bakeliet.nlBeoordelingen

73 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over bakeliet.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Supersnelle levering
De service na twee gebroken stopcontactkappen is vriendelijk en coulant. Er werden me drie nieuwe kappen voor de prijs van 1 gestuurd.
Bestellen en de volgende dag in huis ,zeer fijn . Ook goed verpakt ,zodat er geen beschadigingen zijn . Bedankt.
Mooie producten, staan prachtig als vervanging van de 'normale/standaard' schakelaars, snelle levering
Top service ! En bedrijf wat zeer solide werkt. Gisteravond laat besteld en vanmorgen al geleverd. Voor de bovenverdieping hadden we ook al THPG schakelmateriaal bij Bakeliet.nl besteld, waar we zeer tevreden over zijn.
Kwalitatief goed product en snelle service. Voor 23:45 bestellen is echt de volgende dag in huis. Zelfs vragen via de app worden in de avond nog beantwoord. Kan het alleen maar aanraden hier te kopen.
De levering op zich is goed. Maar waarom moet elke dag een vrachtwagen komen meter deelleveringen als de bestelling nog niet compleet is. Beetje overdone en niet milieu vriendelijk.
Antwoord van bakeliet.nl
Bedankt voor je reactie, we moeten even 2 dingen van onze kant toelichten: 1. bezorging is met PostNL die elke dag toch al door je straat rijdt en gebeurd niet met een vrachtwagen 2. je ziet de voorraad aantallen duidelijk staan tijdens bestellen, geef even bij opmerkingen aan dat je geen haast hebt dan maken we er graag 1 complete zending van. Veel klusplezier en groeten van Team Bakeliet.nl
Keurig een mailtje gekregen of ik wel de goede wcd's besteld had. Netjes dat ze de bestelling controleren. Snel en keurig verzonden en afgehandeld!
snelle levering, mooie kwaliteit. wel even oppassen met het afdekraam voor de dimmers - even de uitstaande punten afknippen.
hier hoeft niets te veranderen over de uitstekende service daar kunnen anderen mischien nog wat van leren
Snelle levering, uitstekende kwaliteit van de materialen. Zo vind je het in de bouwmarkt niet.
Snelle levering, goed verpakt en product komt volledig overeen met de beschrijving.
Snelle vlotte levering. Uitstekend verpakt. Goede informatie over beschikbaarheid.
Zeer goede kwaliteit, snelle levering en kwalitatieve en ecologisch verpakking!
Mooie spullen, met aandacht verpakt en verzonden. Snel en duidelijk. All good.