mypalmshop.nlBeoordelingen

7887 TN Erica

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

4.03/5.00

659 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mypalmshop.nl

De bamboe besteld 40-60 cm. Jammer dat geen enkele plant de 40 cm haalde. Je betaalt toch voor het aantal centimeters, dus dat viel tegen. Zag er wat karig uit.
Antwoord van mypalmshop.nl
Geachte, bij problemen met bestellingen kunt u altijd contact met ons opnemen ivm. de drukte duurt een antwoord soms iets langer dan verwacht, maar wij doen ons uiterste best om iedereen te helpen.
Levertijd van 1,5 week in plaats van 1 à 2 dagen. Levering door DPD verliep wel goed. Telefonisch niet en per mail slecht bereikbaar, maar ik ga er vanuit dat dit komt door de drukte (corona-crisis: iedereen klust ineens in huis en tuin). Product (wortelbegrenzer) nog niet uitgepakt dus eigenlijk niet te beoordelen.
Een plant beschadigd geleverd. Bladerloos. Service kan ik pas beoordelen na afhandeling.
Na 5 dagen een mail gestuurd wanneer mjn bestelling zou komen, daar geen reactie op gehad. Ik had 9 planten die zaten met zijn alle in 2 dozen gepropt! Daardoor heel veel geknakte takken en 1 klimplant leek al "levenloos" deze uit elkaar gehaald toen bleef er een miezerig takje over.
Omdat de producten hoogwaardig zijn bestellen wij hier, maar over informatieverstrekking over wanneer geleverd wordt zijn we niet te spreken. Bestelstatus wijzigt 10 dagen niet, beantwoording van e-mail klopt niet, er wordt afgeleverd door andere partij dan vermeld en die informeert je ook niet. Bestelling is eindelijk binnen, maar een dag later staat er op die site dat nog niet geleverd is.
Levering duurde lang, maar kwam waarschijnlijk door vervoerder. Producten mooi beworteld. Firma slecht bereikbaar
boompjes waren krom ingepakt verpakking was te klein
Bamboe plantjes waren van zeer slechte kwaliteit. 3 Plantjes besteld, half dood en dor ontvangen. Van de minimaal 2 tot 5 takjes en 40 tot 60 cm waren het nog net 1 tot 2 takjes en krap 40 cm. Van 1 plantje 3 takjes waarvan 1 alleen nog een dor takje was.
levering heeft 14 geduurd voor is ze in huis had. zaten in een grote doos vol met sto en daar tussen de planten. netjes verpakt , ziet er vreemd uit als je de door open maakt
Ik bestel toch op regelmatige basis en nu alsook vorige bestelling duiken er problemen op. Ben ik niet gewend
De producten waren netjes verpakt, 1 kiwiplant was gebroken en meerdere blaadjes afgebroken, De doos met planten stond op zijn kop en werd wat hardhandig voor de deur gezet, Erg jammer,
Helaas geen service, geen antwoord ontvangen op mijn verzonden mail.
Service matig, ik heb een mail verstuurd over meerdere ( bleek later)geknakte takken van 2 boomvarens. Ook had ik daarin een vraag gesteld over onze palmen. Ik neem aan de corona dat ik geen antwword heb. Normaal super tevreden over mypalmshop
Mooie palm ontvangen. Levering duurde lang en nauwelijks communicatie.
Planten online bestellen is geen echte aanrader. Planten waren verkeerd bezorgd, planten waren aangeslagen en gekneusd. 2 bambooplanten bijna geheel geel.
1 van de producten was niet juist; mail gestuurd, maar na 1 week nog geen reactie
Limoenboom kwam Met vele gebroken takken uit de verpakking!
Van de vier bestelde planten kwamen er maar 2 binnen. Geprobeerd te bellen maar nauwelijks contact. Ook op email werd traag gereageerd. Moest er veel achteraan. Uiteindelijk de overige 2 planten aangekomen. Moest wel bijbetalen omdat de oorspronkelijke grootte niet geleverd kon worden.Kwaliteit van de planten wel oké, wel beetje verfrommeld maar dat trekt wel bij. Stro gebruikt voor wormenhotel
Redelijk. Aangezien 1 van de 2 bestelde bamboe's 2 scheuten bevatte en de andere 6.
Na een week werd de plant bezorgd. Goed verpakt in stro en karton maar alle toppen waren verdroogd. Waarschijnlijk te lang bij de dpd gestaa n