Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
2 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Wij zijn ontzettend tevreden over VloerXXL. Na een eerdere horrorervaring met een andere partij is het toch altijd even afwachten of het een tweede keer wel goed gaat. Gelukkig was dat hier zeker het geval. Telefonisch zijn we erg goed geholpen; onze situatie uitgelegd en VloerXXL kon snel schakelen. Doordat er nog een plekje vrij was in de planning, kon de vloer de week erop al gelegd worden - wat een verademing! De vloer werd keurig op het afgesproken moment geleverd en de mannen die kwamen leggen waren heel vriendelijk.
Het eindresultaat mag er zijn! De plinten hadden we nog van de eerdere vloer, dus die hebben we zelf weer gemonteerd.
Nog een tip: ik heb meerdere keren met VloerXXL gebeld om dingen af te stemmen. Soms stond ik wat langer in de wacht, maar ik heb gemerkt dat zodra ik een appje stuurde met een vraag, ik snel werd teruggebeld.
De vloer ligt er nu drie maanden in en elke keer als we thuis komen, zijn we weer blij!
Helaas een minder goede ervaring met VloerXXL. De bestelling betrof een plak pvc visgraat vloer inclusief leggen en plinten.
Bij de bestelling is een plattegrond opgestuurd met de maten die gebruikt is om de meters plinten te berekenen. In de order stond eerst 50 meter en later is dat aangepast naar 48 meter.
Tijdens de voorinspectie is er een reactie gestuurd dat er 72 meter plinten nodig zijn. Let op dit is dezelfde plattegrond geweest en mij is nooit gevraagd om de meters te controleren / op te meten.
Na het plaatsen van de vloer bleek dus ook ongeveer 25% van de plinten te ontbreken. Volgens VloerXXL had ik dit eerder moeten melden, terwijl ze zelf de fout hebben gemaakt in eerste instantie. De rest van de plinten bestel ik op een andere website waar ze zonder korting 40% van de prijs kosten dan bij VloerXXL
De plinten worden niet nagestuurd. De enige optie die ik heb is ze met een klein beetje korting te bestellen. Ik vind dit erg jammer. Ik heb nu een vloer die niet af is geleverd volgens afspraak en ik kan het bekijken.
Bovendien kwamen mensen uit Uzbekistan de vloer plaatsen die geen woord Nederlands spreken. Gezien de prijs zullen die wel voor een paar tientjes komen. Zonder Google translate is er niet te communiceren met de plaatsers.
Het enige goede is eigenlijk de prijs. De service en ondersteuning is ver te zoeken. Spijtig want ik heb nog veel meer vloeren te doen die nu ergens anders besteld gaan worden.
In de verkoopfase was er vlot en veelvuldig telefonisch contact en was de service goed. Nadat de aankoop was gedaan en er daadwerkelijk was betaald begon de ellende. De communicatie via de app werkt niet in de praktijk (AI- en automatisch gegenereerde antwoorden waar je niets mee kunt).
Meerdere malen verzocht om contact en na weken appen, mailen en bellen kwam er met moeite een telefoontje. Afspraken die gemaakt werden, werden niet nagekomen. De prijs voor de PVC was prima, maar het gedoe erna was het mij niet waard. Dit was eens en nooit meer.
Beoordeling melden
Antwoord van vloerxxl.nl
24 sep 2024
Beste Eelco,
Vervelend dat u het zo heeft ervaren bij ons.
Allereerst maken wij geen gebruik van AI in onze berichten. De automatisch gegenereerde berichten dienen na 24 uur verzonden te worden, omdat dan ons chatvenster gesloten is en wij geen losse berichten kunnen verzenden.
De order die u bij ons geplaatst heeft gaat om alleen materiaal en hierbij heeft u zelf de leverdatum ingepland.
Mochten er nog dingen zijn waar u tegen aanloopt, horen wij het graag.
Groet,
Team VloerXXL.
2 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik vond dat ze heel slecht bereikbaar waren. Ze hebben een aantal keer beloofd mij terug te bellen maar dit is nooit gebeurd. Ik zocht contact, omdat onze vloer ongelijk was. Hierin waren ze dus niet bereikbaar.. heel jammer. Ik zou deze zaak niet aanraden.
Beoordeling melden
22 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
/
Beoordeling melden
12 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Vloer gelegd met een deel ontbrekende plinten
Helaas een minder goede ervaring met VloerXXL. De bestelling betrof een plak pvc visgraat vloer inclusief leggen en plinten.
Bij de bestelling is een plattegrond opgestuurd met de maten die gebruikt is om de meters plinten te berekenen. In de order stond eerst 50 meter en later is dat aangepast naar 48 meter.
Tijdens de voorinspectie is er een reactie gestuurd dat er 72 meter plinten nodig zijn. Let op dit is dezelfde plattegrond geweest en mij is nooit gevraagd om de meters te controleren / op te meten.
Na het plaatsen van de vloer bleek dus ook ongeveer 25% van de plinten te ontbreken. Volgens VloerXXL had ik dit eerder moeten melden, terwijl ze zelf de fout hebben gemaakt in eerste instantie. De rest van de plinten bestel ik op een andere website waar ze zonder korting 40% van de prijs kosten dan bij VloerXXL
De plinten worden niet nagestuurd. De enige optie die ik heb is ze met een klein beetje korting te bestellen. Ik vind dit erg jammer. Ik heb nu een vloer die niet af is geleverd volgens afspraak en ik kan het bekijken.
Bovendien kwamen mensen uit Uzbekistan de vloer plaatsen die geen woord Nederlands spreken. Gezien de prijs zullen die wel voor een paar tientjes komen. Zonder Google translate is er niet te communiceren met de plaatsers.
Het enige goede is eigenlijk de prijs. De service en ondersteuning is ver te zoeken. Spijtig want ik heb nog veel meer vloeren te doen die nu ergens anders besteld gaan worden.
Beoordeling melden
Antwoord van vloerxxl.nl
13 sep 2024
Beste Pascal,
Bedankt voor je bericht. Hier volgt onze reactie op de door uw genoemde punten:
Naar aanleiding van het ingevulde online voorinspectieformulier is inderdaad aangegeven dat er mogelijk extra meters plint nodig zijn. Het is echter aan de klant om te bepalen of dit inderdaad nodig is. Als dat het geval is, vragen we om contact op te nemen met onze helpdesk om dit samen bij te bestellen, zoals vermeld in ons voorinspectieformulier onder het kopje 'Voorwaarden Leggen.' Extra materiaal is voor eigen rekening als blijkt dat er meer materiaal nodig is dan in de order is opgenomen.
Wij vinden de opmerking over de herkomst van de leggers ongepast. Deze vakmensen hebben jarenlange ervaring en leveren uitstekend werk.
Het spijt ons dat je het proces zo hebt ervaren. We staan altijd open voor feedback en zijn bereid om onze processen te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Team VloerXXL
8 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Goede prijs/ kwaliteit
Mooi vloer van kleur en vloer is mooi gelegd. Er waren een paar puntjes die hersteld moesten worden, dit is ook gedaan. De mannen die komen egaliseren en leggen, werken snel en zijn netjes en vriendelijk.
Planning en communicatie is lastig bij dit bedrijf - egaliseren moet blijkbaar 4 dagen van te voren, dit is niet met ons gecommuniceerd. Wij moesten dus binnen een half uur het huis leeghalen, omdat ze om 9.00uur aangaven er om 9.30uur te zijn. Een tip is dus om goed met ze af te spreken wanneer en hoe laat ze komen, want je mag een hele dag niet op je vloer lopen.
Meenemen van alfval doen ze niet, hebben de zakken van het egaliseren bij de container in de straat gedumpt.
We hadden 3 pakken te weinig geleverd gekregen, dag van leggen hebben we netjes 3 pakken opgestuurd gekregen. Leggers openen het voordat wij dit hebben kunnen controleren en leggen er 2 delen van. Dit was een pak met het verkeerde artikelnummer, dus verkeerde kleur. Vervolgens hebben ze wel doorgelegd, waardoor er kleurverschil was. Zelf moeten aangeven dat dit vervangen moet worden (dit hadden ze niet zelf bedacht) vervolgens kan het pakket niet meer terug, want deze was open. Leggers spreken geen Nederlands, dus met handen en voeten communiceren.
Bereikbaarheid klantenservice is belabberd. Moet per app, maar reageren laat of soms helemaal niet, voornamelijk als je doorvraagt blijft het stil.
Plinten worden alleen afgekit als je witte muren hebt. Let hierbij dus op, op je offerte. Wel netjes deze kosten teruggekregen. Credit factuur (dus terugbetaling van plinten kitten en overige pakken) duurt lang. In deze tijd is 2 weken voor een terugboeking echt niet meer nodig. Credit van plinten tot op heden nog steeds niet terug.
Pakken terug brengen. Ze Wilde de prijs teruggeven die ze op dat moment hanteerde (er was een stunt prijs) niet wat WIJ ervoor betaald hadden volgens het factuur.
Sommige delen blijven niet plakken - vooral hoekjes en het eerste deel dat ze gelegd hebben, ook niet nadat ze terug zijn gekomen om het te herstellen.
Beoordeling melden
8 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Wat ging er wel goed......
Wat ging er wel goed? Bezorging kwam niet zelf achteraan bellen, leggers kwamen niet, zelf achteraan bellen. Gemaakte afspraken komen ze niet na. 2 dagen thuis gebleven voor niets! Veel belletjes en mailtjes gepleegd om te zorgen dat de vloer gebracht en gelegd wordt. Niet prettig. Klacht ingediend achteraf maar ook daar komt geen reactie op.
Uiteindelijk is het goed gekomen en zijn we blij met de vloer. Maar heeft veel frustratie gekost. Dat lijkt me niet de bedoeling.