mypalmshop.nlBeoordelingen

7887 TN Erica

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

4.02/5.00

634 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mypalmshop.nl

Ik had wel graag een email ontvangen bij mijn bestelling misschien vergeten... Verder was het uitstekend.
Mooie palmbomen en goede levering.
plant ziet er echt goed uit,en was zeer zorgvuldig verpakt
Boompjes kleiner dan aangegeven, met 3 in een doos gepropt. Er wordt een mail gestuurd hoe de levering bevalt, voordat er iets geleverd is....
Was netjes goed te volgen goed verpakt
Snelle en correcte levering. De planten waren goed ingepakt.
60-70 cm klopt niet , was aanmerkelijk minder : 50 cm. Levering was op Zaterdag om 04.00 bij verdeelpunt DPD in Berkel. Werd pas op Maandag uitgeleverd. Temperatuur boven de 30 graden .
Palmboom was kleiner dan op de beschrijving en blaadjes kapot
Netjes op tijd ontvangen
Goede kwaliteit, goed verpakt, netjes afgeleverd.
Levering ging prima maar planten kleiner dan aangegeven. Op de website staat niks aangegeven over een retour proces ik heb ze 12 keer gebeld zonder resultaat . Via de mail eindelijk een retour adres gekregen. Vervolgens een deel van het geld retour gekregen. Maar ik mis de verzendkosten en retourkosten die ik heb moeten maken. Dit is namelijk niet uitgesloten in hun voorwaarden
Grote collectie, snelle levering, zeer goed verpakt tegen beschadigingen 1 palmstekje wat minder.. Hopen dat die aanslaat. Andere bestelde palm zag er zeer keurig uit.
Levering relatief snel met een dag of 4 binnen gekregen, alleen informatie over leveringen en wanneer deze plaatsvinden niet erg duiderlijk & mailen, bellen word niet op gereageerd. Desondanks toch prima producten binnen gehad en vrij netjes verpakt
volgens mij zaten de planten in veel te kleine potjes, het was geen gezicht en 1 van beide planten viel ook steeds weer om. Je kunt nagaan; planten van ca.50 cm hoog in een potje van rond 13 is veel en veel te klein. Ik heb ze de volgende dag verpot in van 18 cm. Het is nu een prachtig gezicht en de planten staan mooi rechtop. Ze zijn in deze potten veel aantrekkelijker voor de verkoop
Palm zoals op de website. Keurig verpakt, snelle levering. Staat geweldig!
Zeer tevreden!
Bomen waren groter dan verwacht! Allemaal netjes aangekomen, goed met stro ingepakt. Bedankt!
Zeer correcte afhandeling van de bestelling, zorgvuldige verpakking en goede vlotte levering.
Op de foto zagen ze er mooier uit! 1 Palm zat dubbelgevouwen in de doos
Zorgvuldig verpakt en hele mooie palmen. We bestellen zeker meer!