Reece Nederland

100 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden490 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 jul 2017
Reece Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De juiste lengte shirt voor een lang en tenger meisje. Alle voetbal kleding is passend in de breedte en te kort in de lengte of veel te breed maar juist van lengte. Dus deze reece past dus perfect , mooi getailleerd en lekker lang laat dat nou ook nog in een mooi kleurtje zijn ze is totaal in de gloria zo blij! Ik als moeder ook geen shirts meer maken of aanpassen maar kopen, wassen ,aantrekken en voetballen maar... dat scheelt veel gedoe!

Ik heb een zwart trainingsjack besteld, die beviel heel goed dus heb ik er nog een rode bijbesteld. In dezelfde maat natuurlijk. Helaas viel hetzelfde jack in het rood een heel stuk langer en breder uit, waar ik achter kwam toen het te laat was en ik alle bonnetjes had weggegooid. Ik ging er immers vanuit dat de tweede hetzelfde was als de eerste. Beetje jammer

Beoordelingen voor Reece Nederland

3 dec 2023
Product terug gestuurd. Nog steeds geen retour geld gekregen
Antwoord van Reece Nederland
Beste Eefje, Allereerst vervelend om te horen dat je ontevreden bent. Wij hebben echter nog geen geretourneerd(e) artikel(en) ontvangen. Mijn collega heeft per mail contact met je opgenomen om de retour op te lossen. We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Nick - team Reece NL
Geen retour betaling ontvangen na terugsturen schoenen
Antwoord van Reece Nederland
Beste Mariette, Allereerst vervelend om te horen dat je niet tevreden bent en je artikelen retour hebt gestuurd. We hebben de artikelen maandag bij ons binnen gekregen. Wij hanteren een terugbetaaltijd van 14 dagen na het aanmelden van de retour. We zullen ervoor zorgen dat het geld z.s.m. op je rekening staat. Mocht je hierover nog vragen hebben, aarzel dan niet om (telefonisch) contact op te nemen. Met sportieve groet, Jens - Team Reece NL
Maat sokken klopt niet, lijkt wel een productie fout.
Antwoord van Reece Nederland
Beste klant, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met je bestelling. Mijn collega's hebben als het goed is contact met je opgenomen om hiervoor een oplossing te vinden. Hopelijk ben je hiermee geholpen. Met sportieve groet, Jens - Team Reece NL
PK
PFGM K.
Goirle
2 nov 2023

Supersnel allemaal 🔝

Zeer snelle levering en omruilen gaat ook supersnel. Aangezien bij mij in de buurt geen Reece dealer of winkel zit, ben ik genoodzaakt eea online te kopen maar passen kan dan pas thuis enz. Maar zeer tevreden over en snelle levering en snelle omruilen/retourneren
Antwoord van Reece Nederland
Beste klant, Goed om te horen dat je zo tevreden bent met onze producten en service! We waarderen de 5-sterren review ten zeerste. We wensen je veel (sport)plezier met de bestelling en we zien je graag snel weer op onze webshop! Met sportieve groet, Nick - team Reece NL
21 nov 2023
Nadat ik aan de bel heb getrokken bleek een fout bij Reese te liggen ( jammer dat ze niet zelf mij hebben gealarmeerd over de fout) en is de fout vlot en goed opgelost en gelukkig nog op tijd de bestelling ontvangen, met dank daarvoor
22 jul 2023

Retourneren wordt prima afgehandeld

Snelle levering. Alleen groot verschil in maten. Alles xl besteld maar ene te groot andere te klein
26 aug 2023
Alles op voorraad en snelle bezorging. Bovendien hoefde ik geen verzendkosten te betalen.
8 sep 2023
Prima levering. Wel zijn soms van een vrij normaal artikel niet alle maten beschikbaar.
15 sep 2023

Prima shirt & snel bezorgd

Soepele website, hadden wat ik wilde, in aanbieding en snel bezorgd. Prima!
MV
monique V.
Prov.Utrecht
17 jun 2023
snelle levering, mooie kwaliteit en styling, ook geschikt voor golf outfit
BF
Becky F.
UTRECHT
8 nov 2023
Duidelijke website en een vlotte levering. Retourneren gaat ook makkelijk.
MV
29 mrt 2023
Hele fijne sportkleding. Blijft ook na vele malen wassen mooi. Ik ben fan.
31 mrt 2023
Beste M, Bedankt voor de lovende woorden en de mooie 5-sterren review! We zijn verheugd om te horen dat je fan bent van ons merk! We wensen je veel plezier van de bestelling en hopen je snel weer terug te zien op onze webshop! Met sportieve groet, Nick - team Reece NL
16 nov 2023

Fast delivery and excellent return process

Fast delivery, excellent return process, also good communication
Antwoord van Reece Nederland
Dear Janneke, Good to hear that you are happy with your order. Thanks for the words of praise and the beautiful 5-star review! We wish you a lot of fun with the products you ordered and hope to welcome you to our webshop again soon! With sporting greetings, Jens - team Stanno NL
18 jun 2023
Snelle leveringen en uitstekende prijs kwaliteit verhouding 😃
BF
Becky F.
UTRECHT
15 nov 2023
Prima website, snelle levering, makkelijke retourprocedure.
Antwoord van Reece Nederland
Beste Rebecca, Goed om te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Bedankt voor de lovende woorden en de mooie 5-sterren review! We wensen je veel plezier met de bestelde producten en hopen je snel nog een keer op onze webshop te mogen verwelkomen! Met sportieve groet, Jens - team Reece NL
27 okt 2023
Fijne broek vanwege lange rits. Wel is de prijs stevig.
RV
Roel v.
Bommelerwaard
4 jul 2023
Mooie jas voor een mooie prijs. Snelle je levering.a
ND
Snelle levering, ben blij met mijn nieuwe aankoop
17 sep 2023
Gemakkelijke bestelling en volgende dag levering
Supersnel bezorgd en retour keurig afgewikkeld