mypalmshop.nlBeoordelingen

7887 TN Erica

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

4.03/5.00

659 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mypalmshop.nl

Jammer genoeg wegens kerstvakantie was het product uitverkocht. Na mijn bestelling 4 dagen gewacht op mijn bestelling en verwacht dat mijn plant binnen zou zijn. Ik kreeg na het wachten op mijn bestelling na 4 dagen pas een mail dat het product helemaal niet op voorraad was en mijn geld terug zou krijgen.
fotos van de website komen niet overeen met de producten die ze leveren. klanten service reageerd erg traag.
Trachycarpus Princeps besteld. Heeft bijna een week moeten duren voordat deze binnen kwam i.p.v. de beloofde 1 tot 3 werkdagen. Maar eenmaal aangekomen een kleine Princeps in zware kleigrond. De bovenste laag werd bedekt met gewone potgrond. Om de klei te verdoezelen! Ik had verwacht dat verkoper eerlijk en dus transparant was naar de klant. Maar willens en wetens de klei bedekken . Jammer!
de levering heeft een volle week in beslag genomen (maar maakt niet uit want bestelling was niet dringend) evenwel 1 van de varenplantjes in de doos was compleet uitgedroogd en helemaal niet zeker dat die er nog bovenop komt..
Boompjes kleiner dan aangegeven, met 3 in een doos gepropt. Er wordt een mail gestuurd hoe de levering bevalt, voordat er iets geleverd is....
Levering ging prima maar planten kleiner dan aangegeven. Op de website staat niks aangegeven over een retour proces ik heb ze 12 keer gebeld zonder resultaat . Via de mail eindelijk een retour adres gekregen. Vervolgens een deel van het geld retour gekregen. Maar ik mis de verzendkosten en retourkosten die ik heb moeten maken. Dit is namelijk niet uitgesloten in hun voorwaarden
Op de foto zagen ze er mooier uit! 1 Palm zat dubbelgevouwen in de doos
6 stuks Bamboe besteld waarvan twee niet eens in de buurt kwamen van de gevraagde maat. Daarna via e-mail of telefoon onbereikbaar en nu twee weken verder nog geen reactie
product noet goed verpakt, waardoor 20 plantjes los door doos lagen. Fotoos verstuurd maar geen reactie
Bestelling is niet heel snel geleverd (Bijna 1 volle week). Planten waren zeer krap verpakt en bij uitpakken zaten ze vol met ongedierte en bladeren waren sterk aangetast. Bij contact met de webshop kreeg ik een mailtje terug dat ik ze maar moest afspuiten met de tuinslang. Maar dat was in dit geval echt geen oplossing. Op mijn 2e mail kreeg ik zelfs helemaal geen antwoord meer.
Heb twee van de drie planten ontvangen die ik besteld heb En ben niet tevreden over de afhandeling die nog moet plaatsvinden , maar ik hoor er niets meer van schandalig. !!!
Wij hebben 2 Chamaerops humilis - Tot. hoogte: 80-100cm, Pot: Ø 21 cm besteld en wel thuisgestuurd gekregen, 2 verschillende 1 met enkele en 1 met dubbele stam, nu hebben we 1 nieuwe gekregen want ze hadden alleen nog dubbele stam,terwijl we enkele willen en die is tot hoogte 60-80 cm, ik ben wel klaar met mijn palmschop
Helaas niet geleverd conform verwachting. Na prettig contact met medewerker aan de telefoon, die probleem erkende, mail opgesteld met foto's. De reactie die ik ontving was niet service gericht, meer een pech voor jou. Hier natuurlijk op gereageerd met verzoek km vanuit service oogpunt te reageren, maar enkele vorm van reactie blijft uit. Net 5 minuten in wacht gestaan, dan maar zo.
Ik krijg andere producten dan besteld, twee kleinere ipv de grote potmaat. Een plant in een 5 liter potmaat bestaat uit 4 stengels van 30 cm waarvan er twee geknakt zijn en ook nog niet de plant is die besteld is. Ik bestelde een Micanthus Sinensus strictus maar er is geen geel te bekennen in deze miezerige maar dure vertoning. Service nummer is niet ingebruik. Gemaild en na 3 dagen geen reaktie.
De planten zaten onder de luis en de Tetrapanax kwam verkreukeld en geknakt aan.
Bamboe besteld en duurde echte heel lang. De bamboe eindelijk ontvangen, maar de bamboe is helemaal verdord en geel. Als ik na veel navragen aangeef dat ik mij nu begint te irriteren, krijg ik een geïrriteerd mail terug dat zij hebben aangegeven dat zij bezig zijn.
heb een olijfboom en senecio angel wings besteld. Die kwam bijna een week later, allebei in één doosvol stro afgeleverd. Dit was op zich prima voor de olijfboom, maar de angel wings werd bijna helemaal kapot van. Grote bladeren waren gebroken en beschadigd. Vanwege de tekstur van de bladeren kon ik ook de stro niet helemaal uithalen. Ik probeerde hen te bellen maar kreeg niemand op te pakken.
Van de 13 planten voldeden 8 niet aan de eisen. Meerdere planten waren verdroogd, halfdood en te klein. Na onze klacht, waar niet tot nauwelijks op werd gereageerd, uiteindelijk na 1,5 maand pas het geld terug. Het kostte ons 20 mails en 6 telefoontjes en veel valse beloftes dat het geregeld zou worden. Wij bestellen hier niet meer.
Bestelling 8 dagen later pas mogen ontvangen. Hierdoor onnodig veel stress op de palm. Gelukkig in volle grond geplant op het zuiden dus hopelijk hersteld de palm weer goed. Voor bijna 20 euro aan verzendkosten is het toch echt aan de prijs zeker gezien de levertijd en de de manier hoe het verpakt is. Alle aarde uit de pot lag door de gehele doos heen. Jammer.
Op de dag zelf krijg je pas te horen (wanneer je al op werk zit) dat het pakket wordt gebracht dezelfde middag. Zou fijn zijn om dag eerder te weten zodat je er rekening mee kan houden. De bestelde plant leek in de advertentie velen malen groter dan het kleine sprietje wat ik kreeg, wat een beeste misleiding was. Verder wel tevreden over de producten.