mypalmshop.nlBeoordelingen

7887 TN Erica

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

4.03/5.00

659 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mypalmshop.nl

Mooie boom ontvangen, beantwoordde volledig aan de verwachtingen Misschien was het nog beter als we beter de levering kunnen volgen. Die stond ineens aan de deur
Eerste keer bij jullie besteld. Ivm levering: jammer dat men niet kan kiezen wann en hoe laat de bestelling geleverd kan worden. Voor de rest prima verlopen. Alleen nog te hopen dat mijn planten het goed gaan doen.
Palmen voor een redelijke prijs
Het duurde even voordat ik de planten kon ontvangen Maarten best tevreden. Juist van 1 plantje niet. Staat bijna niks van groen aan de varen... De plant die ik wou wasser niet meer maar via mail kreeg ik dan de keuze geldterug of andere planten in de plaats. Dit vond ik prima!
Ik vond de zwarte bambie enorm tegenvallen. Ziet er zielig uit, twee stengeltjes. De verpakking is wel uitstekend !
Correcte levering, mooie planten.
Super
De bladeren van de bamboe waren merendeels bruin. De plant bestaat uit 2 stelen waarvan 1 zonder blad.
Hele mooie palmboom ontvangen en nog binnen 3 werkdagen. Ging alleen bijna mis met bezorgen omdat er een typefout was gemaakt in mijn huisadres, maar goed gekomen.
Levering duurde wel wat lang zeker omdst het planten betreft . Maar dit staat natuurlijk los van de mypalmshop service, ze zijn ook afhankelijk van de bezorger , in dit geval DPD .
Met lichte vertraging keurig ontvangen; na transplantatie’ naar de (rhizoombegrensde) bakken maakt de bamboe het prima. Scherpe prijs in vergelijking met andere aanbieders!
De bananenplanten zien er mooi uit ! Alleen jammer dat als je er 2 besteld ze 2 in een doos stoppen en daarom moeten ze er meer vanaf snijden. En als je een klacht hebt dan helpen ze je wel goed!
Palm is goed aangekomen maar was bezorgd op een ander adres en geen kaartje in de brievenbus. Wel kon ik via track en tracé zien dat het was bezorgd bij Jan op ons adres. Hier woont geen Jan en in onze straat ook niet. Was dus even zoeken maar toch gevonden, 12 huizen verder. Dat is wel een minpunt maar niet voor mypalmshop. Palm was in ieder geval goed verpakt.
helemaal goed!
De plant is goed ingepakt, mijn complimenten. Daardoor komt deze goed aan.
Producten prima verpakt en mooie producten. Dpd was niet zo snel met leveren
Ik vind als je planten verstuurd die al volop in blad zitten en je laat ze vervolgens een weeken over staan in een donkere dichte doos is niet bevordelijk voor de kwaliteit
Mooie, gezonde Strelitzia. Ik ben er erg blij mee. Nu volgt de grotere uitdaging: deze beauty in leven houden. ;-)
Erg tevreden
Goed en tijdig geleverd. Duidelijke tracking.