Reece Nederland

119 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden510 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 jul 2017
Reece Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De juiste lengte shirt voor een lang en tenger meisje. Alle voetbal kleding is passend in de breedte en te kort in de lengte of veel te breed maar juist van lengte. Dus deze reece past dus perfect , mooi getailleerd en lekker lang laat dat nou ook nog in een mooi kleurtje zijn ze is totaal in de gloria zo blij! Ik als moeder ook geen shirts meer maken of aanpassen maar kopen, wassen ,aantrekken en voetballen maar... dat scheelt veel gedoe!

Ik heb een zwart trainingsjack besteld, die beviel heel goed dus heb ik er nog een rode bijbesteld. In dezelfde maat natuurlijk. Helaas viel hetzelfde jack in het rood een heel stuk langer en breder uit, waar ik achter kwam toen het te laat was en ik alle bonnetjes had weggegooid. Ik ging er immers vanuit dat de tweede hetzelfde was als de eerste. Beetje jammer

Beoordelingen voor Reece Nederland

20 jan 2024
Fijne site om hockeyspullen te bestellen, goede en snelle service.
Niets, prima
14 jan 2024
Prima service... makelijk webshop...alles zoals afspraak

Accuraat en snel

Snelle reactie op gestelde online vraag. Bestelprocedure (aankoop tot levering) eenvoudig, accuraat en snel.
Goede en snelle levering

Duidelijk & snel

Duidelijke informatie op de website bij de individuele producten. Snelle verzending. Mag wel meer trefwoorden invoeren om mee te zoeken. Zocht nl. regenbestendige trainingsbroek en kon dit niet snel vinden.
Antwoord van Reece Nederland
Beste klant, Bedankt voor de mooie 5-sterren review! Goed om te horen dat je tevreden bent over de bestelde producten en onze service! We wensen je veel plezier met de producten en hopen je snel nog een keer op onze webshop te mogen verwelkomen! Met sportieve groet, Jens - team Reece Nederland
17 dec 2023
broek vlot bezorgt
16 dec 2023
Snelle levering! Prima 👍
Geen retour betaling ontvangen na terugsturen schoenen
Antwoord van Reece Nederland
Beste Mariette, Allereerst vervelend om te horen dat je niet tevreden bent en je artikelen retour hebt gestuurd. We hebben de artikelen maandag bij ons binnen gekregen. Wij hanteren een terugbetaaltijd van 14 dagen na het aanmelden van de retour. We zullen ervoor zorgen dat het geld z.s.m. op je rekening staat. Mocht je hierover nog vragen hebben, aarzel dan niet om (telefonisch) contact op te nemen. Met sportieve groet, Jens - Team Reece NL
Adres is verkeerd op label gezet. 1 week later nog niets ontvangen. Geen excuses niks!!
Antwoord van Reece Nederland
Beste klant, Allereerst vervelend om te horen dat je niet tevreden bent en dat je nog niks hebt ontvangen. We hadden het adres inderdaad verkeerd binnen gekregen in ons systeem, waardoor het pakket naar ons retour is gestuurd. We gaan nu het geld terugstorten op uw rekening. Dit kan wel 1 à 2 dagen duren. Onze excuses voor het ongemak. Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om (telefonisch) contact met ons op te nemen. Met sportieve groet, Jens - Team Reece NL
Maat sokken klopt niet, lijkt wel een productie fout.
Antwoord van Reece Nederland
Beste klant, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met je bestelling. Mijn collega's hebben als het goed is contact met je opgenomen om hiervoor een oplossing te vinden. Hopelijk ben je hiermee geholpen. Met sportieve groet, Jens - Team Reece NL
HB
Snelle bezorging. Product zoals verwacht.
Super snelle levering. Prijs kwaliteit verhouding is meer dan goed..
Antwoord van Reece Nederland
Beste Theo, Bedankt voor de mooie 5-sterren review! Goed om te horen dat je tevreden bent over de bestelling en onze service! We wensen je veel plezier met de sportkleding en hopen je snel nog een keer op onze webshop te mogen verwelkomen! Met sportieve groet, Jens - team Reece NL
3 dec 2023
Product terug gestuurd. Nog steeds geen retour geld gekregen
Antwoord van Reece Nederland
Beste Eefje, Allereerst vervelend om te horen dat je ontevreden bent. Wij hebben echter nog geen geretourneerd(e) artikel(en) ontvangen. Mijn collega heeft per mail contact met je opgenomen om de retour op te lossen. We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Nick - team Reece NL