mypalmshop.nlBeoordelingen

7887 TN Erica

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

4.03/5.00

658 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mypalmshop.nl

De armpjes van mijn bestelde schijfcactus waren afgebroken bij levering, om de cactus zat enkel een plastic zakje, een klein doosje ter bescherming van de plant zou handig zijn geweest.
3 grote siergrasplanten gekocht van €17,50 per stuk. Was bij levering haast niets van over. Alle stengels geknakt. Had dus beter kleinere kunnen bestellen. Vanmorgen e mail gestuurd en wacht de reactie af. Hopelijk is de service wel goed.
Het duurde een dikke week voordat de spullen werden verstuurd. Pas nadat ik had gemaild waar mijn zending bleef werd de zending ook daadwerkelijk aangeboden bij DPD. Ik heb 4 planten besteld waarvan er 1 beschadigd is en niet zo mooi, ik heb dit overigens niet gemeld bij mypalmshop.
Vond de planten kleiner dan verwacht.
Het inpakken kan beter. De potten liggen rechts en links in de doos, kriskras en met de bladerkroon van de boomvarens naar elkaar toe. Door vervoer alle kanten op geslingerd. Bladeren zijn geknakt, afgebroken. Op de ingediende klacht is goed gereageerd en een redelijk voorstel gedaan.
Ik heb twee palmen besteld. Beide zaten in 1 doos. 1 is er mooi uitgekomen, van de tweede zijn bladeren er niet goed uitgekomen. De waaiers hangen.
Bij aankomst meteen de planten geïnspecteerd, en ze hadden stuk voor stuk redelijk wat vraat aan de bladeren. Heb de planten meteen moeten behandelen met spray maar ben er nog niet zeker van dat dat afdoende gaat zijn. Ik heb twee weken geleden een mail gestuurd met foto’s en de vraag wat nu het beste te doen met de planten, week geleden herinnering gestuurd, maar nog steeds geen reactie.
Palm bladeren zet smeervet aan. De kleine Palm kwam een dag later beschadigd aan ( pot zelf was ook stuk)
Bezorging was zeer slecht af geleverd op verkeerd aderes zelf in verkeerde wijk
Review reeds verzonden. Palm uitgedroogd, lange doos vol gestopt met stro/hooi. Kamer vuil door stukken hooi die niet de stofzuiger in mogen. Veer werk gehad met opruimen van het hooi. Er zijn veel mensen met hooi allergie.
Albizia is in triestige staat,ik hoop alsnog dat hij erdoor komt, 2 bladeren afgeknakt,waarschijnlijk tijdens het transport.
De track&trace laat veel te wensen over. Planten zijn heel goed en gezond. Alhoewel er exemplaren bij zijn die ik groter had verwacht.
De verpakking was erg slecht. De bezorger heeft het pakket niet rechtop gehouden. Het zand was uit de pot en zat door de hele doos.
Bestelling was niet te volgen,stonden in een keer voor de deur, wel snelle levering. 2 palmen waren stuk kleiner dan besteld en waarvoor betaald was
De planten hebben de beloofde hoogte, maar hebben maar een paar groene blaadjes. Een beetje een zieke plant helaas.
Had een plant besteld van 70- 90 cm hoog. Wij kregen 1 van amper 40cm hoog. Viel me tegen, wel voor betaalt
Agave iets kleiner dan verwacht,over het algemeen tevreden.Na een week pas antwoord gehad dat 1 vd twee bestelde planten niet op voorraad was,maar wel goed alternatief gehad.
Plant was niet vervoerd zoals het hoort, was op de kop geweest aarde eruit stokje om de steunen was afgebroken, een aantal bladeren afgebroken. Moet beter worden ingepakt
De kiwi plant was afgebroken, precies de tak waar al vruchtjes aan zaten, jammer, heb nu een duurbetaald stokje met zielige blaadjes. Levering was wel oké, zeker in deze tijd.
Snelle levering maar totaal geen info over levertijden. Als je de status na wilt kijken moet je naar de site en het ordernummer ingeven. Onhandig. Waarom geen mail met link naar de correcte info? Na diverse handelingen zie je de status maar deze is niet correct. Derhalve was er niemand thuis en is het pakket gewoon voor de deur gezet. Voor iedereen mee te nemen.
Antwoord van mypalmshop.nl
Geachte, normaliter krijgt u via de mail van het transportbedrijf met informatie wanneer en hoelaat de bezorger komt, hier zijn dingen antepassen mbt. de levering. Paketten mogen inderdaad niet zonder toestemming neergezet worden, tenzij de ontvanger een neerzet toestemming verstrekt.