mypalmshop.nlBeoordelingen

7887 TN Erica

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

4.03/5.00

659 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mypalmshop.nl

Toen ik betaald had kreeg ik niet direct een bevestiging via mail maar de dag erna kreeg ik alsnog een bevestiging. Mijn bestelling bestond uit: - Adonsonia grandidieri (boabab). Ziet er nog kaal uit dus nog even afwachten hoe hij groeit. - 2x kleine Cupresses sempervirens. 1 had wat bruine takjes dus die heb ik weggeknipt. Ik heb ze in de tuin geplant dus even het voorjaar afwachten.
Top service
Dank
Top producten, worden zeer zorgvuldig ingepakt. Zeer tevreden met gedane zaken. Bestel hier gerust nog een keer
Top geregeld.
Zeer tevreden, heel veel keuze, al jaren klant en al heel veel gekocht. Soms loopt er wel eens iets fout (palm dat ontbrak), maar wordt dan super lief en snel opgelost dankzij Claudia die het nodige heeft gedaan om mij deze snel na te leveren. Super tevreden, een echte aanrader voor palmfreaks zoals ik.
hele mooie plant en netjes verpakt
fotos van de website komen niet overeen met de producten die ze leveren. klanten service reageerd erg traag.
Verpakking was gescheurd waardoor ijzersulfaat in de gang viel.
Goed is goed
Product geeft de indruk van een sterke constructie met een dun kwetsbaar plastieken overtrek met een fragiele ritssluiting. We zullen zien ! Er zijn wel stormtouwen en ankers bijgeleverd. Toch bedankt .
Meerdere keren producten gekocht, blijf tevreden. Ook bij misverstand is snelle reactie en bijpassende oplossing.
Trachycarpus Princeps besteld. Heeft bijna een week moeten duren voordat deze binnen kwam i.p.v. de beloofde 1 tot 3 werkdagen. Maar eenmaal aangekomen een kleine Princeps in zware kleigrond. De bovenste laag werd bedekt met gewone potgrond. Om de klei te verdoezelen! Ik had verwacht dat verkoper eerlijk en dus transparant was naar de klant. Maar willens en wetens de klei bedekken . Jammer!
Heel mooie cipres gekocht .is n mooie plant,goed verpakt ontvangen.zeer tevreden
Bestelling niet op voorraad, goed alternatief geboden
Perfect ingepakt, goed beschermd. Mooie planten. En perfect snel, tjjdig geleverd.
Voor die prijs vier echt wel mooie palmpjes! Ook dank zij de accurate info op jullie website die hielp om een goeie keuze te maken.
Goed product, keurig verpakt en snel geleverd
Snelle levering, artikel zoals omschreven ontvangen