mypalmshop.nlBeoordelingen

7887 TN Erica

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

4.03/5.00

659 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mypalmshop.nl

Wat een drama. Heb daar 2 palmbomen besteld en aarde. De levering ging via DPD. Eerste boom op zaterdag afgeleverd maar niets van gezien. De tweede boom en aarde op maandag geleverd. De palmboom was helemaal kapot. Ging zou de container in. Helemaal van Utrecht naar Erica gereden om de bomen zelf op te halen. Dit terwijl ik gewoon verzendkosten heb betaald. Nooit meer iets bij dit bedrijf bestell
Er was een lange levertijd, 10 dagen en meerdeels van de bladeren waren gebroken en hingen slap.
Vandaag de palm eindelijk ontvangen. Begrijpbaar dat het wat later is ( corona . Maar qua kwaliteit van de palm niet tevreden. De palm had amper een wortel stel. De palm viel praktisch uit de pot, niks ingeworteld. Bijkomend heeft hij een scheve groeivorm. Ik hoop dat hij zich nog kan inwortelen nu in de volle grond en dat hij mooi recht komt. Ik ben zeer teleurgesteld ivm de geleverde kwaliteit !
2 van de 4 rollen is heel slechte kwaliteit met fabrieks fouten erin niet het ijzerdraad om de bamboe Gevlochten veel kapotte stukken bamboe maakte de doos open en er viel al een hoop bamboe uit wat kapot was heb er echt spijt van laatste keer dat ik hier wat besteld heb Dpd heeft eerste pakket gewoon voor de deur gezet de doos heeft gewoon paar uur op straat gestaan
Ik snap dat in deze tijden de levertijden op kunnen lopen, maar laat dat dan weten, nadat ik ernaar gevraagd had hoorde ik wat. De palm is geleverd, maar met geknikte bladeren aangekomen. Hier heb ik over gemaild, maar 3 dagen later nog geen reactie. Heel jammer dit.
Helaas transportschade en te kleine planten geleverd. Klacht gestuurd welke goed is opgepakt. Omruil is niet mogelijk omdat de juiste maat toch niet op voorraad is en komt. We hebben een goede korting afgesproken om te compenseren. Geld moet nog gestort worden. Komt vast in orde!
Alle vingers van mijn waaierpalm gebroken om in de verpakking te krijgen zo jammer
Bij aflevering bleken van de 12 planten er 11 niet te voldoen aan omschrijving op de site / factuur. Hoogte 7 bamboe planten zou 20-40cm zijn en 1-2 takken....hiervan waren 4 net 10cm, met 1 tak en allen dor en droog/dood. Hoogte andere 5 planten zou meer dan 100cm zijn, hiervan was er 1 die 80cm was en de andere 4 waren 50cm en allen dor / droog, nagenoeg dood. Afhandeling ronduit slecht
2 producten besteld, 1 product totaal niet bruikbaar/levensvatbaar
Levering niet op geplande datum 5 dagen later.
we hadden planten verwacht met een hoogte tussen de 60 en 80 cm. dit stond ook in de aankoopbon. de bamboe stokken die erbij zaten voldeden aan deze lengte. de planten haalden de 10 cm nog niet. ik ben benieuwd of ze aangroeien, ik vond ze fragiel en veel te klein. de levering heeft ook langer geduurd dan op de website werd aangegeven. 24-04 besteld, 4-05 geleverd.
Veel problemen ervaren met de levering van het product via DPD, de planten waren veel kleiner dan de bestelde 20 a 30 cm hoogte en hadden deels in de verdrukking gelegen tijdens het transport en levering, op mijn vragen per mail is nooit gereageerd. Kwaliteit van de kleine planten lijkt overigens wel goed te zijn. Had niet verwacht dat ze het 5 dagen durende transport/levering zouden overleven.
Het duurde best lang voordat we de levering ontvingen, waarbij we al een paar dagen voor levering een mailtje kregen dat de bestelling vandaag bezorgt zou worden. Helaas blijkt dat het belangrijkste onderdeel van de bestemming verkeerd geleverd is, maar tot op heden nog niet gelukt om de leverancier te pakken te krijgen, en ook nog geen reactie op mijn mail. Helaas zijn het klimrozen...
Mijn planten waren behoorlijk beschadigd , veel bladeren zijn er af gevallen en zwart geworden Dat vind ik heel jammer. Ik zou dus dan hier geen bestelling meer doen.
Verkeerde yucca geleverd.geen antwoord gekregen na klachtenmail. Al 2 weken aan het wachten... in het verleden ook al meerdere keren iets geleverd gekregen dat niet in orde was.
Foto op internet leek TOTAAL niet op de geleverde planten , ook waren ze erg beschadigd : 2 7345 : Musa velutina - Tot. hoogte: 60+cm, Pot: Ø 21, 3,4Kg. Multitrunk (bladeren worden afgesneden ivm verpakken) € 22,95 € 45,90 Helaas geen tweede keer meer !!
De palmbladen worden afgesneden voor vervoer. Dat wordt ook netjes aangegeven. Alleen het ene blad dat er wel aan zat was afgebroken
Levering duurde erg lang, slecht inzichtelijk bij Dpd. Planten zijn kleiner dan verwacht, ze zijn in een grote pot met veel losse aarde gestopt, zo lijken ze groter te zijn dan dat je ze daadwerkelijk plant. Ze reageren niet op mails
Levering 2 dagen later ivm drukte, dit kan gebeuren. Bij levering maar 1 plant ontvangen ipv 2. Dit proberen te melden, maar tot nu toe nog geen reactie. Niet bereikbaar via telefoon, en via email 1 reactie, ze wilde graag foto van de packing slip. Na 4 dagen nog niets vernomen. Hopelijk word dit volgende week opgelost. Daarom een lage score.
Twee weken geen leverdatum gegeven, vervolgens opeens de levering waarbij 1 van de 2 bestelde planten op sterven na dood is.