Reeceaustralia.com/nlReviews

Gecertificeerd sinds: 24 jul. 2017
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
Reeceaustralia.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Reeceaustralia.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 24 jul. 2017
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor Reeceaustralia.com/nl

79 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

17 sep. 2022

Ik kreeg een mail, na mijn order, dat een shirt niet meer beschikbaar was. De rest van de bestelling was echter al verzonden. Wel fijn dat er gemaild werd, maar eigenlijk had dat al op de website moeten staan. Er werd aangegeven dat het shirt niet meer beschikbaar was en niet terug zou komen. Ik heb hem daarna op een andere hockeywebsite nog gewoon kunnen bestellen. Verder zijn de producten goed, mooie prijs-kwalteitsverhouding.

23 okt. 2022
Heb nog steeds niks ontvangen! 16e besteld en 17e bericht van jullie dat pakket verzonden is. 17e ook bericht DHL pakket wordt morgen bezorgd. Het is nu de 23e en DHL blijft maar wijzigen van bezorgdag voor de 4de keer. DHL is niet betrouwbaar in dit geval. Dus helaas negatieve feedback op dit moment voor jullie. Hoop dat pakket morgen wel wordt bezorgd en niet weer wordt uitgesteld anders bel ik jullie dinsdag de 24e. Groet M

Beoordelingen voor Reeceaustralia.com/nl

24 jan. 2023
Prima product, prijzen en tijd van verzenden!
23 jan. 2023
11 dec. 2022
9 dec. 2022
Snelle levering, goede kwaliteit

van An S.
Pakketje snel en goed geleverd. Tabel om maat te bepalen werkt goed.
6 dec. 2022
Beste klant, Bedankt voor je mooie review en goed om te horen dat de bestelling bevalt! Ook goed om te horen dat onze maattabel heeft geholpen bij het kiezen van de juiste maat. We wensen je veel plezier met de bestelde product(en) en hopen je nog een keer op onze webshop te zien! Met sportieve groet, Nick - team Reece NL
1 dec. 2022
30 nov. 2022
Snel bezorgd, uitstekende kwaliteit en mooie pasvorm!
30 nov. 2022
De pasvorm is top en blijft goed ook na veel wasbeurt. De materialen ( stoffen) zijn niet altijd hetzelfde voor hetzelfde product, dat vind ik niet altijd prettig.
28 nov. 2022
Top product! voor een goede prijs.
29 nov. 2022
Beste klant, Bedankt voor je review! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met het bestelde product. We wensen je veel plezier van de bestelling en zien je graag een keer terug op onze webshop! Met sportieve groet, Nick - team Reece NL
22 nov. 2022
Het bestelde product werd snel binnen de gestelde levertijd ook daadwerkelijk geleverd.
23 nov. 2022
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je veel plezier van de bestelling en hopen je nog een keer te mogen verwelkomen op onze webshop! Met sportieve groet, Nick - team Reece NL