Reeceaustralia.com/nlReviews

Gecertificeerd sinds: 24 jul. 2017
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
Reeceaustralia.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Reeceaustralia.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 24 jul. 2017
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor Reeceaustralia.com/nl

79 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

17 sep. 2022

Ik kreeg een mail, na mijn order, dat een shirt niet meer beschikbaar was. De rest van de bestelling was echter al verzonden. Wel fijn dat er gemaild werd, maar eigenlijk had dat al op de website moeten staan. Er werd aangegeven dat het shirt niet meer beschikbaar was en niet terug zou komen. Ik heb hem daarna op een andere hockeywebsite nog gewoon kunnen bestellen. Verder zijn de producten goed, mooie prijs-kwalteitsverhouding.

23 okt. 2022
Heb nog steeds niks ontvangen! 16e besteld en 17e bericht van jullie dat pakket verzonden is. 17e ook bericht DHL pakket wordt morgen bezorgd. Het is nu de 23e en DHL blijft maar wijzigen van bezorgdag voor de 4de keer. DHL is niet betrouwbaar in dit geval. Dus helaas negatieve feedback op dit moment voor jullie. Hoop dat pakket morgen wel wordt bezorgd en niet weer wordt uitgesteld anders bel ik jullie dinsdag de 24e. Groet M

Beoordelingen voor Reeceaustralia.com/nl

6 jan. 2023
15 dec. 2022
16 nov. 2022
Lekker traininspak, zit goed, fijne pasvorm, snel bezorgd, voor een leuke prijs. Ivm groei gewoon weer een maatje groter besteld.
Antwoord van Reeceaustralia.com/nl
17 nov. 2022
Beste klant, Bedankt voor de review! Goed om te horen dat je tevreden bent over onze producten en service. We wensen je veel plezier van de bestelling en hopen je nog een keer te mogen verwelkomen op onze webshop! Met sportieve groet, Nick - team Reece NL
5 dec. 2022
16 nov. 2022
15 okt. 2022
Snelle verzending
17 okt. 2022
17 sep. 2022

2 mrt. 2022
Goed product, bestelling zoals aangekondigd. Alles klopt
16 jun. 2022
Ze hebben me goed geholpen Dat is voor mij veel waard
3 jun. 2022
Prima, kwaliteit en snel geleverd. gewoon goed.
16 feb. 2022
Beproefde kwaliteit.