antwoord van CasualCases.nl
Wij hebben nagekeken of wij een mail hadden ontvangen over deze vertraging echter kunnen wij niets terugvinden en zien nu pas dat deze zending vertraagd is (beoordelingsmails komen later). Het is daarom ook beter om ons gelijk te berichten inplaats van een beoordeling te plaatsen die wij veel later zien. Inmiddels is de zending afgeleverd, iets later dan afgesproken echter is dit niet heel vreemd net voor de kerstdagen.
22 aug 2023
31 okt 2023
Via track&trace niets geleverd, dus na 5 dagen maar een mail gestuurd waar mijn S23 hoesje blijft. Uiteraard had ik wel al betaald. Antw: Foutje bij Post verwerking en helaas laatste hoesje. Ergens in nov komt nabestelling. Mooi joet dus en geld terg gevraagd. Dat is correct afgehandeld. Maar is bestel nooit meer wat bij Casual Case. Hoe moeilijk kan het zijn: leveren van een Samsung S23 hoesje.
1 nov 2023
Bijzonder dit, terwijl wij dit goed hadden uitgelegd. De hoes die de klant had besteld hebben wij op de beloofde dag op de post gedaan, op de een of andere manier is de zending zoekgeraakt bij PostNL. Helaas hebben hier geen controle over en PostNL geeft aan dat wij dit dan maar verzekerd moeten opsturen, wij geven aan dat dit gewoon afgeleverd moet worden zoals verwacht en wat u werk is. Ook had de klant de laatste hoes besteld, waardoor wij deze niet gelijk konden naleveren anders hadden wij dit gedaan. Kortom, als wij dit van te voren hadden geweten hadden wij niet de moeite gedaan op dit überhaupt op de post te doen. Inderdaad hoe moeilijk kan het zijn om iets te leveren.

Toch niet op voorraad.

Een product dat op de website stond als 'in voorraad' bleek toch niet leverbaar. Een vergeeflijke fout, als het niet te vaak voorkomt. Dat laatste kan ik niet beoordelen. Het aanbieden van alternatieven ging goed.
25 nov 2023

Low Price Low Quality Batterycase

Is 1/2 prijs van battery case die ik vroeger had voor mijn iPhone Xs maar is dan ook een lage kwaliteit, made in China, prulletje. Geen idee of het- of hoeveel het mijn 15 Pro Max kan opladen…
Antwoord van CasualCases.nl
Klant gaf aan dat het een prulletje is, dit is zeker niet het geval. Het product is wel in China gemaakt, evenals de iPhone zelf. Dit zou niet moeten betekenen of iets het wel of niet doet. Prijzen van 2017 zullen inderdaad anders zijn met die van nu. Wij hadden gevraagd aan de klant of het product goed werkt, aangezien dit niet helemaal duidelijk was in de beoordeling. Wij hebben geen reactie mogen ontvangen op meerdere mails. Mocht deze het niet doen, dan sturen wij altijd een vervangend product op.
18 mei 2023

Oké, maar niet top

Hoesje doet wat het moet doen, maar de print vind ik van slechte kwaliteit (heeft een blauwe gloed) en het hoesje was lichtelijk beschadigd toen het binnen kwam (dit was niet hinderlijk).
15 jul 2023
Het heeft niets met jullie te maken maar met POST.NL ik heb mijn case nog steeds niet ontvangen..
5 jul 2023
Product was kapot en kan hem nu dus niet gebruiken
7 jul 2023
Hallo Gijs, Bedankt voor uw beoordeling. Dat is uiteraard niet de bedoeling, echter kan ik niks terugvinden mbt schade van dit product of het ordernummer. Kunt u aangeven wanneer u ons bericht heeft? Aan de hand van de mail kunnen wij meer voor u betekenen. Met vriendelijke groet, Wout
9 mei 2023