mypalmshop.nlBeoordelingen

7887 TN Erica

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

4.03/5.00

659 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mypalmshop.nl

Verkeerde boom bezorgd, maar daarna netjes geretourneerd en geld teruggekregen.
Het betrof een bestelling van twee heksenstruiken in het warme voorjaar pal na het begin van de lockdown. De planten zijn zonder water twee weken onderweg geweest en kwamen in deplorabele staat aan, meer dood dan levend. Kon verkoper niets aan doen. Na een week in de schaduw en veel bewatering zijn ze goed hersteld en doen het goed. Contact met de verkoper prima. Ik zou hier wel weer bestellen.
Boom snel en in goede staat ontvangen
De planten waren keurig verpakt en in goede conditie. Maar de pallet werd op straat gezet door de chauffeur. Dat hebben we nog nooit meegemaakt.
Keurig verpakt afgeleverd. Mooie varens.
vlot, makkelijk, goed
Mooi op tijd geleverd; prima plantjes. Ik hoop, dat ze het goed blijven doen en volgend jaar naar buiten kunnen.
Het plantje wat ik heb besteld was kleiner dan ik had verwacht
Mijn bestelling ontving ik pas op vrijdag, terwijl ik op woensdag had gerekend. Maar dat zou ook aan DPD kunnen liggen. Als dat zo is, krijgen jullie een 9. De schroeven hadden 0,5 cm langer gekund.
alles wat ik gekregen heb was goed cijfer geef ik een acht
Zoals u reeds had gezegd was het een heel kale stam waar ik wel van schrok. Ik hoop dat hij er binnenkort beter zal uitzien.
Voor een asparagus densiflorus Meyers vond ik de stelen erg iel Het waren niet de verwachte mooie volle stelen De plastic pot zat zo vast, dat die moeilijk los te krijgen was De service van niet te leveren planten was prima
Mooie palmbomen en goede levering.
Was netjes goed te volgen goed verpakt
60-70 cm klopt niet , was aanmerkelijk minder : 50 cm. Levering was op Zaterdag om 04.00 bij verdeelpunt DPD in Berkel. Werd pas op Maandag uitgeleverd. Temperatuur boven de 30 graden .
volgens mij zaten de planten in veel te kleine potjes, het was geen gezicht en 1 van beide planten viel ook steeds weer om. Je kunt nagaan; planten van ca.50 cm hoog in een potje van rond 13 is veel en veel te klein. Ik heb ze de volgende dag verpot in van 18 cm. Het is nu een prachtig gezicht en de planten staan mooi rechtop. Ze zijn in deze potten veel aantrekkelijker voor de verkoop
Zeer correcte afhandeling van de bestelling, zorgvuldige verpakking en goede vlotte levering.
Goede ervaring! Er werd snel gereageerd op mijn mail met vragen. Daarna besteld en snel in huis. Aandachtspunt: planten werden geleverd terwijl status track & tracé nog op in behandeling stond
Goedeavond , hierbij mij beoordeling ,ikheb bij U 4x cypressus met een hoogte van 4x tussen de 110/ 130 , dus niet jammer . De hoogte is 2x 100 en 2x 110 , verder prima in order , graag bij mijn volgende bestelling de juiste maat ,oké mvg susanto ooms .6036
prima levering