hederawinkel.nl- Logo - Beoordelingen

hederawinkel.nl

98 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden234 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 apr 2022
hederawinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 jul 2023
Uiteindelijk hebben we de planten ontvangen, netjes verpakt en zien er prima uit. Jammer van de transporteur waar jullie gebruik van maken. Zij komen in beginsel de met u en ons gemaakte afspraak niet na ( heb ik overigens nog nooit bij deze transporteur meegemaakt dat ze hun afspraak nakwamen). Door uw en onze inbreng hebben ze de afgesproken dag, vrijdag, uiteindelijk nog geleverd. S, maandags kregen we een mail dat ze gingen leveren. Uiteraard zijn ze toen niet gekomen. Maar hieruit konden wij duidelijk opmaken dat ze niet de intensie hadden om vrijdag, de afgesproken dag te leveren.

2 mei 2023
De hedera’s zijn soms kleiner dan 175cm, zeker geen 200cm. Van 3/12 gekochte planten mist een van de twee plantjes uit het potje, wat een heel dun eindresultaat oplevert. De doos waarin de planten vervoerd werden was veel te groot en kapot bij aankomst. De doos stond op een pallet die in stukken lag, het was ook een halve pallet. Voor verzendkosten van bijna 60 euro bespottelijk. Van 4/12 planten zat de bamboestok niet in de aarde. De Hedera maakt een sterk opgekweekte indruk, dun, fragiel. Het was wel goedkoper dan bij andere aanbieders.

Beoordelingen voor hederawinkel.nl

28 apr 2023

gele, uitgedroogde klimop

Levering is wel goed, alhoewel ik van tevoren niet wist wanneer de planten zouden komen. Had ik wel graag geweten. Ik schrok van de kwaliteit van de planten. Gele, half uitgedroogde klimop met hier en daar een groen blaadje. een grote tegenvaller voor mij na de reviews die ik gelezen had. De planten op hoop van zegen in de grond gezet en goede zorg geboden. Hopelijk slaan ze aan.
24 jul 2023
technische en logistieke problemen zorgden voor vertraging tot 8 dagen, de ondersteuning door de contactpersoon Anouk was wel vriendelijk en behulpzaam