Mobielverbinden.nl- Logo - Beoordelingen

Mobielverbinden.nlReviews

: 393Goed

Gecertificeerd sinds: 30 okt. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
Mobielverbinden.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Mobielverbinden.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 30 okt. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor Mobielverbinden.nl

59 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

21 feb. 2022
Goed telefonisch advies. Keurige melding dat 1 onderdeel een latere levertijd kreeg, maar niet dat de complete zending daardoor later kwam. Op zich geen probleem want de twee artikelen hoorden bij elkaar, maar wel extra volledig. Daarna een melding dat het nog later werd met het verzoek om te bellen voor een oplossing. Keurig. Het niet leverbare artikel staat nog steeds met een levertijd van 1-3 werkdagen op de site terwijl het nog maanden kan duren voordat het weer geleverd kan worden. Dat kan beter.

16 feb. 2022
Levering via GLS was erg slecht. Wellicht een betere Logistieke partner gebruiken. Moest uiteindelijk zelf ophalen na drie gemiste "niet thuis" berichten terwijl het bedrijf 24/7 actief is. Snelheid van bestellen en uitsturen was prima.

Beoordelingen voor Mobielverbinden.nl

17 mei 2022
7 apr. 2022
16 feb. 2022
17 feb. 2022
Geachte klant, Onze excuses dat de levering via GLS niet fijn is verlopen. Normaal gesproken sturen wij alles met PostNL. Helaas kampt PostNL al een tijd met capaciteitsproblemen waardoor wij een klein deel van onze zendingen via andere vervoerders moeten versturen. Wij zullen contact opnemen met GLS mbt deze zending en een klacht bij hen indienen. Met vriendelijke groet, Mobielverbinden
21 apr. 2022
Levering zou 1-3 werkdagen zijn. Ik bel na een week en krijg te horen dat het product nog niet binnen is. Hoe kun je dan beloven dat het 1-3 werkdagen duurt? Het is een product dat ik snel nodig heb.
15 mrt. 2022
Op 8 maart is debestelling en betaling gedaan. Tot op heden nog niets ontvangen alleen het verzoek om een beoordeling te geven. De levertijd zou 1 tot 3 dagen zijn.
16 mrt. 2022
Geachte heer/mevrouw, Onze excuses voor de vertraagde levering en het ontbreken van communicatie aan onze kant. We nemen zo snel mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Mobielverbinden
26 jul. 2022
Product dat door dit bedrijf werd aangeraden blijkt flut te zijn. Tench is hè service deed wel hun best, vandaar een 2e ster
29 mrt. 2022
Nog geen product ontvangen en geen update vanuit bedrijf ontvangen wanneer product geleverd gaat worsen
30 mrt. 2022
Geachte heer, Ik zie dat u een product heeft besteld waarbij de levertijd stond op "bel voor levertijd" Dit zijn producten die slecht leverbaar zijn en waarvan wij niet weten wanneer ze weer binnenkomen. Indien u de bestelling wenst te annuleren kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen telefonisch, via chat of e-mail. Met vriendelijke groet, Mobielverbinden.nl
8 aug. 2022
Het toestel werkt niet. Verschillende malen laten nakijken en het lijkt alsof we er zijn opgelegd
27 sep. 2022
Apparaat geeft veel storing Installatie sim nachtmerrie