qfbgardening.nl

50 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden467 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 jul 2019
qfbgardening.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

FIRMA MET EEN HART VOOR PLANTEN EN KLANTEN !!! Kwaliteit staat hoog in het vaandel bij deze firma, zeer goed beschermd verzonden in een stevige verpakking . Vriendelijke mails met een persoonlijke aanpak doch nooit opdringerig en dat is voor de klant dan weer héél fijn ! Bedankt en tot een volgende, Annette

19 mrt 2023
Kwaliteit van producten is top. Levering door post nl duurde 3dagen en niet op het vermelde leveringsadres

Beoordelingen voor qfbgardening.nl

Bijzonder snelle levering en perfect ingepakt.
Na wat stagnatie is het toch goedgekomen.
Antwoord van qfbgardening.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij te vernemen dat u uw bestelling toch bij het afhaalpunt heeft kunnen ophalen. We wensen u veel plezier met uw Wax Amaryllissen! Met vriendelijke groet, team QFB Gardening
mooi en zorgvuldig ingepakt
Alles zoals afgesproken
xx
Goede kwaliteit producten, snel en goed verpakt verzonden.
Prima verzonden
Antwoord van qfbgardening.nl
Beste Annette, Hartelijk dank voor de fijne feedback. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze manier van verpakken en e-mails. Daar doen we het voor! We wensen u veel plezier van uw Amaryllissen en in het voorjaar een kleurige tuin. Alvast fijne feestdagen. Team QFB Gardening
21 nov 2023
Pluspunt is 1 deelnemer keukenhof ! 2 vaak nieuwe variëteiten Ik hou van aparte kleuren beter doen: gratis verzendkosten. Er word immers bespaard op het hebben van fysieke winkels
23 nov 2023
De bestelling ziet er goed uit. Het zijn Amarylis bollen. Wanneer en of ze gaan bloeien is natuurlijk afwachten.
26 nov 2023
Spijtig van de leverancier die problematisch was maar verder top service en producten bij QFB
Antwoord van qfbgardening.nl
Beste groenliefhebber, Bedankt voor je feedback en mooie beoordeling. Naar aanleiding van ons contact hebben we je feedback ook aan PostNL doorgegeven. En we zijn blij dat u de bestelling, wat verlaat, alsnog goed heeft ontvangen,. Team QFB Gardening
LM
Liesbeth M.
ST PHILIPSLAND
Mooie planten ze bloeien lang en snelle levering
Perfect geleverd op het afgesproken tijdstip.
Bezorging goed op tijd en goed verzorgd
Keurig verzorgd en snel ontvangen
22 apr 2023

Complim nt

Keurig verpakt en mooie knollen. Snel geleverd.ik had laat besteld omdat ik de oude knollen in de grond had laten zitten. Wilde dat proberen , niet bevroren maar verrot door de vele regen. Dus blijf J dat ik nog bestellen kon
27 mrt 2023

Zeer betrouwbaar en uitstekende kwaliteit.

Het pakket bollen kwam, evenals vorige keren, keurig op tijd. Mijn ervaring is dat de bollen ook altijd prachtig bloeien, ( dat moet ik dit jaar, nu in maart, nog zien gebeuren natuurlijk).
28 mrt 2023
Beste klant, Bedankt voor uw prachtige beoordeling! Wat leuk om u als trouwe klant steeds weer terug te zien in onze webshop. We vertrouwen erop dat u wederom zult genieten van een prachtig bloeiende tuin, en wensen u een fijne zomer! Met vriendelijke groet, Team QFB Gardening
18 okt 2023
Geen poespas , bestellen , inpakken , leveren en klaar ! Daarenboven héél netjes en plantvriendelijk verpakt en ultravlugge verzending. EEN AAN TE RADEN FIRMA
18 okt 2023
Beste klant, Wat een fijne review, bedankt voor uw positieve feedback. Geniet van uw prachtige Wax Amaryllissen! Met vriendelijke groet, Team QFB Gardening
27 mrt 2023
Ik heb dali’s besteld. Ik vond de inhoud niet in elk pakje evenveel. Bij Welkoop heb ik ook dahlia’s gekocht voor een paar centen meer, maar veel meer inhoud
28 mrt 2023
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. We hebben per e-mail contact met u opgenomen om u verder te helpen, en de situatie naar tevredenheid met u op te lossen. Met vriendelijke groet, Team QFB Gardening