mypalmshop.nlBeoordelingen

7887 TN Erica

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

4.02/5.00

634 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mypalmshop.nl

Dik tevreden, product voldoet aan de verwachtingen en snelle levering.
Alles is in goed orde ontvangen
hoge kwaliteit, snelle levering
Snelle levering en goed verpakt
Mooie producten en snelle en goed verpakte levering
Bestelling wordt snel en goed verpakt geleverd. cijfer is 9
Snel en goed. Goed product Suggestie voor enquete, zet bestelnummer meteen in scherm. Als je wilt beoordelen moet je elders dit nummer opzoeken. Veel mensen vullen niet graag vragenlijsten in zeker als men nog extra hobbels moet nemen
Alles liep vlot, niet alles was meer leverbaar maar daar is tenslotte goed over gecommuniceerd en opgelost.
Geleerd de volgende keer niet voor het weekend te bestellen,omdat dan de planten het hele weekend in het donker onder stro in een doos staan te wachten op vervoer....Dat doet ze niet echt goed..
De planten worden zeer professioneel verpakt en verzonden. De planten zijn daardoor in goede staat bij aankomst. Planten zijn ook altijd gezond en goed verzorgd. Erg tevreden!
Website is duidelijk. Palm is goed verpakt. Palm ziet er gezond uit.
Phoenix dylifeterira Besteld Goed aangekomen Goed verpakt Staat lekker binnen en mooi Van t voorjaar lekker naar buiten en overpotten Als ie net zo hard groeit Als mijn Phoenix zaailingen van de zomer 2019 Als grasspriet gekocht Aan te raden deze winkel Vraag voor mijn verjaardag aan familie waardebonnen Een 9.8
Bedankt Claudia na ons contact waren de producten inderdaad super verpakt in huis. Gr Danny van Eck
Verpakking beschadigd en agave was redelijk beschadigd bladeren waren gebroken op verschillende plaatsen
Fantastisch, ik hoop dat ze in de toekomst ook andere tropische fruit en bloemen plantjes hebben. En verpakking was uitstekend meestal komen de plantjes half kapot van andere shops. Ik hoop dat jullie in de toekomst geënte planten van Acerola Barbados, Guave met witte vruchtvlees, Ambarella plum, Hibiscus Mutabilis, Hibiscus rood /donker rood, dubbel met grote bloemen hebben A.U.B. mij mailen.
De bestelling wordt snel en correct verwerkt. De levering gebeurt spoedig. De geleverde planten zijn in uitstekende staat.
Snelle levering en mooie planten! Zou wel graag info hebben over hoe de planten te behandelen mbt mest en vocht toedienen!
Snelle levering. Goed verpakt.
Mooie planten, goed verpakt en snel geleverd
Verkeerde boom bezorgd, maar daarna netjes geretourneerd en geld teruggekregen.