mypalmshop.nlBeoordelingen

7887 TN Erica

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

4.03/5.00

659 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mypalmshop.nl

Niet helemaal blij met mijn eerste bestelling , maar heel goed opgelost
Heb twee mails gestuurd over de geleverde yucca s maar krijg geen antwoord terug gr drik
Antwoord van mypalmshop.nl
Geachte Dirk, Bedankt voor uw recensie, volgens het systeem is dit inmiddels tot uw tevredenheid opgelost? Met vriendelijke groeten
Afgesproken met Mypalmshop dat bij akkoord van de foto's van de planten de verzending gedaan mag worden. 3 dagen duurde het voor er eindelijk antwoord kwam en verdere antwoorden duurde ook uren. Telefonisch slecht bereikbaar! Dan zonder toestemming werd pakket opgestuurd. Bij binnenkomst een in slechte staat kleigrond princeps. Aangegeven order te willen annuleren. Dit werd slecht opgepakt!!
 Wordt beoordeeld|
Alles was vorstvrij en beschermt ingepakt. Na het planten staat alles er keurig bij
Planten zagen er goed uit. Ze zijn ook snel aangeslagen. Goed verpakt en snelle verzending
Helemaal geweldig, netjes ingepakt niets mis mee gewoon top!!!
oke.
1 varensoort (10 plantjes) kon niet meer geleverd worden. Bij de andere soort (5 plantjes) waren zo goed als alle bladeren afgeknipt, geen idee waarom dit eigenlijk zo was! De grotere palmen en boomvaren zagen er goed uit wel, en goed verpakt ook. De terugbetaling voor niet geleverde plantjes verliep vlot maar de 10 euro extra die me was toegezegd voor alle moeite heb ik nog niet gezien.
Nette en snelle levering, alles netjes verpakt tegen breuk/schade. Alleen het verpakkingsmateriaal (stro/hooi) gaf wat rommel
Alles prima, snelle levering, verpakking goed, producten goed (even zien natuurlijk of zolder boompjes aantrekken), navraag over levertermijn prima en snel afgehandeld
Goede kwaliteit
Potten zijn 10,5 cm in plaats van 11 cm volgens de aanbieding, maakt niet veel uit maar ik vermeld het toch.
Snel en netjes verpakt geleverd
Goed product en snelle levering
het was de eerste keer dat ik een product bestelde. Dit is uitstekend gegaan we zijn zeer tevreden
De levering was snel, maar de doos was in het midden flink ingedeukt. De bestelling die erin zat was gelukkig niet beschadigd, maar dit had makkelijk gekund. De cypressen waren duidelijk kleiner dan wat besteld was. Mypalmshop heeft, na het sturen van een klacht e-mail, het netjes opgelost door korting te geven op de bestelling. Dus uiteindelijk toch goed geregeld.
Manco levering, echter snel opgelost door direct na te leveren
Bedankt voor de snelle service!
milieu is erg belangrijk! Ook het verpakkings materiaal! En juich dat zeker toe maar hooi in de doos was iets minder plezierig Door de kieren van de doos kwam al hooi poeder naar buiten! De gehele planten en doos zaten vol met hooi en zo ook mijn hele huis! :( Mss de volgende keer papier of zoiets gebruiken als stuffing