hederawinkel.nl- Logo - Beoordelingen

hederawinkel.nl

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden234 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 apr 2022
hederawinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 jul 2023
Uiteindelijk hebben we de planten ontvangen, netjes verpakt en zien er prima uit. Jammer van de transporteur waar jullie gebruik van maken. Zij komen in beginsel de met u en ons gemaakte afspraak niet na ( heb ik overigens nog nooit bij deze transporteur meegemaakt dat ze hun afspraak nakwamen). Door uw en onze inbreng hebben ze de afgesproken dag, vrijdag, uiteindelijk nog geleverd. S, maandags kregen we een mail dat ze gingen leveren. Uiteraard zijn ze toen niet gekomen. Maar hieruit konden wij duidelijk opmaken dat ze niet de intensie hadden om vrijdag, de afgesproken dag te leveren.

2 mei 2023
De hedera’s zijn soms kleiner dan 175cm, zeker geen 200cm. Van 3/12 gekochte planten mist een van de twee plantjes uit het potje, wat een heel dun eindresultaat oplevert. De doos waarin de planten vervoerd werden was veel te groot en kapot bij aankomst. De doos stond op een pallet die in stukken lag, het was ook een halve pallet. Voor verzendkosten van bijna 60 euro bespottelijk. Van 4/12 planten zat de bamboestok niet in de aarde. De Hedera maakt een sterk opgekweekte indruk, dun, fragiel. Het was wel goedkoper dan bij andere aanbieders.

Beoordelingen voor hederawinkel.nl

Zeer correcte levering van kwaliteitsplanten die scherp geprijsd zijn! Desdanks manco bij de levering vlotte opvolging per mail. Aan te raden leverancier voor klimop .
10 mrt 2024
Netjes afgeleverd en mooie planten,wat we besteld hebben ook geleverd gehad.
Scherpe prijs, snelle verzending en prima planten. Blij mee.
Beter/sneller de telefoon opnemen
10 mrt 2024
Goede service en kwaliteit
Snel en goed
Mooie stokken geleverd. Chauffeur heeft ze zelfs handmatig in mijn tuin gezet, aangezien grindpad niet met heftruck te doen was. 👍👍👍
Heldere communicatie. Wat beter kan zou ik nu niet weten.
11 feb 2024
Zelf opgehaald dus weinig te klagen
5 jul 2023

Mooie planten, afspraak wordt moeizaam nagekomen

4 aug 2023
Vorige week had ik 50 stuks hedera(180-200) besteld en opgehaald bij de kwekerij in Dongen. Nadat ik de planten thuis had uitgeladen, bleek ik er 48 te hebben meegekregen. Even gebeld met Hederawinkel en mocht er nog 2 komen halen of ik kon mijn geld voor de 2 planten terugkrijgen. Binnen enkele dagen stond het geld weer op mijn rekening. Bedankt team Hederawinkel. Mocht ik nog iets nodig hebben zal ik het zeker bij jullie bestellen!
8 mei 2023

Goede service

Bestelling geplaatst, dat ging goed. Levering had wat vertraging. Of in die zin: het zou gebracht worden maar er was een probleempje bij de transporteur. Hierover kreeg ik een mail. Gebeld met Milou. Kwam keurig afspraken na en ik werd goed op de hoogte gehouden. Uiteindelijk toch op de juiste dag geleverd. Netjes! En mooi product.
4 sep 2023

D persoonlijke aandacht voor levering…

De levering van de Hedera was dit gegaan, ketenen en verkeerde bestelling, naar ze beelden al voordat de levering kwam een zouden zorgen dat de volgende dag de juiste bestelling zou komen. De volgende dag belden ze om te vragen of alles goed was aangekomen. Prima service
BR
9 sep 2023
Mooie frisse planten, geleverd op de afgesproken dag. Hoewel ik de desbetreffende korting zonder discussie kreeg, toch jammer dat ik een beroep moest doen op de laagsteprijs-garantie.
3 okt 2023
130 Hedera s goed, binnen 21 u na het bestellen stond de vrachtwagen voor m’n deur. Anouk de telefoniste klinkt vrolijk en relax ze beantwoord en handelt alles vaardig af