mypalmshop.nlBeoordelingen

7887 TN Erica

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

4.03/5.00

660 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mypalmshop.nl

Alles liep vlot, niet alles was meer leverbaar maar daar is tenslotte goed over gecommuniceerd en opgelost.
De planten worden zeer professioneel verpakt en verzonden. De planten zijn daardoor in goede staat bij aankomst. Planten zijn ook altijd gezond en goed verzorgd. Erg tevreden!
Website is duidelijk. Palm is goed verpakt. Palm ziet er gezond uit.
Phoenix dylifeterira Besteld Goed aangekomen Goed verpakt Staat lekker binnen en mooi Van t voorjaar lekker naar buiten en overpotten Als ie net zo hard groeit Als mijn Phoenix zaailingen van de zomer 2019 Als grasspriet gekocht Aan te raden deze winkel Vraag voor mijn verjaardag aan familie waardebonnen Een 9.8
Bedankt Claudia na ons contact waren de producten inderdaad super verpakt in huis. Gr Danny van Eck
Fantastisch, ik hoop dat ze in de toekomst ook andere tropische fruit en bloemen plantjes hebben. En verpakking was uitstekend meestal komen de plantjes half kapot van andere shops. Ik hoop dat jullie in de toekomst geënte planten van Acerola Barbados, Guave met witte vruchtvlees, Ambarella plum, Hibiscus Mutabilis, Hibiscus rood /donker rood, dubbel met grote bloemen hebben A.U.B. mij mailen.
De bestelling wordt snel en correct verwerkt. De levering gebeurt spoedig. De geleverde planten zijn in uitstekende staat.
Snelle levering en mooie planten! Zou wel graag info hebben over hoe de planten te behandelen mbt mest en vocht toedienen!
Snelle levering. Goed verpakt.
Mooie planten, goed verpakt en snel geleverd
Uiteraard weer de verwachte plantjes met plezier ontvangen, jammer dat de papaya met transport meer bladeren was verloren dan dat er nog aan zat. Kunnen jullie helaas niets aan doen. Verder weer prima!
Heel goed verpakt, kluit flink nat en ruimtes opgevuld met stro. Als ik dan 1 klein min puntje mag noemen: ik had de plant ietsje forser verwacht..... kluit was goed
Mooie planten. 2 van de 6 planten hadden geen naamkaartje .
Netjes verpakt en afgeleverd vriendelijke heer
Bestelling was niet compleet, maar perfect en snel afgehandeld
De planten zijn goed verpakt en snel geleverd binnen 2 dagen. Plantjes zien er goed uit. Service geen ervaring mee, niet nodig gehad.
Perfect in orde!
Duidelijke communicatie, track trace netjes voor elkaar. 1 verbeterpuntje: duidelijkere stickers/labels op de planten om zeker te zijn van wat welke plant is.
Goed verpakt, alleen was de maat van de bamboe te klein. Had er 5x 60/80 waarvan 4 ruim eronder en 1 ruim erboven. Groeit snel dus verder geen isseu kwaliteit is goed
Zum erstenmal da bestellt,und bin echt begeistert.Der Kaktus der Wahnsinn,so einen habe ich noch nie in natura gesehen.Und top verpackt,kam hier ohne Kratzer an.Hatte danach noch einige Fragen zum Kaktus,und sie haben mir sehr schnell,und gut geholfen.Kann ich bestens weiter empfehlen.