DHK.nl - Logo - Beoordelingen

DHK.nl

136 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden440 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 okt 2020
DHK.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Uitstekende ervaring gehad bij eerdere bestelling waarbij heel attent nog werd nagevraagd of we zeker wisten of de deur wel naar buiten moest openslaan. Dit was nl. niet gebruikelijk. Bestelling werd eerder geleverd dan vooraf gemeld, dus meevaller en blijkt perfect te passen, alsof er een kluisverhuur dicht gaat. Ook bij deze tweede bestelling werd er weer heel adequaat en snel gereageerd. Vertrouw er dus volledig op dat ook deze bestelling perfect zal worden afgerond.

23 aug 2023
Wat betreft de levering zijn er geen aanmerkingen, perfect geregeld. De deur was netjes verpakt en goed vastgezet op een pallet. Ik heb wel wat foutjes in de deur gezien. In de binnenste kitrand waar het binnenpaneel achter de glaslatten zit, had beter afgewerkt kunnen worden. Verder is her een goede prijs kwaliteit verhouding.

Beoordelingen voor DHK.nl

23 aug 2023