mypalmshop.nlBeoordelingen

7887 TN Erica

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

4.03/5.00

657 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mypalmshop.nl

Levering heeft nog steeds niet plaatsgevonden
Pakket besteld op 8/4/20 en tot op heden 19/4/20 nog steeds niets ontvangen,dit kan wel tellen voor een online bestelling.Pakket was bedoeld als verjaardagscadeau maar deze verjaardag is ondertussen dus wel al een aantal dagen verleden tijd .......... Mooi cadeau zou ik zeggen ! Een beoordeling vragen terwijl je niets hebt ontvangen. Een ontgoochelde klant.
Ze lijken wel van de aardbodem verdwenen als er iets niet goed gaat met een bestelling. Ik probeer nu al 3 weken in contact te komen over een foute levering en ze reageren niet op mail, de telefoon wordt niet opgenomen en op facebook melden ze dat ik geduld moet hebben. Als ik dit had geweten had ik nooit bij ze besteld !!!
Antwoord van mypalmshop.nl
Goedemorgen Mark, Het laatste bericht wat ik kan terugvinden is een mail die ik u op 27-03 heb gestuurd. Hierop heb ik geen antwoord ontvangen. Ik ga u een mail sturen om te kijken wat we voor u kunnen betekenen.
De palm is kleiner dan gemiddeld , mypalmshop over geinformeerd maar geen reactie ontvangen. prijs kwaliteit daarom onvoldoende, service ook onvoldoende omdat er niet wordt gereageerd op mail. telefonisch zijn is de shop niet te bereiken.
Planten waren als sardientjes in elkaar gepropt en flink beschadigd en bovendien kurkdroog!!.dus maar afwachten wat er nog aankomt, bovendien vonden we van sommige grassen de hoogte minimaal.....het was niet wat we verwachten.....ze hebben waarschijnlijk een hele tijd bij Post.nl in de wacht gestaan.....terwijl het een kleine moeite was geweest om ze thuis te bezorgen, wat we gedacht hadden.....
Plant besteld site, geld was ontvangen en kon bestelling volgen. Dag later zonder uitleg creditnota en geld werd klakkeloos teruggestort zonder enige reden. Gebeld, was niet normale gang van zaken, er hoort e-mail naar klant waarom geld retour klant. Heb andere bestelling gedaan en nog niets ontvangen. Ben 14 dagen bezig en nog niets. Hoop het te krijgen maar hier bestellen is geen aanrader.
Ik wacht al bijna 2 weken op een levering, nog steeds niets ontvangen. Verschillende telefoon gesprekken en mails verstuurd. De mails worden beantwoord dat het geleverd wordt, maar helaas..
Levering komt niet aan, bedrijf neemt telefoon niet op