mypalmshop.nlBeoordelingen

7887 TN Erica

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

4.02/5.00

634 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mypalmshop.nl

Afgesproken met Mypalmshop dat bij akkoord van de foto's van de planten de verzending gedaan mag worden. 3 dagen duurde het voor er eindelijk antwoord kwam en verdere antwoorden duurde ook uren. Telefonisch slecht bereikbaar! Dan zonder toestemming werd pakket opgestuurd. Bij binnenkomst een in slechte staat kleigrond princeps. Aangegeven order te willen annuleren. Dit werd slecht opgepakt!!
Pinus Pinea via de webshop besteld. Deze komt totaal niet overeen met de getoonde foto op de site. Het betreft een anorexiatwijg met een kaalheidsprobleem. Is zwaar beschadigd (de bamboestok die de stam moet recht houden is afgebroken en heeft de stam grotendeels met een inkeping beschadigd), de boom heeft flinke naalduitval en naalden worden geel/bruin na enkele dagen. Koop hier niet!!!
De planten zijn zeer slecht, half dood, beschadigd en aangetaste achterblijvertjes. De webshop zegt dat de planten wel goed zijn, ondanks opgestuurde foto's. Oplichters.
Bestelling geplaatst,de planten waren op voorraad. Na een aantal dagen nagevraagd omtrend de status van de bestelling. Volgens MyPalmshop stond het klaar voor verzending. Tot onze verbazing enkele uren erna het bericht dat de planten niet op voorraad zijn en dus werd de order gecanceld. Geen enkele excuses of iets wat er op lijkt. Gevalletje jammer maar helaas. Eens , maar nooit meer.
Bestelling valt erg tegen. Zowel de plant als se wijze van inpakken. Potmaat zou 14cm zijn. Kreeg krap 11 cm geleverd. Bladeren geknakt. Doos vol met stro, andere plant helemaal vol met aarde. Nog geen oplossing voor mijn klacht.
Nooit bestellen! Oplichters Alles in 1 doos gepropt en stuk! Alles kleiner dan waar je voor betaald 2 mails gestuurd maar geen reactie. Nu de bank inlichten gelukkig met cc betaald
ik heb nog niets
Ik heb twee keer besteld bij Mypalmshop,de eerste keer duurde het meer dan een maand voordat het eindelijk werd geanulleerd(door verkeerde adres kon de DPD niet leveren,hoe komt weet ik nog steeds niet,want normaal het adres dat ik ze had doorgegeven klopte als een bus :) ). Ik heb mijn bestelling opnieuw geplaatst maar hetzelfde verhaal! ): Moet ik wel erbij schrijven dat de klantendienst wel ok!
plantjes besteld van 20-30cm. Bleek dat de site adverteert voor de hoogte INCLUS pothoogte. Beweerd werd achteraf dat dat normaal is in de branche, maar bij div concurrenten is dat zeker niet het geval. Echter, zelfs inclus pot was de max hoogte 18cm. De plantjes zelf waren ca. 10cm. Na reclameren zouden ze worden opgehaald, maar uiteindelijk heb ik ze zelf via het postkantoor moeten retourneren.
De planten waren allemaal de stelen afgeknapt. Al diverse x geprobeerd contact te krijgen maar krijg geen contact!
Plantjes zien er slecht uit. Heel fragiel en minmaal. De grootste is amper 60cm hoog inclusief pot, terwijl de info 60cm is vanaf de bovenkant van de pot
10 Bamboe planten besteld en 5 super uitgedroogde bamboe planten ontvangen. Na veel bel en mail contact vanuit mijn zijde nog steeds geen oplossing over de resterende bestelling (vandaar 1 ster). Het zijn de momenten wanneer het verkeerd gaat wanneer een bedrijf kan laten zien of het een stap extra doet voor de klanten, Mypalmshop duidelijk niet (vandaar service 1 ster).
Wij hebben tot nu toe niets ontvangen.
 Wordt beoordeeld|
Ik heb een email gestuurd en krijg gewoon geen antwoord
Ik heb een aantal planten besteld, die niet op voorraad bleken te zijn. Dat is op zich iets wat kan gebeuren. Helaas liet mypalmshop dit pas na 10 dagen weten. Dat vind ik erg lang.
Is sinds 25 mei onderweg en nog steeds NIETS ontvangen .... Dus waarschijnlijk allemaal dood als ze aankomen .....
Ze krijgen 1 ster voor het lachen. Dat ze 4 planten in zo’n klein doosje konden krijgen. Ook knap! Planten zouden 50 tot 70 cm. Geen een van de plantjes haalde de 50cm. Dus ze leveren niet wat ze beloven. Proberen te bellen maar niet te bereiken.
2 stuks besteld. 1 was al dood en slap in de doos bij aankomst. Nu paar dgn geleden en zo te zien red hij het niet. Zonde van het geld
Nog niets ontvangen Zo dus kan ik geen beoordeling geven
ruim 10 minder gewicht in verpakking dan staat aangegeven. geen reactie op mijn mail gehad.