fischer-wolle.de/nl/- Logo - Beoordelingen

fischer-wolle.de/nl/

183 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden270 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 aug 2022
fischer-wolle.de/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 aug 2023
Heel fijn dat de producten zo duidelijk zijn omschreven en hoeveel bollen je nodig hebt voor een trui maat 38. Daarmee kan ik heel makkelijk inschatten wat ik nodig heb voor mijn haak- en breisels. Snelle levering, netjes verpakt
DM
Diana M.
Alkmaar

Slechte kwaliteit wol. In de bolletjes zaten grote stukken van een draadje en heel dikke stukken. Dit moest ik er uit knippen wat ten koste ging van de draadlengte en er een knoop ontstond.
PM
Pien M.
Uchelen

Beoordelingen voor fischer-wolle.de/nl/

5 nov 2023
er was één bol niet bijgeleverd maar die is wel betaald ! Ik stuurde meteen een mail maar kreeg daar tot nu toe nog geen antwoord op
Antwoord van fischer-wolle.de/nl/
22 nov 2023
Excuses voor het enigszins vertraagde antwoord. We hebben natuurlijk de tegoedbon voor de onbestelbare bal van vorige week teruggestort. Met vriendelijke groet, Uw Fischer Wolle Team
23 jun 2023
levering is volgens afspraak maar de wol is erg hard.