mypalmshop.nlBeoordelingen

7887 TN Erica

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

4.04/5.00

661 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mypalmshop.nl

Voor bijna 10 euro aan bezorgkosten duurt het wel erg lang eer ze geleverd worden en heb twee planten bijna dood gekregen. Grond was helemaal uitgedroogd. Heb 1 plant een beetje kunnen redden maar de andere niet. Voor 28 euro per plant vind ik dit schandalig
Ik heb voor € 22,50 een afgebroken en dood boompje ontvangen. En op mijn mail, met de foto's, voor een oplossing heb ik ook geen reactie ontvangen.
Eucalyptus besteld op 1 mei, 7 mei een bericht ontvangen dat het was uitverkocht. Het vreemde is dat het product wel nog steeds op de website wordt aangeboden. Geld is snel terug ontvangen.
Onze bestelling heeft 3 dagen in een kartonnen doos met hooi gelegen. (DPD)De planten waren verdord en een hoop doden takken.
De levering heeft lang geduurd, bij DPD lang gestaan. Zielige plantjes. Kleine en onderkomen.veel te duur betaald. Bestel niet meer
De geleverde planten zien er tamelijk erbarmelijk uit, maar vooral: de helft is veel kleiner dan wat we besteld hebben. We bestelden 3 acers met maat 50-60cm en we kregen er van respectievelijk 34cm, 35cm en 39 cm (vanaf de aarde in de pot gemeten). Na het sturen van bewijs is hun antwoord dat de relatief grote pot er bij wordt gerekend. Hun maten en prijzen zijn zeer misleidend!
De boom die ik bestelde is in een te kleine doos gestopt daardoor is de boom geknakt. Er wordt niet gereageerd op mijn klacht. Jammer. Ik raad iedereen af hier te bestellen
Flut planten! 20 cm kleiner dan aangegeven en pierig. Alles gaat retour!
de palm is ondersteboven geleverd ondanks pijlen op de doos. de pot was op de palm gevallen waardoor alle bladeren geknakt waren op 1 blad na.
Wacht al langere tijd op bestelling Wordt niet gereageerd op mails Slechte communicatie
Levering lang geduurd Slecht bereikbaar Product ziet er niet uit ,veel bladeren geknakt en gescheurd Hoe goed de Sirvice uiteindelijk is weet ik niet ,want zit op reactie te wachten En dat duurt ook te lang
Worden in veel te kleine doos verzonden en dan ook nog los in de doos met alle gevolgen van dien....ik had 9 bamboeplanten besteld
Plant/boom zal zeker mooi geweest zijn, maar kwam dubbel gevouwen in zn doos aan, denk niet dat dit nog iets gaat worden. Denk ook niet dat de bezorgdienst hier zorgvuldig mee om is gegaan.
EucalyptusPlant lijkt totaal niet zoals op de foto staat afgebeeld. Geen grijzig blad en hele slappe bladeren. Was echt teleurgesteld en jullie waren helaas telefonisch niet bereikbaar.
Onwijs slecht, geen enkele communicatie na meerdere mailtjes met de vraag waar onze bestelling blijft na twee weken.
Ruim 14 dagen geleden een bestelling gedaan van ruim 140 euro. Tot op heden niets ontvangen. De telefoon wordt niet opgenomen en op mail wordt niet gereageerd. Via de site kan ik wel zien dat de bestelde producten nog niet aan de vervoerder zijn overgedragen. Kortom, deze week zullen ze dus ook niet komen. Over de kwaliteit van de producten kan ik dus (nog steeds) geen oordeel geven.
De Planten hebben 5 dagen in een warme vrachtwagen gestaan, met dit weer, waardoor er al een deel slap hingen. De grote planten zijn een stuk kleiner dan wat vermeld word op de website. Een deel van de planten is niet geleverd, wel gefactureerd. Als je een klachten e-mail stuurt, krijg je geen antwoord.
Veel dozen waren stuk Zou n grote vijg krijgen maar die was zo kort geknipt en in de doos gepropt Voldeed ook niet aan de opgegeven lengte Bamboe stengels waren gebroken
Ik wacht al ruim een week op mijn spullen. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en per mail ook niet. Ook DPD kan ik per mail/telefoon niet bereiken. Ben erg teleurgesteld en de planten hebben zo onderhand ook water nodig verwacht ik.
Waardeloos bedrijf reageert niet op mails en zijn niet telefonisch bereikbaar. Wel als klant je laten betalen en vervolgens niet meer reageren in verband met de drukte. Ben zelf ook ondernemer en druk mijn mensen altijd op het hart communiceer met je klant die is immers ons bestaan. Het enige wat je ziet als je het order nummer invoert is; bestelling ontvangen op 10 april.