DHK Kozijnen- Logo - Beoordelingen

DHK KozijnenReviews

Gecertificeerd sinds: 30 okt. 2020
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
DHK Kozijnen is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij DHK Kozijnen kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 30 okt. 2020
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor DHK Kozijnen

120 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

23 feb. 2022
Goede prijzen, goede communicatie, en snel een antwoord in het geval van vragen. Daarnaast was er in mijn geval ook een klein probleem met de samenstelling van het kozijn - waardoor mijn bestelling niet helemaal correct zou gaan. Werd daarover heel goed geinformeerd, en alles was snel aangepast. Ook het verschil door de aangepaste configuratie werd super snel weer gecorrigeerd! Ik zal hier ook zeker voor andere kozijnen in de toekomst weer bestellen!

29 apr. 2022
ik heb nog geen kozijnen ontvangen , dus kan niet beoordelen

Beoordelingen voor DHK Kozijnen

12 jun. 2022
Ik wachtte 4 weken op mijn bestelling, elke dag zeiden ze dat het was verzonden,ik raad het niet aan