mypalmshop.nlBeoordelingen

7887 TN Erica

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

4.04/5.00

661 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mypalmshop.nl

Zeer tevreden!
Bomen waren groter dan verwacht! Allemaal netjes aangekomen, goed met stro ingepakt. Bedankt!
Zeer correcte afhandeling van de bestelling, zorgvuldige verpakking en goede vlotte levering.
Op de foto zagen ze er mooier uit! 1 Palm zat dubbelgevouwen in de doos
Zorgvuldig verpakt en hele mooie palmen. We bestellen zeker meer!
plant groter dan verwacht maar wel mooi op enkele bruine plekken na en hopen dat ze verder de plant niet aansteekt !!!! tevreden en niet tevreden maar zal zeker nog bestellen !!!! mvg
Hele mooie planten En supersnel geleverd echt de moeite waard om hier je planten te kopen
Goede ervaring! Er werd snel gereageerd op mijn mail met vragen. Daarna besteld en snel in huis. Aandachtspunt: planten werden geleverd terwijl status track & tracé nog op in behandeling stond
Snelle levering, uitstekend product
alles was héél goed verpakt en de planten waren nog nat en intact
Super, vlotte bestelling, duidelijke website, prijs/kwaliteit top
De palmen zijn heel mooi Alles is goed gegaan
Goedeavond , hierbij mij beoordeling ,ikheb bij U 4x cypressus met een hoogte van 4x tussen de 110/ 130 , dus niet jammer . De hoogte is 2x 100 en 2x 110 , verder prima in order , graag bij mijn volgende bestelling de juiste maat ,oké mvg susanto ooms .6036
Zeer tevreden over levering en product.
prima levering
geweldig
Pinus Pinea via de webshop besteld. Deze komt totaal niet overeen met de getoonde foto op de site. Het betreft een anorexiatwijg met een kaalheidsprobleem. Is zwaar beschadigd (de bamboestok die de stam moet recht houden is afgebroken en heeft de stam grotendeels met een inkeping beschadigd), de boom heeft flinke naalduitval en naalden worden geel/bruin na enkele dagen. Koop hier niet!!!
Bestelling werd keurig op tijd geleverd. Alles was goed verpakt. Planten waren van goede kwaliteit. Ik ga hier beslist vaker bestellen.
Prima verpakking. 10
De bestelling werd in 2 delen geleverd en het heeft 6;werkdagen geduurd voordat wij de bestelling binnen hadden. Goed verpakt en planten in prima staat. Ook telefonisch goed te bereiken en vriendelijke man aan de telefoon. Prima bedrijf!