beaubags.nl

48 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden237 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 aug 2022
beaubags.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 dec 2023
Na een paar vragen waarop zeer behulpzaam gereageerd werd, uiteindelijk mijn keuze kunnen maken (voor iets anders). Fijne service, snelle levering, leuk assortiment. Ik ga hier zeker vaker bestellen. Verbeterpuntje: GLS is een matige leverancier. Zonder aan te bellen mijn huis voorbij gereden en weer gedoe met nieuwe afspraak maken. Niet per se de fout van Beaubags, maar PostNL en DHL leveren voor een eurootje meer een betere service. Nog steeds 5* voor Beaubags

22 mei 2023
Twee artikelen besteld. Levering door GLS. Deze hebben het pakket afgeleverd door het in een bedrijfspand beneden aan de trap te zetten. Helaas zijn de artikelen meegenomen door iemand. Was nog een dingetje om via de camera beelden de dader te achterhalen en de spullen terug te krijgen. Hierover een mail gestuurd dat ik niet te spreken was over de levering door GLS. Helaas nog altijd geen reactie hierop ontvangen door BEAU BAGS. Zolang de leveringen worden verzorgd door GLS zal ik hier niet nog een keer bestellen. En had in ieder geval een reactie verwacht van BEAU BAGS.

Beoordelingen voor beaubags.nl

LA
Leo A.
Gouda
Mijn bestelling werd perfect geleverd! Met een vraag, werd ik telefonisch uiterst vriendelijk te woord gestaan.
Producten van zeer hoge kwaliteit en uitmuntende service.
Goede producten, vlot verzonden.
MV
Top store
Goede spullen (Filson duffle bag klein), snelle levering. Als altijd is de bestelling en levering goed verlopen
3 feb 2024
zoals altijd als ik daar bestel, perfect levering, perfect verpakt
Snelle levering en fantastische klantenservice.
Volgens afspraak en effecten levering
altijd perfect volgens afspraak
Goed advies, snelle service
Mooie cap, snel verstuurd.
Goede service!
23 dec 2023