CasualCases.nl- Logo - Beoordelingen

CasualCases.nl

244 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.841 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 feb 2020
CasualCases.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De bestelling is wat ik ervan verwacht en is netjes geleverd. Ook paste onze Kobo er precies in. En niet onbelangrijk. De bestelling werd netjes in een kleine envelop in onze brievenbus gedeponeerd. Het gebeurt te vaak dat kleine artikelen in een te grote envelop of doos als pakketje afgeleverd moeten worden.

22 aug 2023
De macbook case is goed en mooi echter had ik bij de black stone echt zwart verwacht in plaats van groenig hij is in het donker met klein licht wel zwart maar overdag in normaal daglicht groen/zwart. Kwaliteit vind ik goed had alleen gehoopt dat hij zou zijn zoals de foto. Toch gehouden omdat ik het groen niet heel erg vind maar als je de case wilt aanschaffen wees dus bewust van de kleur dat het niet altijd zoals op de foto is!

Beoordelingen voor CasualCases.nl

30 mrt 2024
Alles helemaal top! Ik zou allen in de bevestiging een voorbeeld willen zien van wat ik heb besteld… Ben er erg blij mee! Past perfect.
Communicatie - via email is prima
Keurig op tijd bezorgd
13 jan 2024
Familie
AG
Annie G.
Dventer
Het is een mooie map ik ben er blij mee .Maar wanneer ikhem sluit gaat mijn Tablet Niet automatschis op sleep funtie .En wanneer ik de Tablet weer open gaat hij ook niet automatis open vreemd vind ik Ik hoop dat hier een antwoord op kan krijgen BvB Gr H Plugge
29 okt 2023
Eerste case die ik ha ontvangen was lelijk De brievenbuspakketen was iedere keer iets mee, te groot en dan moet je in discussie met post nl. Well kunnen inruilen voor een mooie case ben daar zeer blij mee.
Had verkeerd product besteld. Na een beetje mailverkeer waarin goed weed meegedacht.omruiling was geen probeer.
4 aug 2023

Zoals het moet

Goede ervaring met de levering. Het product ziet er goed uit. De tijd zal de kwaliteit laten zien.
1 sep 2023

Mooi hoesje, verzending vertraagd

Mooi hoesje, goede communicatie, bestelling was enkele dagen later als oorspronkelijk verwacht
9 sep 2023
Bestelling snel en correct uitgevoerd. Cover is wel gevoelig voor vingerafdrukken..
13 okt 2023
Beoordeling is zeer positief. Geboden hulp werd door mij zeer gewaardeerd
10 okt 2023
Snel het bestelde artikel gekregen. Nog niet in gebruik Is een cadeau
23 jun 2023
We wachten nog op de omruilhoes, maar vertrouwen dat het goed komt.