mypalmshop.nlBeoordelingen

7887 TN Erica

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

4.03/5.00

659 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mypalmshop.nl

Geleverde plantjes heel erg klein. Maar ongeveer 12 cm. Terwijl op site over 20-30 cm staat. Mail over gestuurd. Krijg als antwoord maar je moet de pot mee tellen. Voor de grote. Ja als je er een pot van. Ongeveer 17 cm bij telt. Dan kom je er wel. . Weet niet of ik hier nog ooit iets zal bestellen. Vind het misleidend omschreven.
De levering was goed, maar bij de plant blijft het bovenste gedeelte maar slap en er een beetje uitgedroogd uitzien. Wel afgesproken om na 14 dan een nieuwe foto te sturen.
de callistemon die vorig jaar op 23.7 werd geleverd heeft het -ondanks de vorstvrije opslag en de juiste voorgeschreven behandeling- niet overleefd. jammer dat hiervoor geen garantie of coulance regeling voor bestaat. het is tenslotte geen goedkope plant.
Slechte communicatie qua bezorging maar dat ligt waarschijnlijk bij dpd. Had andere maat bomen gekregen dan besteld maar na een mailtje heel vlot opgelost dus prima service
Plant lijkt niet op de foto, het bedrijf is slecht bereikbaar verpakking was prima.
Ondanks deze tijden goede hulp van Claudia! (4 sterren voor zelfs nadat de telefoon nooit maar dan ook echt nooit wordt opgenomen en is zeker voor verbetering vatbaar!) erg mooie producten, ik had veel planten besteld, een van de boomvarens was echter niet zo goed geworteld, ik hoop dat deze het alsnog gaat doen! Het leveranciers bedrijf wist echter niks af van mijn levering. Toch heel blij!
Helaas lang moeten wachten omdat blijkbaar niet alle planten voorradig waren (niet zichtbaar op website) Een aantal planten zijn wel aan de kleine en iele kant. (Foto belooft meer) een aantal zelf met zeer weinig wortel dus hopen dat deze overleven. Hiernaast nog eens vertraging bij DPD waardoor na verzending de planten onnodig lang onderweg zijn geweest. Wel vriendelijk te wordt gestaan bij navr